Erg dronken zijn is mij niet vreemd, waar was haar vriend? En haar vriendin die wist dat er een vreemde in haar bed lag. Toedeledokie. Achteraf kijk je een hoe in haar kontquote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Lastig om hier wat van te zeggen. Op de tekst afgaand is dit bijna een one night stand geweest zoals wel meer. Maar er zullen wellicht een heleboel dingen gewoon niet staan
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg dronken zijn is mij niet vreemd, waar was haar vriend? En haar vriendin die wist dat er een vreemde in haar bed lag. Toedeledokie. Achteraf kijk je een hoe in haar kont
Ken het ook wel , maar niet in deze contextquote:Op zondag 12 december 2021 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je?
Ken het nog van vroeger
"When Johnny comes marching home"
Een oud volksliedje uit de VS.
De context is: Na de strijd thuis komen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het ook wel , maar niet in deze context
Het is niet vrolijk ..quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De context is: Na de strijd thuis komen.
Ken je de text? Het is juist wel vrolijkquote:
Oh jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.
Is het soms je eigen knutselwerk?quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de text? Het is juist wel vrolijk
Ze ropepen zelfs steeds Hoeray Hoearay !
Zeg het maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar...Tl,DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
YYRquote:
Dat zeker. Heb zeer recentelijk Bombshell nog gekeken, waarin een mediamagnaat vrouwelijk personeel sexueel misbruikt op het werk. Ook erg sterk geacteerd. Aanvankelijk hadden ze lol en zagen ze het niet aankomen tot er geen "terugweg" meer was. En hoe ze zich daarna sterk hielden. Kon prima me inleven.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jaEn die gozer mag bloeden. Wat een wereld.
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?quote:Op zondag 12 december 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zeker. Heb zeer recentelijk Bombshell nog gekeken, waarin een mediamagnaat vrouwelijk personeel sexueel misbruikt op het werk. Ook erg sterk geacteerd. Aanvankelijk hadden ze lol en zagen ze het niet aankomen tot er geen "terugweg" meer was. En hoe ze zich daarna sterk hielden. Kon prima me inleven.
Als ik bij mijn baas moet komen en het is gezellig verwacht ik toch ook niet dat hij ineens zijn kampioentje tevoorschijn haalt en zegt: doe het of anders heb je een zeer groot probleem. Was ik een vrouw geweest, dan zou ik altijd bewapend willen zijn.
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.
Volgens mij wel ja, dat was in ieder geval 1 van die Fox blondjesquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?
FOX jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?
Ik ken hem, lied uit de Amerikaanse burgeroorlog.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de text? Het is juist wel vrolijk
Ze ropepen zelfs steeds Hoeray Hoearay !
Dat zal idd ook eens tijd worden ook.quote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Soury het volgende:
Ik ben blij dat er ook wel meer naar buiten komt wat geestelijk en lichamelijk misbruik tegenover mannen in de openheid is. Dat is een onder geschoven kindje.
Mannen zijn stoer en huilen niet.quote:Op zondag 12 december 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal idd ook eens tijd worden ook.
Dan ben ik maar geen man.quote:
Ja emotie is emotie man of vrouw, of mag ik dat niet meer zeggen.quote:
Vreugdetraantje?quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liet vanmiddag toch wel een traantje
Het is een gewonnen race.quote:Op zondag 12 december 2021 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
Mercedes tekent een 3e protest aanWTF?
Ik weet niet of je dat mag zeggen. Wie er moeilijk over doet moet niet janken.quote:Op zondag 12 december 2021 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja emotie is emotie man of vrouw, of mag ik dat niet meer zeggen.
Nee blijkbaar toch niet. De uitkomst van de 3e protest zal om 23.00 bekend gemaakt worden lees ik net. Ze zijn ook gestopt met feesten bij RB.quote:
Dat gender gedoe ben ik wel wat zat van. Maar als een meid een jongen een klap op zijn smoel geeft mag hij van mij terug slaan.quote:Op zondag 12 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat mag zeggen. Wie er moeilijk over doet moet niet janken.
Ahh leukquote:
Anders ik wel, mijn zusje sloeg mij ook altijd terug.quote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gender gedoe ben ik wel wat zat van. Maar als een meid een jongen een klap op zijn smoel geeft mag hij van mij terug slaan.Emancipatie toch
Sloeg je haar danquote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders ik wel, mijn zusje sloeg mij ook altijd terug.
Niet dat ik mij herinner maar toen we klein waren konden we elkaar nog wel eens in de haren vliegen.quote:
Daar ben je broer en zus voorquote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner maar toen we klein waren konden we elkaar nog wel eens in de haren vliegen.
Precies en kom niet aan de ander want dan had je een probleem met broer en zus.quote:
Ik zie dat zomaar de volgende stap worden van die Woke idioten.... Broer en zus tegenover elkaar uitspelenquote:
We lachen er nu om, ook al kan ik hun bloed wel eens drinkenquote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Precies en kom niet aan de ander want dan had je een probleem met broer en zus.
Broer en zus mag niet meer we noemen het familie, oh wachtquote:Op zondag 12 december 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie dat zomaar de volgende stap worden van die Woke idioten.... Broer en zus tegenover elkaar uitspelen
En dat doe je dan uit liefde...en word je de volgende dag aangeklaagdquote:Op zondag 12 december 2021 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
We lachen er nu om, ook al kan ik hun bloed wel eens drinken
Gewoonweg opbokken met de idioten.quote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Broer en zus mag niet meer we noemen het familie, oh wacht
Die is leukquote:
Ja het gaat echt ver. Ik ben soms blij dat ik wat ouder ben en al die shit langs me heen laat gaan. Mijn moeder had een blik Odenkoeken staanquote:Op zondag 12 december 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoonweg opbokken met de idioten.
Grappige tegenstelling in deze zinquote:Op zondag 12 december 2021 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het gaat echt ver. Ik ben soms blij dat ik wat ouder ben en al die shit langs me heen laat gaan. Mijn moeder had een blik Odenkoeken staan
Chufi vond het niet de moeite waard denk ikquote:
Ik wordt er kotsmisselijk van.quote:Op zondag 12 december 2021 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het gaat echt ver. Ik ben soms blij dat ik wat ouder ben en al die shit langs me heen laat gaan. Mijn moeder had een blik Odenkoeken staan
Oh echt?quote:Op zondag 12 december 2021 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappige tegenstelling in deze zin
Ja!quote:
Nee niet echt, ik moest mijn moeder erop wijzen dat de J er niet meer opstond. Had ze zelf niet eens gezien. Maar ja die heeft ook Ookworsten gekocht. Die we aan de vogels hebben gevoerd (ze is 89 btw)quote:Op zondag 12 december 2021 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Vrije vertaling:
Jij: Gelukkig ben ik al wat ouder en doe ik niet mee aan die onzin.
Vervolgens: Mijn moeder ( nog ouder ) heeft Odekoeken... ( en doet dus onbewust mee)
Zie je hem?
quote:
mooi manquote:
Ookworsten?quote:Op zondag 12 december 2021 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik moest mijn moeder erop wijzen dat de J er niet meer opstond. Had ze zelf niet eens gezien. Maar ja die heeft ook Ookworsten gekocht. Die we aan de vogels hebben gevoerd (ze is 89 btw)
Nee ze had een Ookworst gekocht bij de HEMA en die is vega.quote:Op zondag 12 december 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ookworsten?
Je maakt een grapje!
Dat is toch vegetarische rookworst?quote:Op zondag 12 december 2021 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik moest mijn moeder erop wijzen dat de J er niet meer opstond. Had ze zelf niet eens gezien. Maar ja die heeft ook Ookworsten gekocht. Die we aan de vogels hebben gevoerd (ze is 89 btw)
quote:Op zondag 12 december 2021 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze had een Ookworst gekocht bij de HEMA en die is vega.
Mag ik mee?quote:Op zondag 12 december 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
That's the bloody limit, ik immigreer naar een Stille Zuidzee eiland !
Helaas... Rieten rokje en cocosnoten vereist....quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helaas... Rieten rokje en cocosnoten vereist....
Maar een eilandje verderop ben je welkom
Heb je die dan?quote:Op zondag 12 december 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helaas... Rieten rokje en cocosnoten vereist....
Ben je fucking 89 en gaat de HEMA dat soort fratsen uithalen. Ze hebben ook ooit Halal worsten verkochtquote:Op zondag 12 december 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
That's the bloody limit, ik immigreer naar een Stille Zuidzee eiland !
Goed! Was geen 'echte' uitvoering met publiek, maar er waren wel een paar mensen bij om feedback te kunnen geven en verder deden we alles compleet met attributen, band, muziek, kostuums, etc. en is de hele boel opgenomen op video en zijn er veel foto's gemaaktquote:Op zondag 12 december 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe ging je uitvoering?
Ja echt zo feelgoodquote:Op zondag 12 december 2021 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufi vond het niet de moeite waard denk ikMaar het is een happy song
En gestopt met Jip en Janneke.quote:Op zondag 12 december 2021 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je fucking 89 en gaat de HEMA dat soort fratsen uithalen. Ze hebben ook ooit Halal worsten verkocht
Zijn er meer van dat soort filmpjes?quote:
Dit kleine landje. Leukquote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er meer van dat soort filmpjes?
Ik zwelg graag in winning nationalisme
quote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er meer van dat soort filmpjes?
Ik zwelg graag in winning nationalisme
Mooi.quote:Op zondag 12 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sportief hier wel.. pa Lewis
quote:Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar...Er is ook een versie van in AntzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Okquote:
quote:
Die film is leuk, laatst nog eens gekeken.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh ik moet niet gluren in het ER topic dat ga ik morgen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen we ineens op pagina 2? Ik open net dit topicquote:Op zondag 12 december 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeldzame teruglezer gespot !
Ik probeer me ter herinneren waar ik het liedje van ken.. volgens mij iet4s van de lagere school ofzo met muziekles... in ieder geval is het deuntje en text altijd blijven plakken.
Vind het ook wel mooi.. strijders die voor je gestreden hebben verwelkomen.
Ik tel nu niet meer, zet het topic op 1 lange scroldingesquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]Ik klikte tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Welke?quote:
Oh dat gaat hem geld kosttenquote:
Deze, en ik had hem eerlijk gejat van de BBC, die hem weer eerlijk gejat had van ESPN, en uiteindelijk jatten we hem met z'n allen van de Verstappens.quote:
Dus jij mag daarna BBC betalenquote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze, en ik had hem eerlijk gejat van de BBC, die hem weer eerlijk gejat had van ESPN, en uiteindelijk jatten we hem met z'n allen van de Verstappens.
Dus ik wil geld zien ! Ketjimnggg! Want ik was eerder!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Die met jouw rieten rokje en de kokosnoten?
Dat die spullen van mij zijn... betekend nog niet dat ik er in zitquote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Die met jouw rieten rokje en de kokosnoten?
Iets met Op een onbewoond eiland...quote:
Aangifte doenquote:
Dan drinken ze er melk uit, weet niet of de dame ze uit wil lenenquote:Op zondag 12 december 2021 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met Op een onbewoond eiland...
Niet die gevonden zijn in Mercia?quote:Op zondag 12 december 2021 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met Op een onbewoond eiland...
quote:Op zondag 12 december 2021 22:20 schreef Soury het volgende:
Ik werkte op de IT afdeling van een krant en kreeg wel eens de printjes onder ogen van fotografen en dat was niet misselijk. Ik snap wel dat die gasten balen dat er een camera op elke telefoon zit.
Ja zo gaat het nu de burger is er sneller bij.quote:Op zondag 12 december 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat businessmodel is aardig naar de klote.
Al word er hard gewerkt omdat weer te veranderenquote:Op zondag 12 december 2021 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo gaat het nu de burger is er sneller bij.
Alles heeft een opkomst en neergang. KPN had vroeger overal telefooncellen en verdiende er bakken met geld mee.quote:Op zondag 12 december 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat businessmodel is aardig naar de klote.
Oh het verloren kindquote:
Gaat nooit lukkenquote:Op zondag 12 december 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Al word er hard gewerkt omdat weer te veranderen
De copywright wetgeveving van de Eu gaat burgerpubliceren langzamerhand wegfaceren.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alles heeft een opkomst en neergang. KPN had vroeger overal telefooncellen en verdiende er bakken met geld mee.
Of mijn garagehouder die klaagt dat iedereen zelf zijn autoonderdelen besteld en meeneemt naar de garage zodat ze alleen de uren kunnen vragen. (ze vragen meestal het dubbele van elk product)
Censuur en boetes kunnen toch aardig vervelend worden.quote:
Als straks teleporteren beschikbaar komt voor de consumenten kunnen we alle gemotoriseerde vervoer ook gaan afschaffen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oceanliners zijn als de Titanic ten onder gegaan aan vliegtuigen...
Nee het internet en social media is niet te stoppenquote:Op zondag 12 december 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Censuur en boetes kunnen toch aardig vervelend worden.
We gaan het zien. ( Ik hoop het niet )
Enig idee hoeveel Youtube, Facebook enzo NU AL censureert?quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het internet en social media is niet te stoppen
quote:
Voila welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila welkom
Kreng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja maar dat houd niemand tegen. Youtube graaft zijn eigen graf en dan komt iemand met wat anders Facebook idemquote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel Youtube, Facebook enzo NU AL censureert?
quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila welkom
Zo kennen we je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gewoon weer gejuichtquote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef D. het volgende:
https://streamable.com/gmia8i
Met Engels commentaar
Denk dat ik eens ga kijken of we dat komend jaar kunnen krijgen, nu Ziggo stopt
Graag gedaanquote:
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
quote:
Ach, dat je wat later was dan de rest was altijd al tochquote:Op zondag 12 december 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer gejuicht![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn heel wat versies van die je ergens in een film of op de radio gehoord kan hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeldzame teruglezer gespot !
Ik probeer me ter herinneren waar ik het liedje van ken.. volgens mij iet4s van de lagere school ofzo met muziekles... in ieder geval is het deuntje en text altijd blijven plakken.
Vind het ook wel mooi.. strijders die voor je gestreden hebben verwelkomen.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn heel wat versies van die je ergens in een film of op de radio gehoord kan hebben.
Val je Me nu aan op het feit dat ik wat achter loop?quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, dat je wat later was dan de rest was altijd al toch
Ja, ik overwoog dat eerder te doen, maar toen zat jij nog in spanning of Max ging winnenquote:Op zondag 12 december 2021 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Val je Me nu aan op het feit dat ik wat achter loop?
Ik vroeg naar iets leuks, dat is niet leukquote:
Ja hoorquote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg naar iets leuks, dat is niet leuk
Wat lief dat je daar rekening mee hieldquote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik overwoog dat eerder te doen, maar toen zat jij nog in spanning of Max ging winnen
We moeten hier lief zijn voor elkaarquote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar rekening mee hield
Ik haal jullie's ui wel eens door elkaarquote:
Haha ja ik heb hem ook opniuew bekeken.quote:Op zondag 12 december 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer gejuicht![]()
![]()
![]()
![]()
GOA heeft zojuist gejuicht. Dat is leuk toch?quote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker wel. Een aantal users de mond gesnoerdquote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Van beide moet je janken als je ze pelt.quote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal jullie's ui wel eens door elkaar
Gezellig kopje koffie elke ochtend elke keer weerquote:
Jaa GoA mag juichenquote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
GOA heeft zojuist gejuicht. Dat is leuk toch?
quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
GOA heeft zojuist gejuicht. Dat is leuk toch?
hmm bondage?quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker wel. Een aantal users de mond gesnoerd
Voor jou met een schijfje citroenquote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezellig kopje koffie elke ochtend elke keer weer
Een gepelde mol? Ik denk dat de mol vooral moet janken danquote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van beide moet je janken als je ze pelt.
Goeie jasjes welquote:Op zondag 12 december 2021 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Een gepelde mol? Ik denk dat de mol vooral moet janken dan
Bij de theequote:
Owquote:
Mooizoquote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft zijn mentions uitstaan en heb hem her en der al zien posten, hij weet het al
Iemand die wel een flikker om F1 geeft en niet voor Max is?quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
bondage is een topuser![]()
Nee ik bedoel iemand anders, waarvan ik de naam maar niet zal noemen
Paul?quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
bondage is een topuser![]()
Nee ik bedoel iemand anders, waarvan ik de naam maar niet zal noemen
Nietus, ikke nietquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een SM meesteres was.
Meer een trollquote:Op zondag 12 december 2021 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Iemand die wel een flikker om F1 geeft en niet voor Max is?
Das haantjesgedrag, mijn team is beter dan jouw team nananananana gedrag.
Doe je dat ook met voetbal?
Verrassend he? Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand op de hele wereld dit zag aankomen in de allerlaatste ronde.quote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef aloa het volgende:
Ik ben serieus echt helemaal gesloopt door deze dag![]()
Maar de winst van MAX was fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel! Van harte gefeliciteerd wereldkampioen!quote:
Nee, echt niet.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verrassend he? Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand op de hele wereld dit zag aankomen in de allerlaatste ronde.
Je wil wel dat we verder gokken he? Sneaky basterdquote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer een troll![]()
Maar laat maar verder.
Alle sportgekkies zijn eigenlijk trollenquote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer een troll![]()
Maar laat maar verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het begint met een H?quote:
Nehquote:Op zondag 12 december 2021 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil wel dat we verder gokken he? Sneaky basterd
quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Casa de Papel afgekekenLeef met je mee, maar snap dat je het af moest maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is die kwelling over.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Casa de Papel afgekekenIk moet hem nog zien (voorlopig niet want heb geen netflix). Ik vergat dat ik de inhoud van je spoiler kan zien bij quoten, gelukkig niks bijzondersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Casa de Papel afgekekenIs het een diep gat nu waar je in valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ineens de Proffesor in The Wheel of Time
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat is nu toch quatrologie?quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff iets anders, heb jij iets met Matrix trilogy?
quote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leef met je mee, maar snap dat je het af moest maken.
Gelukkig is die kwelling over.
Het was de moeite waardquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien (voorlopig niet want heb geen netflix). Ik vergat dat ik de inhoud van je spoiler kan zien bij quoten, gelukkig niks bijzonders
Ik heb werkelijk geen idééquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef aloa het volgende:
[..]
NehGeen zin meer in
![]()
Jou kennende weet je wel wat ik bedoel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik maar denken en denken en denken wie de neuk is hij toch? IK WEET ZEKER DAT IK HEM KEN maar kwam er maar niet op tot ik in Prime informatie ging kijken. Haha!!quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een diep gat nu waar je in valt?
Nee zo erg is het niet, ik vind wel weer een nieuwe serie.quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een diep gat nu waar je in valt?
Yellowstone!quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet, ik vind wel weer een nieuwe serie.
Die is wereldberoemd in Las Vegas.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF
Ik zie net reclame op Comedy Central voor de roast of Hans Klok
Is die zo bekend dan over de grenzen?
Orange is the new black. Kan het je aanraden, ken iemand die helemaal gek is op 1 van de hoofdrolspelers en een UI ervan heeft.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet er sowieso niet toe. Dat is een soort bn feestje.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF
Exact... maar aangekondigd worden tijdens de roast van Justin Bieber...quote:
Al was het laatste seizoen heel slecht, na die serie viel ik wel een beetje in een gatquote:Op zondag 12 december 2021 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Orange is the new black. Kan het je aanraden, ken iemand die helemaal gek is op 1 van de hoofdrolspelers.
Mijn nichtjes werkten voor Hans. Ook in China ze wilden niet meequote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF
Ik hou niet zo van dat roastenquote:Op zondag 12 december 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact... maar aangekondigd worden tijdens de roast van Justin Bieber...
Laat zien dat ze weinig meer te roasten hebben
Slaap lekker Dees.quote:
The Witcher begint volgende weekquote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus er is hoop!quote:Op zondag 12 december 2021 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al was het laatste seizoen heel slecht, na die serie viel ik wel een beetje in een gat
quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik maar denken en denken en denken wie de neuk is hij toch? IK WEET ZEKER DAT IK HEM KEN maar kwam er maar niet op tot ik in Prime informatie ging kijken. Haha!!
Ik kan daar niet aan wennenquote:Op zondag 12 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
The Witcher begint volgende week![]()
Lost in Space is weer een nieuw seizoen van uit![]()
En ik heb gister deze docu gezien https://www.thehike.nl/14(...)etflix-documentaire/
Echt heel mooi die 14 hoogste bergtoppen in 7 maanden is het doel
Heb het al jaren niet gezien.. de laatste was Charly Sheen ...quote:Op zondag 12 december 2021 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat roasten![]()
Maar ieder zijn ding.
welke van de 3quote:
Oh die 14 bergtoppen heb ik wel op mijn lijstje staanquote:
Heb ik vaker, onlangs ook weer met een heel andere film, bleef maar piekeren en uiteindelijk was ik erachter, het was die nazi uit Inglorious Bastard, die toevallig Italiaans kon en Brad Pitt eruit lulde.quote:
Om te googlen?quote:Op zondag 12 december 2021 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die 14 bergtoppen heb ik wel op mijn lijstje staan
quote:
007 vind ik sinds Daniel niks meer aan, ik hoop dat ze een betere nieuwe bond vindenquote:Op zondag 12 december 2021 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik vaker, onlangs ook weer met een heel andere film, bleef maar piekeren en uiteindelijk was ik erachter, het was die nazi uit Inglorious Bastard, die toevallig Italiaans kon en Brad Pitt eruit lulde.
(keek overigens Spectre, een 007 film uit 2015)
Vind hem een prima acteur, Ik had helemaal niks met die Duitser die 007 speelde. Timothy nogiets. Dalton?quote:Op zondag 12 december 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
007 vind ik sinds Daniel niks meer aan, ik hoop dat ze een betere nieuwe bond vinden
Ik vind er al 20 jaar geen zak aanquote:Op zondag 12 december 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
007 vind ik sinds Daniel niks meer aan, ik hoop dat ze een betere nieuwe bond vinden
Soury heeft nog gegoogled voor je ook!quote:
Het stond al op mijn netfix lijstjequote:Op zondag 12 december 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Soury heeft nog gegoogled voor je ook!
Nou zelf die docu kijken, echt heel inspirerend!
FF bewijzen dat Nepalezen de beste bergbeklimmers zijn
Maar heb jij dat ook, dat je een acteur in een film zit en je WEEEEET dat je hem van een andere film of serie kent maar het lampje gaat maar niet aan?quote:Op zondag 12 december 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ook niet, het moet gewoon een echte Brit zijnquote:Op zondag 12 december 2021 23:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind hem een prima acteur, Ik had helemaal niks met die Duitser die 007 speelde. Timothy nogiets. Dalton?
Heel vaak, maar als ik het wel zie dan zie ik meteen de andere rollen voor me van die acteurquote:Op zondag 12 december 2021 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar heb jij dat ook, dat je een acteur in een film zit en je WEEEEET dat je hem van een andere film of serie kent maar het lampje gaat maar niet aan?
Ik mis ook , hoe raar het ook klinkt, de echte Britse dialogen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ook niet, het moet gewoon een echte Brit zijn
Daniel is veel te ruig, geen echte gentleman.
Ow nou ja, daar ben ik niet mee eens.quote:Op zondag 12 december 2021 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ook niet, het moet gewoon een echte Brit zijn
Daniel is veel te ruig, geen echte gentleman.
Ja datquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mis ook , hoe raar het ook klinkt, de echte Britse dialogen.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijnquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow nou ja, daar ben ik niet mee eens.
Ja haha, in Inhumans zie ik ineens een bekend gezicht, die sadist van Game of Thrones die een pim0l heeft gebakken en zit te eten waar de vastgebonden ex-eigenaar mag toekijken. Hele serie inhumans kon ik die sadistische rol niet meer van hem los zienquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel vaak, maar als ik het wel zie dan zie ik meteen de andere rollen voor me van die acteur
Je bent ook wel een slechte geheime agent als iedereen je al kentquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow nou ja, daar ben ik niet mee eens.
Naah.. dat zou ook contra-anti-re-productief kunnen werkenquote:Op zondag 12 december 2021 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook wel een slechte geheime agent als iedereen je al kent
Daarom ook beter Kingsman Secret servicequote:Op zondag 12 december 2021 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook wel een slechte geheime agent als iedereen je al kent
Leuke spinoff welquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarom ook beter Kingsman Secret service
De hoofdrolspeler van Breaking Bad Bryan Cranston ineens in een SF serie had ik het ook eens meequote:Op zondag 12 december 2021 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja haha, in Inhumans zie ik ineens een bekend gezicht, die sadist van Game of Thrones die een pim0l heeft gebakken en zit te eten waar de vastgebonden ex-eigenaar mag toekijken. Hele serie inhumans kon ik die sadistische rol niet meer van hem los zien
Oh ........quote:Op zondag 12 december 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. dat zou ook contra-anti-re-productief kunnen werken
Heb je een goede verjaardag gehad?quote:
Trusten!quote:
Ik had dat andersom, die idiote achterlijke vader van malcolm in the middle was ineens een criminele scheidkundige genie in breaking badquote:Op zondag 12 december 2021 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler van Breaking Bad Bryan Cranston ineens in een SF serie had ik het ook eens mee
O die moet ik nog zien, deel 2 danquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock knikt alsof hij GOA begrijptquote:Op zondag 12 december 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. dat zou ook contra-anti-re-productief kunnen werken
Die serie keek ik niet, dat scheeltquote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, die idiote achterlijke vader van malcolm in the middle was ineens een criminele scheidkundige genie in breaking bad
quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock kinkt alsof hij GOA begrijpt
Ik had daar totaal geen moeite mee. Dan blijkt maar weer wat een top acteur het is.quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, die idiote achterlijke vader van malcolm in the middle was ineens een criminele scheidkundige genie in breaking bad
Is ook maar 1 deel ervan. Je doelt op de 2 in de trailer? Is denk ik trailer nr 2 en er is dus ook een andere trailer te zien?quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
O die moet ik nog zien, deel 2 dan
Je hebt ook Man from UNCLE ook een gave film van een paar jaar terug, helaas maar 1 deel van
Dit stukje is grappig, wel een spoilerquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:
O ik dacht 2e deel Kingsman: The Golden Circlequote:Op zondag 12 december 2021 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is ook maar 1 deel ervan. Je doelt op de 2 in de trailer? Is denk ik trailer nr 2 en er is dus ook een andere trailer te zien?
Ik heb er nu een Nationale Feestdag van laten makenquote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je een goede verjaardag gehad?
Ben je vandaag jarig?quote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nu een Nationale Feestdag van laten maken
Doe je aan numerologie?quote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig?
Gave datum 12 12 21
Je hebt gelijk. Ff op mijn kijlijst zettenquote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik dacht 2e deel Kingsman: The Golden Circle
Die moet ik nog steeds zien
Neequote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe je aan numerologie?
Who cares, have funquote:Op zondag 12 december 2021 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ff op mijn kijlijst zetten![]()
En ja GOA da tis weer een tikfout, geen zin meer in editten
Je bent een echte wereldkampioen zelfs!quote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ook die man from UNCLE zien, setting in the sixties en leuke humorquote:Op zondag 12 december 2021 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ff op mijn kijlijst zetten![]()
En ja GOA da tis weer een tikfout, geen zin meer in editten
Ja volgend jaar krijg je een vrije dagquote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig?
Gave datum 12 12 21
quote:Op zondag 12 december 2021 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgend jaar krijg je een vrije dag
Ik kan wel tot negen tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 12 december 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel tot negen tellenVaktermen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Heb ik volgens mij al gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga ook die man from UNCLE zien, setting in the sixties en leuke humor
Daarvoor was een andere rampenfilmquote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef chufi het volgende:
Is het toeval van die film op Veronica? Twister ...
Dat van de afgelopen dagen was echt wel heftig en destructiefquote:Op zondag 12 december 2021 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor was een andere rampenfilm
quote:Op zondag 12 december 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel tot negen tellenMoest daar ff op googelen, weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Solid denkt nu dat je een vreemde poes hebtquote:
Nog een keer kijken danquote:Op zondag 12 december 2021 23:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al gezien.![]()
Heb de afgelopen 2 dagen Mazerunner trilogie opnieuw gekeken. Is wel kut dat je vaak maar 1 van de meerdere delen kan kijken en de andere zijn betaalversie of onbeschikbaar. Wie gaat nou Terminator 2 willen kijken terwijl ie voor Terminator 1 moet gaan betalen bijv. Moeten ze afschaffen, films ouder dan zoveel jaren=gratis op streamingsdienst.
Dat is ook wel terecht.quote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Solid denkt nu dat je een vreemde poes hebt
* No offense rocky![]()
Ohquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* No offense rocky![]()
Yep, goed spoor van vernieling.quote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat van de afgelopen dagen was echt wel heftig en destructief
2 leuke dingen in de trailer:quote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog een keer kijken dan![]()
Of deze:
Zo slecht dat het goed wordt
Hehequote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* No offense rocky![]()
Dan snap je het bij voorbaat al niet, maar er is ook een boek van die je kan lezenquote:Op zondag 12 december 2021 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
2 leuke dingen in de trailer:
In geen miljoen jaren!!
- en daarna dan?
Of die andere:
Je gokt te hoog
- hoezo?
Waarom naait ie haar navel? Hij weet toch wel waar haar vagina is?
Maar al met al zou dit film helemaal onderaan mijn kijklijst komen. Ik zou er pas naar willen kijken als er echt helemaal niks anders meer te zien is
Niet helemaal mis... er zijn een paar goede takkensoorten die prima volstaan voor het gebruik!quote:Op zondag 12 december 2021 23:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hehedaar dacht ik allerminst aan. Ik dacht aan een plant of zo dat zo heette. Kruidje of weet ik weet wat. Iets in die richting.
Nee kijk, Mr.Bean was ook leuk maar ik ga er niet goed voor zitten, snap je?quote:Op zondag 12 december 2021 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan snap je het bij voorbaat al niet, maar er is ook een boek van die je kan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |