Van een Bose Totoquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je een koptelefoon uit het gebouw ziet vliegen... zitten we goed !
En dit is een van de redenen dat ik het een kutsport vind ja.quote:Op zondag 12 december 2021 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, er werd nogal verschillend gejankt.
Jij haat toch F1?
Doe ik ook niet.quote:
Total wolff lulquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je een koptelefoon uit het gebouw ziet vliegen... zitten we goed !
En dat zegt iemand die voetbal kijktquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dit is een van de redenen dat ik het een kutsport vind ja.
[..]
We kunnen het ook over voetbal hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dit is een van de redenen dat ik het een kutsport vind ja.
[..]
Doe ik ook niet.
Alleen de meeste nieuwssites die ik lees beginnen met deze onzin
Een van de meer walgelijke onderdelen van het voetbal jaquote:Op zondag 12 december 2021 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die voetbal kijkt
"Help! Een brancard! Ik ga dood! zijn been schampte langs het mijne!"
@maily wat vinden we van deze gouden taalfout?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2021 20:07:48 ]
Uit het nietsquote:Op zondag 12 december 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit het niets? Of een spiertje verrekt?
Schapen laten zich opsluiten!quote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
En ondertussen worden we ook de komende 3 weken savonds opgesloten door die 2 schandvlekken![]()
![]()
He wat? wat watwatwatwatwat? Zeg op! NOS meldt nog niks.quote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees overal dat de protesten zijn afgewezenquote:Op zondag 12 december 2021 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He wat? wat watwatwatwatwat? Zeg op! NOS meldt nog niks.
das een bewustequote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:maily wat vinden we van deze gouden taalfout?
Ik lees dat nu toevallig ook op NOS, RB zegt dat de 2e protest ook is afgewezen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees overal dat de protesten zijn afgewezen
Ik ben gewoon iets sneller... omdat ik niet opgesloten zitquote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik lees dat nu toevallig ook op NOS, RB zegt dat de 2e protest ook is afgewezen.
Ja dank je .. Abraham komt al bijna om de hoek kijkenquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
Chuuf !!! Van harte met je 49 jaren. En leuk ook dat het een Max dag was voor je[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik vind het verdacht dat jij het al wist nog voor NOS het wist en ook geen Ziggo hebt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben gewoon iets sneller... omdat ik niet opgesloten zit
Het is maar een nummertje. Je bent jonger dan je lijkt eerder 39quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je .. Abraham komt al bijna om de hoek kijken
Cheers!quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht dat jij het al wist nog voor NOS het wist en ook geen Ziggo hebt.
* SolidasRock kijkt met argusogen naar GOA
Je was er dan ook al vroeg bijquote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Deze diehard alco al voor pampus op de bank![]()
![]()
Wat is vroegquote:
Is wel weer de hoogste tijd jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Drank, knuffels , feestje
AM/PM ?quote:
echt welquote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)kracht-op-afterparty Mmmmm ik weet het niet. Wat een raar verhaal
Vrouwen krijg vaak gelijk in deze.quote:
Ik wilde net vragen, 'weet je het zeker' ?quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb tripel Karmeliet vandaag![]()
En deze keer zaten de flesjes nog wel in mijn koelkast
Lastig om hier wat van te zeggen. Op de tekst afgaand is dit bijna een one night stand geweest zoals wel meer. Maar er zullen wellicht een heleboel dingen gewoon niet staanquote:
Vind je?quote:
Ik zie het meer als een afterparty met drugs en een beetje swingen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Lastig om hier wat van te zeggen. Op de tekst afgaand is dit bijna een one night stand geweest zoals wel meer. Maar er zullen wellicht een heleboel dingen gewoon niet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |