Dank jequote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met de overwinning
Hebben we goed gedaan met zijn allenquote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn WE goed hčquote:Op zondag 12 december 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben we goed gedaan met zijn allen
Daar in de Ziggo studio gingen ze ook losquote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij zaten te kijken met een groep vrienden... nou we hebben alle emoties zo'n beetje beleefd.. Geweldig!
Volwassen mannen op hun knieen zien zitten... en de ontlading... damn!
Lekker gedunchd?quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Dat is nog niet definitief besloten. Merc heeft protest aangetekend en daarover zijn ze nog steeds in gesprek. Al bijna 2 uren nu.quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Jazeker, het was een fijne middag en het smaakte weer prima.quote:
Slechte verliezers zijn het ...quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is nog niet definitief besloten. Merc heeft protest aangetekend en daarover zijn ze nog steeds in gesprek. Al bijna 2 uren nu.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is nog niet definitief besloten. Merc heeft protest aangetekend en daarover zijn ze nog steeds in gesprek. Al bijna 2 uren nu.
Mocht het terug gedraaid worden dan krijg ik ze maar weer terug.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deal !quote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mocht het terug gedraaid worden dan krijg ik ze maa weer terug.
Dat zou een hoop jankende mensen wordenquote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mocht het terug gedraaid worden dan krijg ik ze maar weer terug.
Daar zijn we nu toch wel te oud voor ..... ik zekerquote:Op zondag 12 december 2021 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou een hoop jankende mensen worden
Ik ook, ik brul alleen nog maar.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn we nu toch wel te oud voor ..... ik zeker
Ajaxquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn we nu toch wel te oud voor ..... ik zeker
Oh ja dat was huuilen met de pet opquote:Op zondag 12 december 2021 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ajax
En bedoelde niet perse hier in de sc, was meer in het algemeen.
Zoals ik eerder al zei,quote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef Prisha het volgende:
jesusMercedes met een team juristen
![]()
![]()
"Ik heb van diverse kanten gehoord dat Mercedes van plan is om grof geweld te gaan gebruiken om zijn gelijk te halen. Ze zijn hier in Abu Dhabi zelfs met een team van juristen. We hoeven niet uit te sluiten dat ze dit desnoods bij het CAS (sporttribunaal, red.) willen laten voorkomen als het nodig is."
Sommigen op FOK! zeggen dat al halen ze CAS erbij dat dat niets veranderd.quote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
"Ik heb van diverse kanten gehoord dat Mercedes van plan is om grof geweld te gaan gebruiken om zijn gelijk te halen. Ze zijn hier in Abu Dhabi zelfs met een team van juristen. We hoeven niet uit te sluiten dat ze dit desnoods bij het CAS (sporttribunaal, red.) willen laten voorkomen als het nodig is."
Ik ga jou gelovenquote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sommigen op FOK! zeggen dat al halen ze CAS erbij dat dat niets veranderd.
quote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
Het hele seizoen valt bij geluk steeds het kwartje richting HAM, gaat het eindelijk een keer richting Max verzxuipen ze in hun eigen tranen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sommigen op FOK! zeggen dat al halen ze CAS erbij dat dat niets veranderd.
Nee, jank Mercedes...quote:Op zondag 12 december 2021 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei,
wat een janksport
Ja dat laatste vooral ja...quote:Op zondag 12 december 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het hele seizoen valt bij geluk steeds het kwartje richting HAM, gaat het eindelijk een keer richting Max verzxuipen ze in hun eigen tranen.
Het feit dat ze vooraf al juristen meegenomen hebben...
Uit het niets? Of een spiertje verrekt?quote:Op zondag 12 december 2021 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me toch een helse nekpijn ineens
quote:17 MINUTEN GELEDEN
Een van de twee protest afgewezen
Autosportfederatie FIA heeft laten weten dat een van de twee protesten van Mercedes is afgewezen.
Het protest van Mercedes - Max Verstappen zou tijdens de safety car een inhaalactie bij Lewis Hamilton hebben gemaakt - werd door de wedstrijdleiding van tafel geveegd.
De FIA buigt zich nu over het tweede protest dat zich concentreert op de achterliggende auto's die Verstappen tijdens de safety car moesten laten passeren vlak voordat de safety car de baan zou verlaten.
Heb red bull / verstappen ook al een aantal keer dit jaar horen lopen janken. DIe zouden echt hetzelfde gedaan hebben.quote:
Nu pas?quote:
Alhoewel RB geen schoon blazoen heeft, gaan ze echt niet zo ver als Toto gedaan heeft de afgelopen tijd en vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb red bull / verstappen ook al een aantal keer dit jaar horen lopen janken. DIe zouden echt hetzelfde gedaan hebben.
Nou, er werd nogal verschillend gejankt.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb red bull / verstappen ook al een aantal keer dit jaar horen lopen janken. DIe zouden echt hetzelfde gedaan hebben.
Ik dacht dat jij niet keek?quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij gaan ookquote:Op zondag 12 december 2021 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen nu bij de stewards voor de uitslag !
quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je een koptelefoon uit het gebouw ziet vliegen... zitten we goed !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |