nee he, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Daar gaan ze echt geen race uitslag voor veranderen
op deze nederlandse dag?quote:Op zondag 12 december 2021 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
ik was in de velden en wouden rond Amsterdam aan het ronddarren
Neh was nog wel drukquote:Op zondag 12 december 2021 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
op deze nederlandse dag?
dann was je maar zeker allein
wat heb je gesportet?quote:Op zondag 12 december 2021 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh was nog wel druk![]()
We moesten zelf sporten.
Volgend jaar gaat ie weer kampioen worden en dan kijk ik dan gewoon
Ik vond het wel heel raar dat Hamilton geen tijdstraf kreeg. Hij was eigenlijk gewoon die positie kwijt. Maar dan is de rest ook gewoon racenquote:
Ja, benieuwd of daar nog iets over gezegd gaat wordenquote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel raar dat Hamilton geen tijdstraf kreeg. Hij was eigenlijk gewoon die positie kwijt. Maar dan is de rest ook gewoon racen
Geruderdquote:
Wanneer kan ik aanschuivenquote:
Haha ik start om 6 uurquote:
is toch live skispringenquote:Op zondag 12 december 2021 17:28 schreef chufi het volgende:
Het is al gebeurd dus het nieuws terugdraaien ... nee
Bij de dames hebben we een winnende Nederlandsequote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef pullup het volgende:
Skispringen is altijd echt leuk om te kijken
Ja staat me wat van bij, nu moet ik zeggen dat ik dat dus echt vrijwel nooit heb gezien op tv, dat dames skispringenquote:Op zondag 12 december 2021 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de dames hebben we een winnende Nederlandse
Toch regelmatig te zien op ES..quote:Op zondag 12 december 2021 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja staat me wat van bij, nu moet ik zeggen dat ik dat dus echt vrijwel nooit heb gezien op tv, dat dames skispringen
Ligt ook volledig aan mezelf danquote:
Jij hebt geen woonboot zekerquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef pullup het volgende:
Ik ben voor een tocht door de grachten van MAXgod
Wel in de cabrio uitvoering van een onderzeeër danquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef pullup het volgende:
Ik ben voor een tocht door de grachten van MAXgod
* Aoibhin is onderwegquote:
Pcies, kan niet missenquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:09 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net dat mn verjaardag een Nationale Feestdag is geworden
Feliquote:Op zondag 12 december 2021 18:09 schreef chufi het volgende:
Had ik je al gefeliciteerd? Zo niet bij deze dan.quote:Op zondag 12 december 2021 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was zelfs een topic ... Dank je wel
quote:Op zondag 12 december 2021 18:09 schreef chufi het volgende:
Nee hequote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, weer eens een protest, wat een constant gejank is dat ook zeg
Constant gejank om protesten?quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, weer eens een protest, wat een constant gejank is dat ook zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |