Niemand had het nog verwacht, maar stilletjes wel gehooptquote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef mario390 het volgende:
ik had het zo in de 53 .ronde
niet meer gedacht
als de crash van de blauwe auto niet was
winnt hamilton
quote:
Ja Max had die crash nodig. Maar wow zeg...quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef mario390 het volgende:
ik had het zo in de 53 .ronde
niet meer gedacht
als de crash van de blauwe auto niet was
winnt hamilton
orf zegt toto heeft zich nu teg dat resultquote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand had het nog verwacht, maar stilletjes wel gehoopt
puzziebaybeequote:
Toto is een ouwe lul ..quote:Op zondag 12 december 2021 16:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
orf zegt toto heeft zich nu teg dat result
beschwert
En die zijn er nuquote:
Dat zijn ze bij RB ook wel eens geweest en 99% was het in het voordeel van Mercedes .. nu eens niet en jankenquote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
En die zijn er nu![]()
Mercedes is in protest gegaan tegen de uitslag van de GP van Abu Dhabi. Men is het er niet mee eens hoe het is gegaan.
Verder is men ook in protest gegaan tegen Max Verstappen, die volgens Mercedes ongeoorloofd Hamilton inhaalde toen de Brit langzaam reed omdat hij de race op gang moest brengen toen de safety car naar binnen ging.
Daar gaan ze echt geen race uitslag voor veranderenquote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
En die zijn er nu![]()
Mercedes is in protest gegaan tegen de uitslag van de GP van Abu Dhabi. Men is het er niet mee eens hoe het is gegaan.
Verder is men ook in protest gegaan tegen Max Verstappen, die volgens Mercedes ongeoorloofd Hamilton inhaalde toen de Brit langzaam reed omdat hij de race op gang moest brengen toen de safety car naar binnen ging.
geloof ik ook niet,dann kann je bij erste rondequote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Daar gaan ze echt geen race uitslag voor veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |