Ik vind het verdacht dat jij het al wist nog voor NOS het wist en ook geen Ziggo hebt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben gewoon iets sneller... omdat ik niet opgesloten zit
Het is maar een nummertje. Je bent jonger dan je lijkt eerder 39quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je .. Abraham komt al bijna om de hoek kijken
Cheers!quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht dat jij het al wist nog voor NOS het wist en ook geen Ziggo hebt.
* SolidasRock kijkt met argusogen naar GOA
Je was er dan ook al vroeg bijquote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Deze diehard alco al voor pampus op de bank![]()
![]()
Wat is vroegquote:
Is wel weer de hoogste tijd jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Drank, knuffels , feestje
AM/PM ?quote:
echt welquote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)kracht-op-afterparty Mmmmm ik weet het niet. Wat een raar verhaal
Vrouwen krijg vaak gelijk in deze.quote:
Ik wilde net vragen, 'weet je het zeker' ?quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb tripel Karmeliet vandaag![]()
En deze keer zaten de flesjes nog wel in mijn koelkast
Lastig om hier wat van te zeggen. Op de tekst afgaand is dit bijna een one night stand geweest zoals wel meer. Maar er zullen wellicht een heleboel dingen gewoon niet staanquote:
Vind je?quote:
Ik zie het meer als een afterparty met drugs en een beetje swingen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Lastig om hier wat van te zeggen. Op de tekst afgaand is dit bijna een one night stand geweest zoals wel meer. Maar er zullen wellicht een heleboel dingen gewoon niet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |