En gestopt met Jip en Janneke.quote:Op zondag 12 december 2021 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je fucking 89 en gaat de HEMA dat soort fratsen uithalen. Ze hebben ook ooit Halal worsten verkocht
Dit kleine landje. Leukquote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er meer van dat soort filmpjes?
Ik zwelg graag in winning nationalisme
quote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er meer van dat soort filmpjes?
Ik zwelg graag in winning nationalisme
Mooi.quote:Op zondag 12 december 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sportief hier wel.. pa Lewis
quote:Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar...Er is ook een versie van in AntzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Okquote:
quote:
Die film is leuk, laatst nog eens gekeken.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh ik moet niet gluren in het ER topic dat ga ik morgen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen we ineens op pagina 2? Ik open net dit topicquote:Op zondag 12 december 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeldzame teruglezer gespot !
Ik probeer me ter herinneren waar ik het liedje van ken.. volgens mij iet4s van de lagere school ofzo met muziekles... in ieder geval is het deuntje en text altijd blijven plakken.
Vind het ook wel mooi.. strijders die voor je gestreden hebben verwelkomen.
Ik tel nu niet meer, zet het topic op 1 lange scroldingesquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]Ik klikte tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Welke?quote:
Oh dat gaat hem geld kosttenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |