Erg dronken zijn is mij niet vreemd, waar was haar vriend? En haar vriendin die wist dat er een vreemde in haar bed lag. Toedeledokie. Achteraf kijk je een hoe in haar kontquote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Lastig om hier wat van te zeggen. Op de tekst afgaand is dit bijna een one night stand geweest zoals wel meer. Maar er zullen wellicht een heleboel dingen gewoon niet staan
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg dronken zijn is mij niet vreemd, waar was haar vriend? En haar vriendin die wist dat er een vreemde in haar bed lag. Toedeledokie. Achteraf kijk je een hoe in haar kont
Ken het ook wel , maar niet in deze contextquote:Op zondag 12 december 2021 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je?
Ken het nog van vroeger
"When Johnny comes marching home"
Een oud volksliedje uit de VS.
De context is: Na de strijd thuis komen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het ook wel , maar niet in deze context
Het is niet vrolijk ..quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De context is: Na de strijd thuis komen.
Ken je de text? Het is juist wel vrolijkquote:
Oh jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.
Is het soms je eigen knutselwerk?quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de text? Het is juist wel vrolijk
Ze ropepen zelfs steeds Hoeray Hoearay !
Zeg het maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar...Tl,DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
YYRquote:
Dat zeker. Heb zeer recentelijk Bombshell nog gekeken, waarin een mediamagnaat vrouwelijk personeel sexueel misbruikt op het werk. Ook erg sterk geacteerd. Aanvankelijk hadden ze lol en zagen ze het niet aankomen tot er geen "terugweg" meer was. En hoe ze zich daarna sterk hielden. Kon prima me inleven.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jaEn die gozer mag bloeden. Wat een wereld.
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?quote:Op zondag 12 december 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zeker. Heb zeer recentelijk Bombshell nog gekeken, waarin een mediamagnaat vrouwelijk personeel sexueel misbruikt op het werk. Ook erg sterk geacteerd. Aanvankelijk hadden ze lol en zagen ze het niet aankomen tot er geen "terugweg" meer was. En hoe ze zich daarna sterk hielden. Kon prima me inleven.
Als ik bij mijn baas moet komen en het is gezellig verwacht ik toch ook niet dat hij ineens zijn kampioentje tevoorschijn haalt en zegt: doe het of anders heb je een zeer groot probleem. Was ik een vrouw geweest, dan zou ik altijd bewapend willen zijn.
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.
Volgens mij wel ja, dat was in ieder geval 1 van die Fox blondjesquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?
FOX jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?
Ik ken hem, lied uit de Amerikaanse burgeroorlog.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de text? Het is juist wel vrolijk
Ze ropepen zelfs steeds Hoeray Hoearay !
Dat zal idd ook eens tijd worden ook.quote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Soury het volgende:
Ik ben blij dat er ook wel meer naar buiten komt wat geestelijk en lichamelijk misbruik tegenover mannen in de openheid is. Dat is een onder geschoven kindje.
Mannen zijn stoer en huilen niet.quote:Op zondag 12 december 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal idd ook eens tijd worden ook.
Dan ben ik maar geen man.quote:
Ja emotie is emotie man of vrouw, of mag ik dat niet meer zeggen.quote:
Vreugdetraantje?quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liet vanmiddag toch wel een traantje
Het is een gewonnen race.quote:Op zondag 12 december 2021 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
Mercedes tekent een 3e protest aanWTF?
Ik weet niet of je dat mag zeggen. Wie er moeilijk over doet moet niet janken.quote:Op zondag 12 december 2021 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja emotie is emotie man of vrouw, of mag ik dat niet meer zeggen.
Nee blijkbaar toch niet. De uitkomst van de 3e protest zal om 23.00 bekend gemaakt worden lees ik net. Ze zijn ook gestopt met feesten bij RB.quote:
Dat gender gedoe ben ik wel wat zat van. Maar als een meid een jongen een klap op zijn smoel geeft mag hij van mij terug slaan.quote:Op zondag 12 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat mag zeggen. Wie er moeilijk over doet moet niet janken.
Ahh leukquote:
Anders ik wel, mijn zusje sloeg mij ook altijd terug.quote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gender gedoe ben ik wel wat zat van. Maar als een meid een jongen een klap op zijn smoel geeft mag hij van mij terug slaan.Emancipatie toch
Sloeg je haar danquote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders ik wel, mijn zusje sloeg mij ook altijd terug.
Niet dat ik mij herinner maar toen we klein waren konden we elkaar nog wel eens in de haren vliegen.quote:
Daar ben je broer en zus voorquote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner maar toen we klein waren konden we elkaar nog wel eens in de haren vliegen.
Precies en kom niet aan de ander want dan had je een probleem met broer en zus.quote:
Ik zie dat zomaar de volgende stap worden van die Woke idioten.... Broer en zus tegenover elkaar uitspelenquote:
We lachen er nu om, ook al kan ik hun bloed wel eens drinkenquote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Precies en kom niet aan de ander want dan had je een probleem met broer en zus.
Broer en zus mag niet meer we noemen het familie, oh wachtquote:Op zondag 12 december 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie dat zomaar de volgende stap worden van die Woke idioten.... Broer en zus tegenover elkaar uitspelen
En dat doe je dan uit liefde...en word je de volgende dag aangeklaagdquote:Op zondag 12 december 2021 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
We lachen er nu om, ook al kan ik hun bloed wel eens drinken
Gewoonweg opbokken met de idioten.quote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Broer en zus mag niet meer we noemen het familie, oh wacht
Die is leukquote:
Ja het gaat echt ver. Ik ben soms blij dat ik wat ouder ben en al die shit langs me heen laat gaan. Mijn moeder had een blik Odenkoeken staanquote:Op zondag 12 december 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoonweg opbokken met de idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |