welke van de 3quote:
Oh die 14 bergtoppen heb ik wel op mijn lijstje staanquote:
Heb ik vaker, onlangs ook weer met een heel andere film, bleef maar piekeren en uiteindelijk was ik erachter, het was die nazi uit Inglorious Bastard, die toevallig Italiaans kon en Brad Pitt eruit lulde.quote:
Om te googlen?quote:Op zondag 12 december 2021 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die 14 bergtoppen heb ik wel op mijn lijstje staan
quote:
007 vind ik sinds Daniel niks meer aan, ik hoop dat ze een betere nieuwe bond vindenquote:Op zondag 12 december 2021 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik vaker, onlangs ook weer met een heel andere film, bleef maar piekeren en uiteindelijk was ik erachter, het was die nazi uit Inglorious Bastard, die toevallig Italiaans kon en Brad Pitt eruit lulde.
(keek overigens Spectre, een 007 film uit 2015)
Vind hem een prima acteur, Ik had helemaal niks met die Duitser die 007 speelde. Timothy nogiets. Dalton?quote:Op zondag 12 december 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
007 vind ik sinds Daniel niks meer aan, ik hoop dat ze een betere nieuwe bond vinden
Ik vind er al 20 jaar geen zak aanquote:Op zondag 12 december 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
007 vind ik sinds Daniel niks meer aan, ik hoop dat ze een betere nieuwe bond vinden
Soury heeft nog gegoogled voor je ook!quote:
Het stond al op mijn netfix lijstjequote:Op zondag 12 december 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Soury heeft nog gegoogled voor je ook!
Nou zelf die docu kijken, echt heel inspirerend!
FF bewijzen dat Nepalezen de beste bergbeklimmers zijn
Maar heb jij dat ook, dat je een acteur in een film zit en je WEEEEET dat je hem van een andere film of serie kent maar het lampje gaat maar niet aan?quote:Op zondag 12 december 2021 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ook niet, het moet gewoon een echte Brit zijnquote:Op zondag 12 december 2021 23:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind hem een prima acteur, Ik had helemaal niks met die Duitser die 007 speelde. Timothy nogiets. Dalton?
Heel vaak, maar als ik het wel zie dan zie ik meteen de andere rollen voor me van die acteurquote:Op zondag 12 december 2021 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar heb jij dat ook, dat je een acteur in een film zit en je WEEEEET dat je hem van een andere film of serie kent maar het lampje gaat maar niet aan?
Ik mis ook , hoe raar het ook klinkt, de echte Britse dialogen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ook niet, het moet gewoon een echte Brit zijn
Daniel is veel te ruig, geen echte gentleman.
Ow nou ja, daar ben ik niet mee eens.quote:Op zondag 12 december 2021 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ook niet, het moet gewoon een echte Brit zijn
Daniel is veel te ruig, geen echte gentleman.
Ja datquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mis ook , hoe raar het ook klinkt, de echte Britse dialogen.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijnquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow nou ja, daar ben ik niet mee eens.
Ja haha, in Inhumans zie ik ineens een bekend gezicht, die sadist van Game of Thrones die een pim0l heeft gebakken en zit te eten waar de vastgebonden ex-eigenaar mag toekijken. Hele serie inhumans kon ik die sadistische rol niet meer van hem los zienquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel vaak, maar als ik het wel zie dan zie ik meteen de andere rollen voor me van die acteur
Je bent ook wel een slechte geheime agent als iedereen je al kentquote:Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow nou ja, daar ben ik niet mee eens.
Naah.. dat zou ook contra-anti-re-productief kunnen werkenquote:Op zondag 12 december 2021 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook wel een slechte geheime agent als iedereen je al kent
Daarom ook beter Kingsman Secret servicequote:Op zondag 12 december 2021 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook wel een slechte geheime agent als iedereen je al kent
Leuke spinoff welquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarom ook beter Kingsman Secret service
De hoofdrolspeler van Breaking Bad Bryan Cranston ineens in een SF serie had ik het ook eens meequote:Op zondag 12 december 2021 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja haha, in Inhumans zie ik ineens een bekend gezicht, die sadist van Game of Thrones die een pim0l heeft gebakken en zit te eten waar de vastgebonden ex-eigenaar mag toekijken. Hele serie inhumans kon ik die sadistische rol niet meer van hem los zien
Oh ........quote:Op zondag 12 december 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. dat zou ook contra-anti-re-productief kunnen werken
Heb je een goede verjaardag gehad?quote:
Trusten!quote:
Ik had dat andersom, die idiote achterlijke vader van malcolm in the middle was ineens een criminele scheidkundige genie in breaking badquote:Op zondag 12 december 2021 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler van Breaking Bad Bryan Cranston ineens in een SF serie had ik het ook eens mee
O die moet ik nog zien, deel 2 danquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock knikt alsof hij GOA begrijptquote:Op zondag 12 december 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. dat zou ook contra-anti-re-productief kunnen werken
Die serie keek ik niet, dat scheeltquote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, die idiote achterlijke vader van malcolm in the middle was ineens een criminele scheidkundige genie in breaking bad
quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock kinkt alsof hij GOA begrijpt
Ik had daar totaal geen moeite mee. Dan blijkt maar weer wat een top acteur het is.quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, die idiote achterlijke vader van malcolm in the middle was ineens een criminele scheidkundige genie in breaking bad
Is ook maar 1 deel ervan. Je doelt op de 2 in de trailer? Is denk ik trailer nr 2 en er is dus ook een andere trailer te zien?quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
O die moet ik nog zien, deel 2 dan
Je hebt ook Man from UNCLE ook een gave film van een paar jaar terug, helaas maar 1 deel van
Dit stukje is grappig, wel een spoilerquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:
O ik dacht 2e deel Kingsman: The Golden Circlequote:Op zondag 12 december 2021 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is ook maar 1 deel ervan. Je doelt op de 2 in de trailer? Is denk ik trailer nr 2 en er is dus ook een andere trailer te zien?
Ik heb er nu een Nationale Feestdag van laten makenquote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je een goede verjaardag gehad?
Ben je vandaag jarig?quote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nu een Nationale Feestdag van laten maken
Doe je aan numerologie?quote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig?
Gave datum 12 12 21
Je hebt gelijk. Ff op mijn kijlijst zettenquote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik dacht 2e deel Kingsman: The Golden Circle
Die moet ik nog steeds zien
Neequote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe je aan numerologie?
Who cares, have funquote:Op zondag 12 december 2021 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ff op mijn kijlijst zetten![]()
En ja GOA da tis weer een tikfout, geen zin meer in editten
Je bent een echte wereldkampioen zelfs!quote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ook die man from UNCLE zien, setting in the sixties en leuke humorquote:Op zondag 12 december 2021 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ff op mijn kijlijst zetten![]()
En ja GOA da tis weer een tikfout, geen zin meer in editten
Ja volgend jaar krijg je een vrije dagquote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig?
Gave datum 12 12 21
quote:Op zondag 12 december 2021 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgend jaar krijg je een vrije dag
Ik kan wel tot negen tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 12 december 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel tot negen tellenVaktermen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
Heb ik volgens mij al gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga ook die man from UNCLE zien, setting in the sixties en leuke humor
Daarvoor was een andere rampenfilmquote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef chufi het volgende:
Is het toeval van die film op Veronica? Twister ...
Dat van de afgelopen dagen was echt wel heftig en destructiefquote:Op zondag 12 december 2021 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor was een andere rampenfilm
quote:Op zondag 12 december 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel tot negen tellenMoest daar ff op googelen, weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nog een keer kijken danquote:Op zondag 12 december 2021 23:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al gezien.![]()
Heb de afgelopen 2 dagen Mazerunner trilogie opnieuw gekeken. Is wel kut dat je vaak maar 1 van de meerdere delen kan kijken en de andere zijn betaalversie of onbeschikbaar. Wie gaat nou Terminator 2 willen kijken terwijl ie voor Terminator 1 moet gaan betalen bijv. Moeten ze afschaffen, films ouder dan zoveel jaren=gratis op streamingsdienst.
Dat is ook wel terecht.quote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Solid denkt nu dat je een vreemde poes hebt
* No offense rocky![]()
Ohquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* No offense rocky![]()
Yep, goed spoor van vernieling.quote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat van de afgelopen dagen was echt wel heftig en destructief
2 leuke dingen in de trailer:quote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog een keer kijken dan![]()
Of deze:
Zo slecht dat het goed wordt
Hehequote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* No offense rocky![]()
Dan snap je het bij voorbaat al niet, maar er is ook een boek van die je kan lezenquote:Op zondag 12 december 2021 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
2 leuke dingen in de trailer:
In geen miljoen jaren!!
- en daarna dan?
Of die andere:
Je gokt te hoog
- hoezo?
Waarom naait ie haar navel? Hij weet toch wel waar haar vagina is?
Maar al met al zou dit film helemaal onderaan mijn kijklijst komen. Ik zou er pas naar willen kijken als er echt helemaal niks anders meer te zien is
Niet helemaal mis... er zijn een paar goede takkensoorten die prima volstaan voor het gebruik!quote:Op zondag 12 december 2021 23:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hehedaar dacht ik allerminst aan. Ik dacht aan een plant of zo dat zo heette. Kruidje of weet ik weet wat. Iets in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |