Ja hoorquote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg naar iets leuks, dat is niet leuk
Wat lief dat je daar rekening mee hieldquote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik overwoog dat eerder te doen, maar toen zat jij nog in spanning of Max ging winnen
We moeten hier lief zijn voor elkaarquote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar rekening mee hield
Ik haal jullie's ui wel eens door elkaarquote:
Haha ja ik heb hem ook opniuew bekeken.quote:Op zondag 12 december 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer gejuicht![]()
![]()
![]()
![]()
GOA heeft zojuist gejuicht. Dat is leuk toch?quote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker wel. Een aantal users de mond gesnoerdquote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Van beide moet je janken als je ze pelt.quote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal jullie's ui wel eens door elkaar
Gezellig kopje koffie elke ochtend elke keer weerquote:
Jaa GoA mag juichenquote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
GOA heeft zojuist gejuicht. Dat is leuk toch?
quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
GOA heeft zojuist gejuicht. Dat is leuk toch?
hmm bondage?quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker wel. Een aantal users de mond gesnoerd
Voor jou met een schijfje citroenquote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezellig kopje koffie elke ochtend elke keer weer
Een gepelde mol? Ik denk dat de mol vooral moet janken danquote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van beide moet je janken als je ze pelt.
Goeie jasjes welquote:Op zondag 12 december 2021 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Een gepelde mol? Ik denk dat de mol vooral moet janken dan
Bij de theequote:
Owquote:
Mooizoquote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft zijn mentions uitstaan en heb hem her en der al zien posten, hij weet het al
Iemand die wel een flikker om F1 geeft en niet voor Max is?quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
bondage is een topuser![]()
Nee ik bedoel iemand anders, waarvan ik de naam maar niet zal noemen
Paul?quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
bondage is een topuser![]()
Nee ik bedoel iemand anders, waarvan ik de naam maar niet zal noemen
Nietus, ikke nietquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een SM meesteres was.
Meer een trollquote:Op zondag 12 december 2021 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Iemand die wel een flikker om F1 geeft en niet voor Max is?
Das haantjesgedrag, mijn team is beter dan jouw team nananananana gedrag.
Doe je dat ook met voetbal?
Verrassend he? Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand op de hele wereld dit zag aankomen in de allerlaatste ronde.quote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef aloa het volgende:
Ik ben serieus echt helemaal gesloopt door deze dag![]()
Maar de winst van MAX was fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel! Van harte gefeliciteerd wereldkampioen!quote:
Nee, echt niet.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verrassend he? Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand op de hele wereld dit zag aankomen in de allerlaatste ronde.
Je wil wel dat we verder gokken he? Sneaky basterdquote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer een troll![]()
Maar laat maar verder.
Alle sportgekkies zijn eigenlijk trollenquote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer een troll![]()
Maar laat maar verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het begint met een H?quote:
Nehquote:Op zondag 12 december 2021 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil wel dat we verder gokken he? Sneaky basterd
quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Casa de Papel afgekekenLeef met je mee, maar snap dat je het af moest maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is die kwelling over.Keyboard Knight
Casa de Papel afgekekenIk moet hem nog zien (voorlopig niet want heb geen netflix). Ik vergat dat ik de inhoud van je spoiler kan zien bij quoten, gelukkig niks bijzondersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Casa de Papel afgekekenIs het een diep gat nu waar je in valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ineens de Proffesor in The Wheel of Time
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat is nu toch quatrologie?quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff iets anders, heb jij iets met Matrix trilogy?
quote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leef met je mee, maar snap dat je het af moest maken.
Gelukkig is die kwelling over.
Het was de moeite waardquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien (voorlopig niet want heb geen netflix). Ik vergat dat ik de inhoud van je spoiler kan zien bij quoten, gelukkig niks bijzonders
Ik heb werkelijk geen idééquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef aloa het volgende:
[..]
NehGeen zin meer in
![]()
Jou kennende weet je wel wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |