Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik maar denken en denken en denken wie de neuk is hij toch? IK WEET ZEKER DAT IK HEM KEN maar kwam er maar niet op tot ik in Prime informatie ging kijken. Haha!!quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een diep gat nu waar je in valt?
Ik zag ineens de Proffesor in The Wheel of Time
Nee zo erg is het niet, ik vind wel weer een nieuwe serie.quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een diep gat nu waar je in valt?
Ik zag ineens de Proffesor in The Wheel of Time
Yellowstone!quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet, ik vind wel weer een nieuwe serie.
Die is wereldberoemd in Las Vegas.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF
Ik zie net reclame op Comedy Central voor de roast of Hans Klok
Is die zo bekend dan over de grenzen?
Orange is the new black. Kan het je aanraden, ken iemand die helemaal gek is op 1 van de hoofdrolspelers en een UI ervan heeft.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet er sowieso niet toe. Dat is een soort bn feestje.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF
Exact... maar aangekondigd worden tijdens de roast van Justin Bieber...quote:
Al was het laatste seizoen heel slecht, na die serie viel ik wel een beetje in een gatquote:Op zondag 12 december 2021 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Orange is the new black. Kan het je aanraden, ken iemand die helemaal gek is op 1 van de hoofdrolspelers.
Mijn nichtjes werkten voor Hans. Ook in China ze wilden niet meequote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF
Ik hou niet zo van dat roastenquote:Op zondag 12 december 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact... maar aangekondigd worden tijdens de roast van Justin Bieber...
Laat zien dat ze weinig meer te roasten hebben
Slaap lekker Dees.quote:
The Witcher begint volgende weekquote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus er is hoop!quote:Op zondag 12 december 2021 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al was het laatste seizoen heel slecht, na die serie viel ik wel een beetje in een gat
quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik maar denken en denken en denken wie de neuk is hij toch? IK WEET ZEKER DAT IK HEM KEN maar kwam er maar niet op tot ik in Prime informatie ging kijken. Haha!!
Ik kan daar niet aan wennenquote:Op zondag 12 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
The Witcher begint volgende week![]()
Lost in Space is weer een nieuw seizoen van uit![]()
En ik heb gister deze docu gezien https://www.thehike.nl/14(...)etflix-documentaire/
Echt heel mooi die 14 hoogste bergtoppen in 7 maanden is het doel
Heb het al jaren niet gezien.. de laatste was Charly Sheen ...quote:Op zondag 12 december 2021 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat roasten![]()
Maar ieder zijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |