Nee het internet en social media is niet te stoppenquote:Op zondag 12 december 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Censuur en boetes kunnen toch aardig vervelend worden.
We gaan het zien. ( Ik hoop het niet )
Enig idee hoeveel Youtube, Facebook enzo NU AL censureert?quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het internet en social media is niet te stoppen
quote:
Voila welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila welkom
Kreng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja maar dat houd niemand tegen. Youtube graaft zijn eigen graf en dan komt iemand met wat anders Facebook idemquote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel Youtube, Facebook enzo NU AL censureert?
quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila welkom
Zo kennen we je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gewoon weer gejuichtquote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef D. het volgende:
https://streamable.com/gmia8i
Met Engels commentaar
Denk dat ik eens ga kijken of we dat komend jaar kunnen krijgen, nu Ziggo stopt
Graag gedaanquote:
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
quote:
Ach, dat je wat later was dan de rest was altijd al tochquote:Op zondag 12 december 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer gejuicht![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn heel wat versies van die je ergens in een film of op de radio gehoord kan hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeldzame teruglezer gespot !
Ik probeer me ter herinneren waar ik het liedje van ken.. volgens mij iet4s van de lagere school ofzo met muziekles... in ieder geval is het deuntje en text altijd blijven plakken.
Vind het ook wel mooi.. strijders die voor je gestreden hebben verwelkomen.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn heel wat versies van die je ergens in een film of op de radio gehoord kan hebben.
Val je Me nu aan op het feit dat ik wat achter loop?quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, dat je wat later was dan de rest was altijd al toch
Ja, ik overwoog dat eerder te doen, maar toen zat jij nog in spanning of Max ging winnenquote:Op zondag 12 december 2021 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Val je Me nu aan op het feit dat ik wat achter loop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |