.quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou geld in voor het Wereld Natuur Fonds. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende, Jorien Renkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort. Dit zodat het Wereld Natuur Fonds de regenwouden van Zuid-Amerika kan beschermen en herstellen. Gebieden die als een groen schild voor de aarde dienen en klimaatverandering tegengaan.
NPO 1 Extra is overigens de Zender van de Maand bij KPN, te vinden op kanaal 42!quote:Op veel plekken! Natuurlijk on air op de radio, via 3fm.nl of de 3FM App. Maar ook de hele dag op NPO 1 Extra. Deze is te vinden op kanaal 81 en via Ziggo op kanaal 128.
Het einde is inzicht!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me over jou ook wel eens af.
OP en TT aangepast!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:18 schreef Paul het volgende:
Hallo morgen begint wel het glazen huis hoor, zo dood
Vorig jaar vond ik het echt kneuterig leuk! Leuker dan de laatste jaren glazen huis zelfs. Maar dat had misschien ook te maken met de hele lockdowntoestand, waarin dat echt een leuk lichtpuntje was. Dit jaar moet ik het nog even zien wat het wordt. Van mij hadden ze het concept van vorig jaar nog even mogen laten staan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:34 schreef Viv het volgende:
[..]
OP en TT aangepast!![]()
![]()
Fijn dat er weer een Glazen Huis is!![]()
Dat wandelen vond ik echt super saai altijd, vorig jaar was alweer veel leuker met dat huis in die hangar.![]()
Gevonden op de 3FM-website, ik zal het toevoegen aan de OP.quote:
quote:Op veel plekken! Natuurlijk on air op de radio, via 3fm.nl of de 3FM App. Maar ook de hele dag op NPO 1 Extra. Deze is te vinden op kanaal 81 en via Ziggo op kanaal 128.
KPN...zender van de maand kan ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Gevonden op de 3FM-website, ik zal het toevoegen aan de OP.
[..]
Daar zullen ze de top2000 ook wel op uitzenden dus kan idd mooi open gezet wordenquote:
Dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar zullen ze de top2000 ook wel op uitzenden dus kan idd mooi open gezet worden
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga het wel kijken, gezellig altijd
Ja klopt: https://www.kpn.com/beleef/blog/zender-van-de-maand-kijken.htmquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar zullen ze de top2000 ook wel op uitzenden dus kan idd mooi open gezet worden
Toegevoegd aan de OP.quote:In december is NPO 1 Extra zender van de maand bij KPN en daarom de hele maand gratis te zien op kanaal 42!
Ja hier ook altijd, alleen ben ik ook al dagen de top 4000 aan het luisteren dus die moet ik dan laten schietenquote:
Top4000 staat hier ook aan idd. Dan kies ik toch voor dit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook altijd, alleen ben ik ook al dagen de top 4000 aan het luisteren dus die moet ik dan laten schieten
Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen met al die maatregelenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Top4000 staat hier ook aan idd. Dan kies ik toch voor dit.
We gaan het zo zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen met al die maatregelen
Vorig jaar in een hangar was echt weer ouderwets gezellig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
NPO1 Extra maar even opgezet, vanaf de wandeledities het niet meer gevolgd, maar nu toch maar weer even kijken. Ik ken alleen Frank en Sander.![]()
NPO start werkt idd ook primaquote:
Ik zie het. Staat bij Op 42...zender van de maand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
NPO start werkt idd ook prima
oke wel weer enorm dat ik achter loop maar boeie
ik bedoelde de NPO start app op mn smart TV, heb geen TV abo meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie het. Staat bij Op 42...zender van de maand.
Toch hetzelfde, de livestream loopt gewoon achter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ook een eigen regie, dus niet hetzelfde als de livestream.
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd. KPN prikt toch gewoon NPO 1 Extra door op het themakanaal?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ook een eigen regie, dus niet hetzelfde als de livestream.
Ja zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedoelde de NPO start app op mn smart TV, heb geen TV abo meer
uhuh je kijkt A vertraagd op de app en B de tv via internet loopt ook nog ietsjes achter...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja zo.
Die loopt achter idd. Met voetbal ook altijd
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef spapaars het volgende:
Loopt niet echt storm buiten, of is er een beperking aan het aantal bezoekers?
Ohquote:
Daar zal niet iedereen even blij mee zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:39 schreef Evenstar het volgende:
Je mag alleen met QR langs na, nadat je van te voren even hebt aangegeven.
Bij mij is ie wel iets beter, maar het is geen HD-stream nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:33 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel een stream zoals we die hadden 15 jaar terug.
[ afbeelding ]
Oma heeft al een fles advocaat op ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:45 schreef spapaars het volgende:
https://stubru.be/live
De Warmste Week livestream
[ afbeelding ]
Inkomen in wat?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn los. Moet er zelf nog effe inkomen.
Zal het nooit vergeten, volgens mij editie Enschede, 04.45 uur, stromende regen en iedereen ging LOS op dat nummer. Prachtig was dat.quote:
In Leeuwarden op Tsunamiquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef asco het volgende:
[..]
Zal het nooit vergeten, volgens mij editie Enschede, 04.45 uur, stromende regen en iedereen ging LOS op dat nummer. Prachtig was dat.
LIjkt mij uitputtend die warmte die ze hebben daar in dat glazenhuisquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef spapaars het volgende:
Het verschil tussen de 2 (BE/NL) is de temperatuur in het huis.
[ afbeelding ]
Volgens mij een doorstroomlocatie inderdaad. Dan is er vanaf morgen waarschijnlijk geen publiek meer bij het huis en kan de dansvloer niet meer worden gebruikt. Tot hoe hoog gaat de temperatuur in het huis dan oplopen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:24 schreef PinkLow het volgende:
Valt SR onder een doorstroomlocatie? Want dan is deze editie snel afgelopen...
niet dus... helaas..quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef PinkLow het volgende:
Misschien hebben ze een ontheffing...
Argh nou ben ik nieuwsgieriggggquote:
RipCity in MUZ / 3FM #5276 - Polonaisequote:Op zaterdag 18 december 2021 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Argh nou ben ik nieuwsgierigggg
Sanne zegt niks meer zo te zien
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RipCity in MUZ / 3FM #5276 - Polonaise
In 2020 ging het er ook al over.
Vast Sander of Frank dan.
Idd probeert weer subtiel aandacht te krijgen.quote:
Betwijfel of lockdown goede zaak voor ze is. Zonder publiek is serious request niet te hardenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef Poppejans het volgende:
Wat weinig sfeerbeelden van publiek buiten zenden ze uit
Vorig jaar toen het Glazen huis weer terug kwam (helemaal zonder publiek) vond ik dat wel echt een stuk leuker om naar te kijken dan die wandeltochten die ze daarvoor deden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Betwijfel of lockdown goede zaak voor ze is. Zonder publiek is serious request niet te harden
Er is nu sowieso geen publiek meer hè, mag niet na 17uquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef Poppejans het volgende:
Wat weinig sfeerbeelden van publiek buiten zenden ze uit
Totaal niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nu sowieso geen publiek meer hè, mag niet na 17u
Die setting vorig jaar leende zich ook meer voor een lockdownsituatie. Dus denk dat het niet gaat komenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:24 schreef Wicky15 het volgende:
Het kan me toch nog niet echt boeien
Oh, verrek joh. Ik was van plan zodadelijk even te gaan kijken. Totaal geen erg in die 17:00 uur. Nou ja, dan gaat het 'm dus niet meer worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nu sowieso geen publiek meer hè, mag niet na 17u
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef Toine51 het volgende:
3FM, wie luistert daar nog naar, laat staan naar serious request...
Overbetaalde DJ's en ook nog BNN/Vara die zich inzetten voor de natuur...
Heb je hun programma's wel eens gezien op tv...?
Nou met publiek was het al een treurig gezichtje. Nu dus helemaalquote:Vanwege de nieuwe coronamaatregelen wordt er vanaf zondag geen publiek meer toegelaten op het terrein van het Glazen Huis voor 3FM Serious Request in Amersfoort. Dit bevestigt een woordvoerder van de NPO zaterdag aan NU.nl.
Prima arbeidsvitaminen DJ ja, maar ik vind haar ook niet iets voor in het glazen huis nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Dorien echt geen uitstraling hebben. Zo saai.
Ik word hier zo moe van. Elk jaar weer die mensen die moeten roepen dat ze serious request saai vinden in het serious request topic.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dat gevoel krijg ik ook als ik naar 3FM luister(per ongeluk)
Dan wordt het dus vrij doorsnee verzoekplaatjes-radio? Zonder dat idee wat ze hadden, met die oplopende temperaturen in dat hok (die door het publiek buiten verlaagd konden worden)?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nou met publiek was het al een treurig gezichtje. Nu dus helemaal![]()
Beetje zoals vorig jaar, maar dat hok werkte denk ik wat beter in zo'n lockdownsettingquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan wordt het dus vrij doorsnee verzoekplaatjes-radio? Zonder dat idee wat ze hadden, met die oplopende temperaturen in dat hok (die door het publiek buiten verlaagd konden worden)?
Best sober.
Dj’s vind ik bagger maar qua muziek vind ik het nog steeds 1 van de beste zenders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef Toine51 het volgende:
3FM, wie luistert daar nog naar, laat staan naar serious request...
Overbetaalde DJ's en ook nog BNN/Vara die zich inzetten voor de natuur...
Heb je hun programma's wel eens gezien op tv...?
Er zat vorig jaar nog wel actie bij, met die loopband. Dat had geen fysiek aanwezig publiek nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals vorig jaar, maar dat hok werkte denk ik wat beter in zo'n lockdownsetting
Zal er toch wel een kern van waarheid in zitten dan...quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. Elk jaar weer die mensen die moeten roepen dat ze serious request saai vinden in het serious request topic.
Ah ja, de mening van een paar gekkies is de 'kern van waarheid' (lol)quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zal er toch wel een kern van waarheid in zitten dan...
De luisteraar laat al jaren zien/horen dat 3FM echt totaal geen idee heeft wie ze bedienen en welke richting ze op willen. Kapot gemaakt door manager en ook de dj’s ontbreken het aan talent/motivatie om het alsnog te laten slagen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, de mening van een paar gekkies is de 'kern van waarheid' (lol)
Gekkies? Nee hoor, gewoon mensen met muzieksmaak...quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, de mening van een paar gekkies is de 'kern van waarheid' (lol)
Het lijkt er vooral op dat ze luisteraars kwijt zijn geraakt in de periode 2015-2018 die ze nooit meer terug gaan krijgen. Niet omdat ze niet meer weten wie ze moeten bedienen, maar omdat ze een tijdlang vervreemd zijn van publiek dat niet meer toesnelt naar de radio in het algemeen, omdat dat publiek helemaal niet meer bediend werd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
De luisteraar laat al jaren zien/horen dat 3FM echt totaal geen idee heeft wie ze bedienen en welke richting ze op willen. Kapot gemaakt door manager en ook de dj’s ontbreken het aan talent/motivatie om het alsnog te laten slagen.
The Strokes, prima band toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gekkies? Nee hoor, gewoon mensen met muzieksmaak...
Overleg en neuzen dezelfde kant op krijgen gaat met al die omroepen ook moeizaam. En dan moeten ze het in Den Haag ook nog o.k. vinden, wat ze bij 3fm willen. De commerciëlen kunnen veel sneller schakelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
De luisteraar laat al jaren zien/horen dat 3FM echt totaal geen idee heeft wie ze bedienen en welke richting ze op willen. Kapot gemaakt door manager en ook de dj's ontbreken het aan talent/motivatie om het alsnog te laten slagen.
Uiteindelijk is die tijd dat ze meer focus hebben gelegd op EDM en hiphop ze gewoon fataal geworden wat betreft luistercijfers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Overleg en neuzen dezelfde kant op krijgen gaat met al die omroepen ook moeizaam. En dan moeten ze het in Den Haag ook nog o.k. vinden, wat ze bij 3fm willen. De commerciëlen kunnen veel sneller schakelen.
Eeuh, doel is toch het regenwoud??quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:00 schreef Jimbo het volgende:
Wat een trieste bende weer dat SR'21
Na het gefaal van vorig jaar hadden ze hier gewoon mee moeten kappen, zeker als je weet dat er eerst op het plein iets van 150 man mochten staan
Sowieso vind ik het doel gewoon irritant dit jaar, je zit 2 jaar lang met corona en gezeik hier, eindelijk kan je iets doen voor Nederland, en dan kies je alsnog zuid afrika... Alsof we nog niet genoeg gezeik uit ZA hebben dit jaar.
Dan liever nog missie 538. Die doen tenminste iets voor het ronald mc donald en een ander ziekenhuis(en vorig jaar de voedselbank
)
"Dit jaar komt 3FM Serious Request voor het Wereld Natuur Fonds in actie voor de ernstig bedreigde regenwouden van Zuid-Amerika. "quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Eeuh, doel is toch het regenwoud??
Zuid Afrika?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:00 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso vind ik het doel gewoon irritant dit jaar, je zit 2 jaar lang met corona en gezeik hier, eindelijk kan je iets doen voor Nederland, en dan kies je alsnog zuid afrika... Alsof we nog niet genoeg gezeik uit ZA hebben dit jaar.
Zie hierbovenquote:
Ik vind het iig een beter doel dan die aids moeders die ze de laatste X hadden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
"Dit jaar komt 3FM Serious Request voor het Wereld Natuur Fonds in actie voor de ernstig bedreigde regenwouden van Zuid-Amerika. "
Hmmm idd, toen ik net naar sander luisterde ging het over Zuid Afrika, vandaar dat ik die link legde. (of ik heb het compleet verkeerd gehoord, dat kan ook)
Maar dan nog, ver van m'n bed show, als in; ik vind het onzin nu een bak geld naar het WNF te sturen zeker nu het zo hard nodig in hier in Nederland
Mja wat mij betreft trekken ze de complete stekker eruit, het idee was leuk maar zó gedateerd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind het iig een beter doel dan die aids moeders die ze de laatste X hadden.
Een heel jaar wachten op de leukste achtergrond-tv van het jaar en ze dan keihard onderuit zien gaan mag toch wel onderstreept en benoemd worden. Alhoewel,..het is nog steeds beter dan Tel-Sell, maar niet veel beter dan Hete Meiden Willen Bellen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:17 schreef Willewa het volgende:
Grappig om al die zurigheid te zien.. Gewoon kijken en er het beste van maken toch. Of lekker zeuren. Keuze is simpel toch. Of gewoon niet kijken 👍🏼
Spelletjes tv van vroegâhquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een heel jaar wachten op de leukste achtergrond-tv van het jaar en ze dan keihard onderuit zien gaan mag toch wel onderstreept en benoemd worden. Alhoewel,..het is nog steeds beter dan Tel-Sell, maar niet veel beter dan Hete Meiden Willen Bellen.
Dit is gewoon niet veel anders dan een live-cam op een willekeurige dag
*Gooien ze wat topless danseressen met wat andere danspasjes neer in de komende 15min edit ik al deze klaagposts
Ik ben vooral blij dat het er weer is eigenlijk, had ik niet meer verwacht persoonlijk, dacht dat het klaar was. Misschien ben ik ook met weinig okee. Beetje jammer dat het publiekselement mist, want dat doet heel veel voor de sfeer en de kijker. Maar ja daar kunnen ze niks aan doen. Pech. Hopelijk volgende jaren weer, met publiek. En ach, als ze dan in deze situatie nog wat camarageile meiden hun minute of ‘fame’ geven voor nog een beetje beweging op je scherm 😆 all good. Glas halfvol!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een heel jaar wachten op de leukste achtergrond-tv van het jaar en ze dan keihard onderuit zien gaan mag toch wel onderstreept en benoemd worden. Alhoewel,..het is nog steeds beter dan Tel-Sell, maar niet veel beter dan Hete Meiden Willen Bellen.
Dit is gewoon niet veel anders dan een live-cam op een willekeurige dag
*Gooien ze wat topless danseressen met wat andere danspasjes neer in de komende 15min edit ik al deze klaagposts
Moet toegeven, het kan nog goedkomen.. Zo was uiteindelijk het simpele wandelen 2 jaar, 3 jaar terug ook te doen ondanks het echt bagger leek te zijn. Met die iets gezette DJ,. Rob(?) was het nog eens vermakelijk ook. verleden jaar met grote beeldschermen een perfecte Lockdown-setting, iets wat het nu niet is en ook hier weer sterke twijfel of het wat gaat worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat het er weer is eigenlijk, had ik niet meer verwacht persoonlijk, dacht dat het klaar was. Misschien ben ik ook met weinig okee. Beetje jammer dat het publiekselement mist, want dat doet heel veel voor de sfeer en de kijker. Maar ja daar kunnen ze niks aan doen. Pech. Hopelijk volgende jaren weer, met publiek. En ach, als ze dan in deze situatie nog wat camarageile meiden hun minute of ‘fame’ geven voor nog een beetje beweging op je scherm 😆 all good. Glas halfvol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |