LIjkt mij uitputtend die warmte die ze hebben daar in dat glazenhuisquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef spapaars het volgende:
Het verschil tussen de 2 (BE/NL) is de temperatuur in het huis.
[ afbeelding ]
Volgens mij een doorstroomlocatie inderdaad. Dan is er vanaf morgen waarschijnlijk geen publiek meer bij het huis en kan de dansvloer niet meer worden gebruikt. Tot hoe hoog gaat de temperatuur in het huis dan oplopen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:24 schreef PinkLow het volgende:
Valt SR onder een doorstroomlocatie? Want dan is deze editie snel afgelopen...
niet dus... helaas..quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef PinkLow het volgende:
Misschien hebben ze een ontheffing...
Argh nou ben ik nieuwsgieriggggquote:
RipCity in MUZ / 3FM #5276 - Polonaisequote:Op zaterdag 18 december 2021 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Argh nou ben ik nieuwsgierigggg
Sanne zegt niks meer zo te zien
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RipCity in MUZ / 3FM #5276 - Polonaise
In 2020 ging het er ook al over.
Vast Sander of Frank dan.
Idd probeert weer subtiel aandacht te krijgen.quote:
Betwijfel of lockdown goede zaak voor ze is. Zonder publiek is serious request niet te hardenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef Poppejans het volgende:
Wat weinig sfeerbeelden van publiek buiten zenden ze uit
Vorig jaar toen het Glazen huis weer terug kwam (helemaal zonder publiek) vond ik dat wel echt een stuk leuker om naar te kijken dan die wandeltochten die ze daarvoor deden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Betwijfel of lockdown goede zaak voor ze is. Zonder publiek is serious request niet te harden
Er is nu sowieso geen publiek meer hè, mag niet na 17uquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef Poppejans het volgende:
Wat weinig sfeerbeelden van publiek buiten zenden ze uit
Totaal niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nu sowieso geen publiek meer hè, mag niet na 17u
Die setting vorig jaar leende zich ook meer voor een lockdownsituatie. Dus denk dat het niet gaat komenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:24 schreef Wicky15 het volgende:
Het kan me toch nog niet echt boeien
Oh, verrek joh. Ik was van plan zodadelijk even te gaan kijken. Totaal geen erg in die 17:00 uur. Nou ja, dan gaat het 'm dus niet meer worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nu sowieso geen publiek meer hè, mag niet na 17u
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef Toine51 het volgende:
3FM, wie luistert daar nog naar, laat staan naar serious request...
Overbetaalde DJ's en ook nog BNN/Vara die zich inzetten voor de natuur...
Heb je hun programma's wel eens gezien op tv...?
Nou met publiek was het al een treurig gezichtje. Nu dus helemaalquote:Vanwege de nieuwe coronamaatregelen wordt er vanaf zondag geen publiek meer toegelaten op het terrein van het Glazen Huis voor 3FM Serious Request in Amersfoort. Dit bevestigt een woordvoerder van de NPO zaterdag aan NU.nl.
Prima arbeidsvitaminen DJ ja, maar ik vind haar ook niet iets voor in het glazen huis nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Dorien echt geen uitstraling hebben. Zo saai.
Ik word hier zo moe van. Elk jaar weer die mensen die moeten roepen dat ze serious request saai vinden in het serious request topic.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dat gevoel krijg ik ook als ik naar 3FM luister(per ongeluk)
Dan wordt het dus vrij doorsnee verzoekplaatjes-radio? Zonder dat idee wat ze hadden, met die oplopende temperaturen in dat hok (die door het publiek buiten verlaagd konden worden)?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nou met publiek was het al een treurig gezichtje. Nu dus helemaal![]()
Beetje zoals vorig jaar, maar dat hok werkte denk ik wat beter in zo'n lockdownsettingquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan wordt het dus vrij doorsnee verzoekplaatjes-radio? Zonder dat idee wat ze hadden, met die oplopende temperaturen in dat hok (die door het publiek buiten verlaagd konden worden)?
Best sober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |