Toch hetzelfde, de livestream loopt gewoon achter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ook een eigen regie, dus niet hetzelfde als de livestream.
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd. KPN prikt toch gewoon NPO 1 Extra door op het themakanaal?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ook een eigen regie, dus niet hetzelfde als de livestream.
Ja zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedoelde de NPO start app op mn smart TV, heb geen TV abo meer
uhuh je kijkt A vertraagd op de app en B de tv via internet loopt ook nog ietsjes achter...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja zo.
Die loopt achter idd. Met voetbal ook altijd
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef spapaars het volgende:
Loopt niet echt storm buiten, of is er een beperking aan het aantal bezoekers?
Ohquote:
Daar zal niet iedereen even blij mee zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:39 schreef Evenstar het volgende:
Je mag alleen met QR langs na, nadat je van te voren even hebt aangegeven.
Bij mij is ie wel iets beter, maar het is geen HD-stream nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:33 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel een stream zoals we die hadden 15 jaar terug.
[ afbeelding ]
Oma heeft al een fles advocaat op ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:45 schreef spapaars het volgende:
https://stubru.be/live
De Warmste Week livestream
[ afbeelding ]
Inkomen in wat?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn los. Moet er zelf nog effe inkomen.
Zal het nooit vergeten, volgens mij editie Enschede, 04.45 uur, stromende regen en iedereen ging LOS op dat nummer. Prachtig was dat.quote:
In Leeuwarden op Tsunamiquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef asco het volgende:
[..]
Zal het nooit vergeten, volgens mij editie Enschede, 04.45 uur, stromende regen en iedereen ging LOS op dat nummer. Prachtig was dat.
LIjkt mij uitputtend die warmte die ze hebben daar in dat glazenhuisquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef spapaars het volgende:
Het verschil tussen de 2 (BE/NL) is de temperatuur in het huis.
[ afbeelding ]
Volgens mij een doorstroomlocatie inderdaad. Dan is er vanaf morgen waarschijnlijk geen publiek meer bij het huis en kan de dansvloer niet meer worden gebruikt. Tot hoe hoog gaat de temperatuur in het huis dan oplopen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:24 schreef PinkLow het volgende:
Valt SR onder een doorstroomlocatie? Want dan is deze editie snel afgelopen...
niet dus... helaas..quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef PinkLow het volgende:
Misschien hebben ze een ontheffing...
Argh nou ben ik nieuwsgieriggggquote:
RipCity in MUZ / 3FM #5276 - Polonaisequote:Op zaterdag 18 december 2021 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Argh nou ben ik nieuwsgierigggg
Sanne zegt niks meer zo te zien
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RipCity in MUZ / 3FM #5276 - Polonaise
In 2020 ging het er ook al over.
Vast Sander of Frank dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |