quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RipCity in MUZ / 3FM #5276 - Polonaise
In 2020 ging het er ook al over.
Vast Sander of Frank dan.
Idd probeert weer subtiel aandacht te krijgen.quote:
Betwijfel of lockdown goede zaak voor ze is. Zonder publiek is serious request niet te hardenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef Poppejans het volgende:
Wat weinig sfeerbeelden van publiek buiten zenden ze uit
Vorig jaar toen het Glazen huis weer terug kwam (helemaal zonder publiek) vond ik dat wel echt een stuk leuker om naar te kijken dan die wandeltochten die ze daarvoor deden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Betwijfel of lockdown goede zaak voor ze is. Zonder publiek is serious request niet te harden
Er is nu sowieso geen publiek meer hč, mag niet na 17uquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef Poppejans het volgende:
Wat weinig sfeerbeelden van publiek buiten zenden ze uit
Totaal niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nu sowieso geen publiek meer hč, mag niet na 17u
Die setting vorig jaar leende zich ook meer voor een lockdownsituatie. Dus denk dat het niet gaat komenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:24 schreef Wicky15 het volgende:
Het kan me toch nog niet echt boeien
Oh, verrek joh. Ik was van plan zodadelijk even te gaan kijken. Totaal geen erg in die 17:00 uur. Nou ja, dan gaat het 'm dus niet meer worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nu sowieso geen publiek meer hč, mag niet na 17u
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef Toine51 het volgende:
3FM, wie luistert daar nog naar, laat staan naar serious request...
Overbetaalde DJ's en ook nog BNN/Vara die zich inzetten voor de natuur...
Heb je hun programma's wel eens gezien op tv...?
Nou met publiek was het al een treurig gezichtje. Nu dus helemaalquote:Vanwege de nieuwe coronamaatregelen wordt er vanaf zondag geen publiek meer toegelaten op het terrein van het Glazen Huis voor 3FM Serious Request in Amersfoort. Dit bevestigt een woordvoerder van de NPO zaterdag aan NU.nl.
Prima arbeidsvitaminen DJ ja, maar ik vind haar ook niet iets voor in het glazen huis nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Dorien echt geen uitstraling hebben. Zo saai.
Ik word hier zo moe van. Elk jaar weer die mensen die moeten roepen dat ze serious request saai vinden in het serious request topic.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dat gevoel krijg ik ook als ik naar 3FM luister(per ongeluk)
Dan wordt het dus vrij doorsnee verzoekplaatjes-radio? Zonder dat idee wat ze hadden, met die oplopende temperaturen in dat hok (die door het publiek buiten verlaagd konden worden)?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nou met publiek was het al een treurig gezichtje. Nu dus helemaal![]()
Beetje zoals vorig jaar, maar dat hok werkte denk ik wat beter in zo'n lockdownsettingquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan wordt het dus vrij doorsnee verzoekplaatjes-radio? Zonder dat idee wat ze hadden, met die oplopende temperaturen in dat hok (die door het publiek buiten verlaagd konden worden)?
Best sober.
Dj’s vind ik bagger maar qua muziek vind ik het nog steeds 1 van de beste zenders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef Toine51 het volgende:
3FM, wie luistert daar nog naar, laat staan naar serious request...
Overbetaalde DJ's en ook nog BNN/Vara die zich inzetten voor de natuur...
Heb je hun programma's wel eens gezien op tv...?
Er zat vorig jaar nog wel actie bij, met die loopband. Dat had geen fysiek aanwezig publiek nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals vorig jaar, maar dat hok werkte denk ik wat beter in zo'n lockdownsetting
Zal er toch wel een kern van waarheid in zitten dan...quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. Elk jaar weer die mensen die moeten roepen dat ze serious request saai vinden in het serious request topic.
Ah ja, de mening van een paar gekkies is de 'kern van waarheid' (lol)quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zal er toch wel een kern van waarheid in zitten dan...
De luisteraar laat al jaren zien/horen dat 3FM echt totaal geen idee heeft wie ze bedienen en welke richting ze op willen. Kapot gemaakt door manager en ook de dj’s ontbreken het aan talent/motivatie om het alsnog te laten slagen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, de mening van een paar gekkies is de 'kern van waarheid' (lol)
Gekkies? Nee hoor, gewoon mensen met muzieksmaak...quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, de mening van een paar gekkies is de 'kern van waarheid' (lol)
Het lijkt er vooral op dat ze luisteraars kwijt zijn geraakt in de periode 2015-2018 die ze nooit meer terug gaan krijgen. Niet omdat ze niet meer weten wie ze moeten bedienen, maar omdat ze een tijdlang vervreemd zijn van publiek dat niet meer toesnelt naar de radio in het algemeen, omdat dat publiek helemaal niet meer bediend werd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
De luisteraar laat al jaren zien/horen dat 3FM echt totaal geen idee heeft wie ze bedienen en welke richting ze op willen. Kapot gemaakt door manager en ook de dj’s ontbreken het aan talent/motivatie om het alsnog te laten slagen.
The Strokes, prima band toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gekkies? Nee hoor, gewoon mensen met muzieksmaak...
Overleg en neuzen dezelfde kant op krijgen gaat met al die omroepen ook moeizaam. En dan moeten ze het in Den Haag ook nog o.k. vinden, wat ze bij 3fm willen. De commerciëlen kunnen veel sneller schakelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
De luisteraar laat al jaren zien/horen dat 3FM echt totaal geen idee heeft wie ze bedienen en welke richting ze op willen. Kapot gemaakt door manager en ook de dj's ontbreken het aan talent/motivatie om het alsnog te laten slagen.
Uiteindelijk is die tijd dat ze meer focus hebben gelegd op EDM en hiphop ze gewoon fataal geworden wat betreft luistercijfers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Overleg en neuzen dezelfde kant op krijgen gaat met al die omroepen ook moeizaam. En dan moeten ze het in Den Haag ook nog o.k. vinden, wat ze bij 3fm willen. De commerciëlen kunnen veel sneller schakelen.
Eeuh, doel is toch het regenwoud??quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:00 schreef Jimbo het volgende:
Wat een trieste bende weer dat SR'21
Na het gefaal van vorig jaar hadden ze hier gewoon mee moeten kappen, zeker als je weet dat er eerst op het plein iets van 150 man mochten staan
Sowieso vind ik het doel gewoon irritant dit jaar, je zit 2 jaar lang met corona en gezeik hier, eindelijk kan je iets doen voor Nederland, en dan kies je alsnog zuid afrika... Alsof we nog niet genoeg gezeik uit ZA hebben dit jaar.
Dan liever nog missie 538. Die doen tenminste iets voor het ronald mc donald en een ander ziekenhuis(en vorig jaar de voedselbank
)
"Dit jaar komt 3FM Serious Request voor het Wereld Natuur Fonds in actie voor de ernstig bedreigde regenwouden van Zuid-Amerika. "quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Eeuh, doel is toch het regenwoud??
Zuid Afrika?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:00 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso vind ik het doel gewoon irritant dit jaar, je zit 2 jaar lang met corona en gezeik hier, eindelijk kan je iets doen voor Nederland, en dan kies je alsnog zuid afrika... Alsof we nog niet genoeg gezeik uit ZA hebben dit jaar.
Zie hierbovenquote:
Ik vind het iig een beter doel dan die aids moeders die ze de laatste X hadden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
"Dit jaar komt 3FM Serious Request voor het Wereld Natuur Fonds in actie voor de ernstig bedreigde regenwouden van Zuid-Amerika. "
Hmmm idd, toen ik net naar sander luisterde ging het over Zuid Afrika, vandaar dat ik die link legde. (of ik heb het compleet verkeerd gehoord, dat kan ook)
Maar dan nog, ver van m'n bed show, als in; ik vind het onzin nu een bak geld naar het WNF te sturen zeker nu het zo hard nodig in hier in Nederland
Mja wat mij betreft trekken ze de complete stekker eruit, het idee was leuk maar zķ gedateerd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind het iig een beter doel dan die aids moeders die ze de laatste X hadden.
Een heel jaar wachten op de leukste achtergrond-tv van het jaar en ze dan keihard onderuit zien gaan mag toch wel onderstreept en benoemd worden. Alhoewel,..het is nog steeds beter dan Tel-Sell, maar niet veel beter dan Hete Meiden Willen Bellen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:17 schreef Willewa het volgende:
Grappig om al die zurigheid te zien.. Gewoon kijken en er het beste van maken toch. Of lekker zeuren. Keuze is simpel toch. Of gewoon niet kijken 👍🏼
Spelletjes tv van vroegâhquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een heel jaar wachten op de leukste achtergrond-tv van het jaar en ze dan keihard onderuit zien gaan mag toch wel onderstreept en benoemd worden. Alhoewel,..het is nog steeds beter dan Tel-Sell, maar niet veel beter dan Hete Meiden Willen Bellen.
Dit is gewoon niet veel anders dan een live-cam op een willekeurige dag
*Gooien ze wat topless danseressen met wat andere danspasjes neer in de komende 15min edit ik al deze klaagposts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |