Dat krijg je als je geen mods hebt makker.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef El-Stinho het volgende:
VBL is echt een tbs-kliniek geworden.
Een nieuwe mod zou meteen dat coëfficiëntentopic op slot moeten gooien.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen mods hebt makker.
Ik ga nu kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een nieuwe mod zou meteen dat coëfficiëntentopic op slot moeten gooien.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen mods hebt makker.
Ik lees geen moment de analyse dat PSV gewoon al vijf jaar niet beter presteert dan Feyenoord en AZ in Europa. In plaats daarvan gaan ze random ranten over de kwaliteit van poules. Fantastisch.quote:
Ohja wauw PSV is bijna ingehaald door Feyenoord en AZ op de clubranking.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees geen moment de analyse dat PSV gewoon al vijf jaar niet beter presteert dan Feyenoord en AZ in Europa. In plaats daarvan gaan ze random ranten over de kwaliteit van poules. Fantastisch.
Zelfs Galatasaray en Celtic doen het beter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja wauw PSV is bijna ingehaald door Feyenoord en AZ op de clubranking.
Werk zelf op de Hogeschool, dus nergens voor nodig dat weekje extra vakantie makkerquote:Op vrijdag 10 december 2021 06:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gun jullie ook wel een extra week vakantie. Het is ook niet niks, voor de klas staan.
Extra vakantie zou jullie goed doen. Schijnbaar hebben jullie dat nodig.
Dit is een goed argument voor het parodietopic.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs Galatasaray en Celtic doen het beter.
Erg teleurstellend dat je niet hapt op "schijnbaar". @maxi-musquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Werk zelf op de Hogeschool, dus nergens voor nodig dat weekje extra vakantie makker
Op de basisscholen misschien wel, en niet zo zeer wegens ‘vakantie’ maar gewoon om de viruscirculatie omlaag te krijgen.
Het is triest met PSV.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs Galatasaray en Celtic doen het beter.
Geluisterd, was ook oprecht niet zo boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland ik sla deze week even over.
Wel typisch dat de altijd vervelende Frans fan is van het altijd vervelende Roda.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Geluisterd, was ook oprecht niet zo boeiend allemaal.
En Frans is een act
hoog zuurgehalte inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV topic zijn ze buitensporig boos.
Topsport Toon mentaliteit!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV topic zijn ze buitensporig boos.
Genieten ja, wat een treurwilg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:36 schreef Coco het volgende:
User @:buitendam komt ietwat geagiteerd over.
Het is uitdelen en incasseren, PSV zit nu aantal jaar waar de klappen vallen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genieten ja, wat een treurwilg.![]()
Dat is altijd de eerste die naar het Ajax topic rent bij een flatertje van de Amsterdammers.
Dan zien we hem weinig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is altijd de eerste die naar het Ajax topic rent bij een flatertje van de Amsterdammers.
Noem me gek maar ik zie PSV nog steeds wel kampioen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is uitdelen en incasseren, PSV zit nu aantal jaar waar de klappen vallen.
Komt ooit wel weer goed.
Ik moet zeggen dat ik ook wel wat extra popcorn ga inslaan voor als Ajax weer eens wordt uitgeschakeld door de eerste echte tegenstanderquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is uitdelen en incasseren, PSV zit nu aantal jaar waar de klappen vallen.
Komt ooit wel weer goed.
Gek!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem me gek maar ik zie PSV nog steeds wel kampioen worden.
Wow, dit komt helemaal niet zuur over.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel wat extra popcorn ga inslaan voor als Ajax weer eens wordt uitgeschakeld door de eerste echte tegenstander
Het gehuil zal dit seizoen nog harder klinken dan normaal vermoed ik
ik ook maar niet dit seizoenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem me gek maar ik zie PSV nog steeds wel kampioen worden.
Oh ik dacht dat ze de CL gingen winnen. Toch ingetrapt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel wat extra popcorn ga inslaan voor als Ajax weer eens wordt uitgeschakeld door de eerste echte tegenstander
Ze hoeven feitelijk alleen nog maar dat bekertje op te halen als je de verhalen moet geloven.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze de CL gingen winnen. Toch ingetrapt.
denk je, er zijn er wat die het wat hoog in de bol hebben maar voor mij is het Europese seizoen al geslaagdquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niemand zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hoeven feitelijk alleen nog maar dat bekertje op te halen als je de verhalen moet geloven.
Dit is echt altijd hetzelfde, één iemand roept wat (vooral supporters van andere clubs eigenlijk ik noem een @Elan) en als Ajax dan verliest (wat een reële optie is tegen deze clubs in een KO match) dan komt iedereen weer roepen 'ahahha ze dachten al dat ze de CL hadden gewonnen' wat echt niemand denkt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je, er zijn er wat die het wat hoog in de bol hebben maar voor mij is het Europese seizoen al geslaagd
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt altijd hetzelfde, één iemand roept wat (vooral supporters van andere clubs eigenlijk ik noem een @:elan) en als Ajax dan verliest (wat een reële optie is tegen deze clubs in een KO match) dan komt iedereen weer roepen 'ahahha ze dachten al dat ze de CL hadden gewonnen' wat echt niemand denkt.
Tja zo gaat dat vrijwel op alle fora.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt altijd hetzelfde, één iemand roept wat (vooral supporters van andere clubs eigenlijk ik noem een @:elan) en als Ajax dan verliest (wat een reële optie is tegen deze clubs in een KO match) dan komt iedereen weer roepen 'ahahha ze dachten al dat ze de CL hadden gewonnen' wat echt niemand denkt.
Terwijl dat alleen @Scrummie is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord denken ze ook allemaal dat ze die CL gaan winnen!
Dat idee heb ik altijd wel met Ajax. Ze kunnen heel mooi winnen maar daardoor ook erg lelijk verliezenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je, er zijn er wat die het wat hoog in de bol hebben maar voor mij is het Europese seizoen al geslaagd
Maandag loting maat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Tja zo gaat dat vrijwel op alle fora.
Maar die zit in een inrichting.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke ook wel schat ik zo in.
Ja de meeste clubs verliezen erg mooi van Getafe. (lol)quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd wel met Ajax. Ze kunnen heel mooi winnen maar daardoor ook erg lelijk verliezen
Insert rollendebabel.gif
Bedoel je de Champions League of de Conference League?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke ook wel schat ik zo in.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel je de Champions League of de Conference League?
In ieder geval, ja.
Jammer dit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord denken ze ook allemaal dat ze die CL gaan winnen!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd wel met Ajax. Ze kunnen heel mooi winnen maar daardoor ook erg lelijk verliezen
Insert rollendebabel.gif
Moet zeggen dat ze nu wel weer aardig goed zijn maar nog niet die onoverwinnelijkheid van die periode 95 hebben, al geniet ik er nu wel meer van want toen leek het normaal, ik weet nu wel beter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Insert rollendebabel.gif
De laatste tijd post de complete tbs kliniek wel weer mee he?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
De tbs kliniek is in een ander topic.
Bij Feyenoord is het Europees meestal thuis winnen van prima tegenstanders met billenknijpen in de laatste tien minuten, en uit op lachwekkende wijze onderuit gaan tegen een club waar de lokale bakker en politieman meespeelt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kan Feyenoord wat beter verliezen omdat ze er wat meer ervaring mee hebben.
Ik ga er wel vanuit dat dit mijn laatste 'laten we gaan lunchen' post was. Vanaf maandag laat ik het weer aan @GGMMquote:
Ga je weer op anoniem dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat dit mijn laatste 'laten we gaan lunchen' post was. Vanaf maandag laat ik het weer aan @:GGMM
Dan ben je ook eigenlijk weer overbodig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat dit mijn laatste 'laten we gaan lunchen' post was. Vanaf maandag laat ik het weer aan @:GGMM
Vooral dat laatste eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het Europees meestal thuis winnen van prima tegenstanders met billenknijpen in de laatste tien minuten, en uit op lachwekkende wijze onderuit gaan tegen een club waar de lokale bakker en politieman meespeelt.
Hallo dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben je ook eigenlijk weer overbodig.
quote:
Kan @onlogisch je niet weer een ban aansmeren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een smaad en laster dit. Ik smeer niemand een ban aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Kan @:onlogisch je niet weer een ban aansmeren?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh sorry, die indruk kreeg ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een smaad en laster dit. Ik smeer niemand een ban aan
Hier krijg je geen like voor, sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
Gereageerd op een tweetje van Union Berlin
Het zou leuk zijn als mijn vrienden @:maxi-mus en @:onlogisch alvast even een like geven
Nee maat, dit gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
Het zou leuk zijn als mijn vrienden @:maxi-mus en @:onlogisch alvast even een like geven
Ik offer mijzelf wel op. Even zoeken welk account ik kan gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
@Scrummie kan je dit even een like geven uit 'compassion'? Misschien trekt @onlogisch dan eindelijk conclusies.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Als @:Scrummie je een like gaat geven uit compassion, dan weet je eigenlijk wel dat je tijd er gewoon op zit.
Kan je gewoon compassie zeggen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Als @:Scrummie je een like gaat geven uit compassion, dan weet je eigenlijk wel dat je tijd er gewoon op zit.
Va hartequote:
Vroeger werd er nog wel eens een topic voor je gemaakt dan.quote:
Kan je gewoon medelijden zeggen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Wat een genotquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een genot
Vanavond maar eens terugkijken dit.
Dat is nog altijd beter dan de Anton Mussert van de SC.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat jij een beetje de Richard van de SC bent?
Ik ben niet zo van de harddrugs.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat jij een beetje de Richard van de SC bent?
Kiezen tussen twee kwaden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
De immer vervelende vetzak Asha wordt kapoet gemaakt door Sander S.
Dat is niet verboden, ik vind het beide walgelijke mensen dus ik ga niet de moeite nemen om te kijken waar het over gaatquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta in deze volledig achter Sander.
Asha is voor vaccinatieplicht, Sander ook maar hij vindt dat zij dit niet moet zeggen omdat ze ranzig dik is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden, ik vind het beide walgelijke mensen dus ik ga niet de moeite nemen om te kijken waar het over gaat.
Moeten er wel mensen komen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn weekend Coco. Hopelijk is er vanavond haxball.
Oke eens met Sander dat Asha d'r klep moet houden. Daar wil ik het bij laten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asha is voor vaccinatieplicht, Sander ook maar hij vindt dat zij dit niet moet zeggen omdat ze ranzig dik is.
Ze zijn ook nog collega's.
Moet er wel animo zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn weekend Coco. Hopelijk is er vanavond haxball.
Mag ik je dan nog wijzen op de Andere tijden van vanavond?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke eens met Sander dat Asha d'r klep moet houden. Daar wil ik het bij laten.
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik je dan nog wijzen op de Andere tijden van vanavond?
Ja, sorry.quote:
mandquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb gisteren Hamilton gekeken.
Ik dacht dat het zou gaan over HamiltonGOAT. Je weet wel, die gast die komend weekend wereldkampioen zou worden.
Was het een of andere musical. Heel erg gay.
8/10
@:straatcommando. @:nattekat @:kingroland @:ggmm @:zipportal @:maxi-mus @:coco @:pisces29 @:yvonne
Mijn hemel. Dit ga ik allemaal niet lezen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik dacht dat het zou gaan over HamiltonGOAT. Je weet wel, die gast die komend weekend wereldkampioen zou worden.
8/10
@:straatcommando. @:nattekat @:kingroland @:ggmm @:zipportal @:maxi-mus @:coco @:pisces29 @:yvonne
Geen probleem maat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Vanaf maandag weer
@:scrummie bedankt voor het verzorgen van de lunch tijdens mijn afwezigheid
Musicalsquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
8/10
Je mist de punt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Leuk dat je mee post @:Straatcommando
Ik heb geen problemen met de beste man.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Straatcommando in de SC.
ZOEK DEKKING @:maxi-mus
Sorry, ik sta erom bekend het punt wel vaker te missen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je mist de punt.
Echt, koud bad dit zo.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:53 schreef Caland het volgende:
Hallo @:straatcommando.
Ik hou zelf ook erg van punten
Haha, nog even en ze begint weer over safe spaces ofzoiets. Echt, iemand met een incasseringsvermogen van een mug zou niet op Twitter moeten zitten. Elk tegenwoord vervalt in gejank 'dat ze mij dit toch aandoen' huilie huilie mimimimimimi.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de beste man.
[ twitter ]
Asha is woedend.
Ik word ook een beetje moe dat alles tegenwoordig fat-shaming is. Zeker als ze zelf zegt dat 'dik zijn leuk is' en dat ze er niets aan gaat doen. Ja hoor Asha, het is allemaal de diabetes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, nog even en ze begint weer over safe spaces ofzoiets. Echt, iemand met een incasseringsvermogen van een mug zou niet op Twitter moeten zitten. Elk tegenwoord vervalt in gejank 'dat ze mij dit toch aandoen' huilie huilie mimimimimimi.
Jankwijf.
Sanderquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de beste man.
[ twitter ]
Asha is woedend.
Pure armoede.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Goh, Kale Kees is toch een maand of 2 gestopt.
Geen zin in vette hap, dus dan maar vette pasta bestellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Oriente @:Wereldgozer @:Lenny_Leonard @:Caland @:Wappie
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin in vette hap, dus dan maar vette pasta bestellen.
Bradgegod.
Tsja, eilandgod. Al ligt het niveau in Nederland nou ook weer niet heel veel hogerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Die Engelsen slijpen de messen wel he.
Je kan het ook moeilijk ontwijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef Zipportal het volgende:
@:maxi-mus die niks met de F1 heeft is er maar druk mee.
Ik moest zondag zo lachen om die Tim of Tom.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, eilandgod. Al ligt het niveau in Nederland nou ook weer niet heel veel hoger
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk ontwijken.
Stoeptegels op Tom. @Neef_Wuppie @de_boswachterquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest zondag zo lachen om die Tim of Tom.
Piemelkaas voor kerelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stoeptegels op Tom. @:neef_wuppie @:de_boswachter
Hopelijk degraderen die Engelsen. Of gaan ze failliet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Die Engelsen slijpen de messen wel he.
Link?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Ojee, een statement van de eredivisie. Ze zullen in Den Haag wel bang worden nu.
Volgens zijn ze aardig link jaquote:
Reactie gezet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens zijn ze aardig link ja
Scrummie in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2386 Nationale feestdag
Ben ik godverdomme een keer uitermate positief over die jodenclub van je heb je nog wat te kankeren. Koop lekker een kabel dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruikte je enkel als voorbeeld!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik godverdomme een keer uitermate positief over die jodenclub van je heb je nog wat te kankeren. Koop lekker een kabel dan.
Overigens ben ik NOOIT van het trollen na een uitschakeling van Ajax, dat is meer @Caland z'n hobby.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruikte je enkel als voorbeeld!
Ach dat hoort er ook bij, dat misgunnen vind ik alleen jammer. Volgens mij werd ik toen bij de uitschakeling tegen Tottenham nog woedend op je.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Overigens ben ik NOOIT van het trollen na een uitschakeling van Ajax, dat is meer @:Caland z'n hobby.
Op dat moment niet, later wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef Elan het volgende:
Alhoewel die halve finale met dat aftellen wel uitermate grappig was, maar daar zal je ongetwijfeld stiekem zelf ook om hebben moeten lachen.
Deze?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef Elan het volgende:
Alhoewel die halve finale met dat aftellen wel uitermate grappig was, maar daar zal je ongetwijfeld stiekem zelf ook om hebben moeten lachen.
In het Maxtopic zijn ze WOEDEND op sky.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Als MAX zondag wint gun ik @:caland al het geluk. Gek genoeg krijg ik de laatste tijd niet zoveel mentsjions meer vanuit F1.
Pas nou op, straks krijg je een ban!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
Caland in F1 / [Live] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #4
RESPECTLOOS
Die mensen nemen het heel serieus he? Ik geniet echt intens van die topics.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In het Maxtopic zijn ze WOEDEND op sky.
Je zit in elk geval op 1 lijn met Bart Nijman van Geenstijlquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
Caland in F1 / [Live] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #4
RESPECTLOOS
Nee.... Die telt niet. Was buiten de tijd!quote:
En jij met Arnold Karskens van Ongehoord Nederland.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zit in elk geval op 1 lijn met Bart Nijman van Geenstijl.
Dat lijkt me sterk, die was ongelofelijk mad op mij toen ik ging opzeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij met Arnold Karskens van Ongehoord Nederland.
Daar reageerde hij persoonlijk op?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die was ongelofelijk mad op mij toen ik ging opzeggen.
Nouja, hij sloot niet af met "groetjes Arnold" maar ik kreeg die indruk wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar reageerde hij persoonlijk op?
(en dat was een reactie op:)quote:U ook. Deze mail wordt NIET doorgestuurd.
Team ON!
quote:Die staan in de CC. Succes ermee!
Waarom leek het een goed idee om je bij deze club aan te sluiten?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, hij sloot niet af met "groetjes Arnold" maar ik kreeg die indruk wel.
Het is me wat teveel werk om mijn naam enzo weg te halen anders had ik je screenshots van de mailwisseling gedaan.
De laatste mail was:
[..]
(en dat was een reactie op:)
[..]
Mja. Goede vraag waar ik achteraf niet echt een heel goed antwoord op heb volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom leek het een goed idee om je bij deze club aan te sluiten?
Nou ja goed dat je in ieder geval 'tot inkeer' bent gekomen. Mijn ervaring met ongehoorde mensen is vaak dat je ze ook helemaal niet wilt horen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Goede vraag waar ik achteraf niet echt een heel goed antwoord op heb volgens mij.
Ik werd lid in de eerste weken geloof ik, toen het nog niet verder kwam 'we gaan een ander geluid brengen dan de NOS' en daar zag ik wel wat in. Het ging alleen al vrij snel mis met als dieptepunt dat bellen met Fortuyn.
pics van je nichtjequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga mijn nichtje ophalen en wat eten met haar.
En daarna boodschappen doen.
En daarna ben ik terug.
Friet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even weten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Hamburger van Fiveguys. Erg slechte verhalen over gehoord dus ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijk goor varken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hamburger van Fiveguys. Erg slechte verhalen over gehoord dus ben benieuwd.
Dat kun je prima beschouwen als compliment.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:50 schreef Caland het volgende:
Het F1 topic is nog steeds geen warm bad
Ik word nu als een Hamiltonfan neergezet
Eet smakelijk en doe je ouders de groeten! Erg attent dat je dit vraagt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarschijnlijk je lievelingseten, op je verjaardag. Dus ik vermoed spaghetti met plakjes kaas.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami met groenten en kipdij in satésausquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze vinden je blijkbaar een snertjong.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh is dat een D66-er? 1 grote IC voor heel Europa dus.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Zucht, Dat ik ooit op D66 heb gestemd.
Wat vind je van Oeigoeren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:13 schreef KingRoland het volgende:
De eerst volgende die 'hypothesis' schrijft mag van mij een hele erge griep krijgen.
Goed volk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat vind je van Oeigoeren?
Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga mijn nichtje ophalen en wat eten met haar.
En daarna boodschappen doen.
En daarna ben ik terug.
Splinter had mijn stemquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zin in de volgende verkiezing. Kijken wie er dan de grootste boezem heeft en dus mijn stem
Als @Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.
Zeker weten.quote:
Door iets met zijn nichtje? Doe ff normquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als @:Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.
Zoals we ook zullen zwijgen als het graf als hij #METOOed is.
Kijk jij de wereldbeker schaatsen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als @:Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.
Zoals we ook zullen zwijgen als het graf als hij #METOOed is.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel onder zijn kloon zodat hij op dit account kan doen alsof hij NOOIT schaatsen kijkt.
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @Littlerabbitquote:
Ongelofelijk klootzakkerige opmerking, dit. Jammerquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel onder zijn kloon zodat hij op dit account kan doen alsof hij NOOIT schaatsen kijkt.
Waarom volg jij Jutta Leerdam?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @:littlerabbit
Wel feitelijk gezien echt gebeurtquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ongelofelijk klootzakkerige opmerking, dit. Jammer.
Ik volg enkel Dua Lipa.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @:littlerabbit
Klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Een jaar of 2 terug zei ze dat ze niet naar opa en oma durfde te lopen (die wonen daar in de straat) in het donker. Dus toen heb ik gezegd; we gaan elke week een avond een stukje lopen in het donker, zodat je daar niet meer bang voor bent.
Alleen zijn we nu 2 jaar verder en het lopen is elke week iets leuks doen geworden.
Had je haar beter een wow-account kunnen geven inclusief de maandelijkse sub. Nooit meer naar buitengenotquote:
Ho ho, die heb ik toch wel vorige maand stopgezet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je haar beter een wow-account kunnen geven inclusief de maandelijkse sub. Nooit meer naar buitengenot
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ho ho, die heb ik toch wel vorige maand stopgezet.
Hij kan het beter weer activeren en wat shadowbolts casten in Karazhan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een weelde is het toch om zo slecht met je geld om te hoeven gaan.
Mja, meer stom zijn dan weelde eigenlijk. Een tijdje was het onder het mom 'ik ga binnenkort weer spelen' maar het afgelopen half jaar is het wel weggegooid geld geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een weelde is het toch om zo slecht met je geld om te hoeven gaan.
Ik wil iets vrouwonvriendelijks zeggen maar ik hou me in. Goed hèquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap ik wel. Heerlijke pica's natuurlijk
https://www.instagram.com/p/CWyTrmKsJF8/
Overigens snap ik verder bijzonder weinig van Instagram. Ik ben dom.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap ik wel. Heerlijke pica's natuurlijk
https://www.instagram.com/p/CWyTrmKsJF8/
Waarom volg je Dua Lipa?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens snap ik verder bijzonder weinig van Instagram. Ik ben dom.
Vlaggetjesvolgen @El-Stinho @Zipportalquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft Nederland lief en daar ben ik ook geboren.
En ze post zichzelf om de haverklap halfnaakt en haar muziek An sich is voor radiobegrippen ook prima.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Vlaggetjesvolgen @:el-stinho @:zipportal
Dua Lipa volgen heeft geen argumenten nodig. Altijd verantwoord. Lief kind.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft Nederland lief en daar ben ik ook geboren.
Hoe gaat het eigenlijk met Els, is ze ook tegen vaccineren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef Scrummie het volgende:
Zou Els_rechts ook instagram hebben?
Ik heb al tijden geen tweet meer gezien van Elsquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Els, is ze ook tegen vaccineren?
Geen flauw idee, maar dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het allemaal niet te lang meer duurt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een oprechte vraag?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, blijkbaar mijn timeline toch goed opgeruimdquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen tweet meer gezien van Els
Dit bevalt mij wel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar al lange tijd uit het oog verloren ben. Ademt ze nog?quote:
Ze staat niet geheel positief tegen vaccinaties dan wel maatregelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, blijkbaar mijn timeline toch goed opgeruimd
Ben jij wel op de hoogte @:littlerabbit ??
Vandaag gratis oliebollen gekregen in Rijswijk omdat het kraantje medelijden met mij had, dat is pas lief.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dua Lipa volgen heeft geen argumenten nodig. Altijd verantwoord. Lief kind.
Nouja ik zie gewoon nooit meer tweets van haar zonder dat ik daar specifiek moeite voor heb gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze staat niet geheel positief tegen vaccinaties dan wel maatregelen.
Goed opgeruimd, wat dan? Dat soort "rotzooi" is het enige wat ik leuk vind aan Twitter
Zo te zien is ze niet erg actief meer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik zie gewoon nooit meer tweets van haar zonder dat ik daar specifiek moeite voor heb gedaan
Tijd om haar weer te gaan volgen
Ik zie haar voornamelijk in mijn tijdlijn omdat ik tweets zie die ze liked en dat is topvermaak.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo te zien is ze niet erg actief meer.
Doe normaal eikel en nee dat heeft ze niet als goed christen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft best wat pikken gehad vermoed ik.
Ze is christen dus nog maagd en geghost door Thierry waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft best wat pikken gehad vermoed ik.
In VBL schelden we elkaar verrot. Kun je niet tegen een stootje??quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Excuus @:fetx ik liet mij even gaan maar het betrof oprechte emotie.
Ik dank je voor het inkorten van dit tragisch stukje tekst.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
In VBL schelden we elkaar verrot. Kun je niet tegen een stootje??
Een voor allen, allen voor een!!
@:wateropmars
Ik ben tegenwoordig in Utrecht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag gratis oliebollen gekregen in Rijswijk omdat het kraantje medelijden met mij had, dat is pas lief.
En ik vertrok vanochtend 6:00 om rond 8:00 in Rijswijk te zijn, wat is je puntquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig in Utrecht.
Ik heb meestal eelt op mijn voeten maar tegenwoordig is de ernst daarvan enorm verminderd dus dat stemt me op zich tevreden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dank je voor het inkorten van dit tragisch stukje tekst.
@:el-stinho ik heb sneeën in mijn eelt in de hand en omdat mijn eelt zo dik is geneest het niet meer (voordat ik het weer open haal) waardoor ik het nu maar strak intape. Wat moet ik doen?
Geen idee wat mijn punt is. Ik maak een onnodig drama van mijn bestaan terwijl dat van de werkende mens veel erger is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik vertrok vanochtend 6:00 om rond 8:00 in Rijswijk te zijn, wat is je punt
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn punt is. Ik maak een onnodig drama van mijn bestaan terwijl dat van de werkende mens veel erger is.
Mijn hemel. Ik heb de afgelopen twee weken echt een te groot drama gemaakt van mijn bestaan als ik het met dit vergelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan mijn telefoon zelfs niet meer unlocken omdat ik geen vingertoppen meer heb (lol)
Zie het als motivatie om je studie af te maken en wat van je leven te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn hemel. Ik heb de afgelopen twee weken echt een te groot drama gemaakt van mijn bestaan als ik het met dit vergelijk.
Ik heb het heel goed op mijn studie tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het als motivatie om je studie af te maken en wat van je leven te maken.
School, vakken die je niet boeien maar toch moet halen
Jij als twitterdeskundige, hoe werkt dat met geblokkeerde woorden, wel een hashtag of geen, kan je woorden achter elkaar zettenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het heel goed op mijn studie tegenwoordig.
thierry baudetquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij als twitterdeskundige, hoe werkt dat met geblokkeerde woorden, wel een hashtag of geen, kan je woorden achter elkaar zetten
Ik heb op elke mogelijke manier de top2000 proberen te muten maar het sijpelt alsnog door in mijn timeline
Woedend ben ik
Niks mis mee toch. Ik heb ook allang vrede gesloten met mijn leven hoor zolang ik niet te oud wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het heel goed op mijn studie tegenwoordig.
Doe ff normquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
thierry baudet
Voor altijd
bruls
Voor altijd
ongevaccineerde
Voor altijd
ongevaccineerd
Voor altijd
ongevaccineerden
Voor altijd
russiangp