Huh?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:11 schreef Za het volgende:
Wanneer dit klopt:
14 procent passagiers Zuid-Afrika test positief op coronavirus
Alle passagiers worden ook getest vr ze in Zuid-Afrika aan boord gaan. Nu.nl
Tussen test in Zuid Afrika en test in Nederlandquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Huh?
Betekent dat dat 14% onderweg positief wordt?
Nah.... dan vind ik 14% nog best heul veul.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen test in Zuid Afrika en test in Nederland
Kn onderweg, kan net ervoor zijn na de test. Kan brakke test zijn, fraude, van alles
Onderweg kan toch niet vanwege incubatietijd?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen test in Zuid Afrika en test in Nederland
Kn onderweg, kan net ervoor zijn na de test. Kan brakke test zijn, fraude, van alles
Ja, en 20% heeft daar HIV, en ze kunnen wel jonger zijn, maar dat komt ook gewoon omdat een flink deel daar gewoon niet gezond is en niet oud wordt. Dus dat compenseert wel weer een beetjequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
De bevolking in ZAF is ook een heel stuk jonger dan in Europa
Juist daarom.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Ja maar juist in de gebieden waar de besmettingen waarschijnlijk het hoogst zijn, de sloppenwijken waar iedereen op elkaar gepropt zit, wordt er nauwelijks getest. Simpelweg omdat het voor veel mensen daar 'pay-per-day' is daar, dus een dagje vrij nemen om zich te laten testen en ze hebben geen inkomsten.
Ik bedoelde meer qua meetbaar/ niet meetbaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onderweg kan toch niet vanwege incubatietijd?
Is er leven op Pluto?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:23 schreef Molo het volgende:
Kroegen in Gent testen dit weekend hier. In de avond. Zal aan jullie denken
Latersssssss
https://www.nu.nl/coronav(...)a-test-positief.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Mammietje het volgende:
Huh?
Betekent dat dat 14% onderweg positief wordt?
Ik geloof wel wat je zegt/ wat daar staat... maar ik snap niet hoe dat kan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:26 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)a-test-positief.html
Dan zou de incubatietijd heel kort zijn, de vlucht duurt ongeveer 11 uur. Laten we stellen dat ze 3 tot 4 uur van tevoren op 't vliegveld zijn, dan zou de incubatietijd ~16 uur zijn. Dat lijkt me in een enkel geval mogelijk, maar dat lijkt me niet altijd zo te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer qua meetbaar/ niet meetbaar.
Ga er niet vanuit dat ze onderweg besmet raken en bij aankomst al positief testen.
Het is ook maar net hoe de PCR wordt uitgevoerd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer qua meetbaar/ niet meetbaar.
Ga er niet vanuit dat ze onderweg besmet raken en bij aankomst al positief testen.
Ja, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe de PCR wordt uitgevoerd.
Hier gaan we zowat tot het oneindige door net cycles, dat kan in Za natuurlijk lager liggen.
We moeten toch een keer een bijtelling gaan zien van de thuistest-kinderen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
In een trend met een hele kleine krimp verandert de verwachting vrijwel niet. Ook vandaag geeft deze ongeveer 19.000 nieuwe meldingen aan.
[ twitter ]
Pas dagen na besmetting test men positief, ook bij Delta, bij deze duurt het nog iets langer schijnt het.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:29 schreef Mammietje het volgende:
Ik geloof wel wat je zegt/ wat daar staat... maar ik snap niet hoe dat kan.
Ik neem aan dat als iedereen daar getest wordt, er alleen maar mensen negatief op het vliegtuig stappen. Hoe kan er dan toch maar liefst 14% positief uitstappen?
Kuipers ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:49 schreef Spablauw214 het volgende:
Volgens de Volkskrant gaan de namen van Kuipers en Levi rond voor de post van minister VWS.
Levi zou wel een zegen zijn. Kuipers is wel echt een doemdenker..
Minister kan ik me echt niet voorstellen. DG of SG zou wel kunnen, minister zou echt zonde van hun inhoudelijke kennis zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:49 schreef Spablauw214 het volgende:
Volgens de Volkskrant gaan de namen van Kuipers en Levi rond voor de post van minister VWS.
Levi zou wel een zegen zijn. Kuipers is wel echt een doemdenker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |