Dat krijg je als je geen mods hebt makker.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef El-Stinho het volgende:
VBL is echt een tbs-kliniek geworden.
Een nieuwe mod zou meteen dat coëfficiëntentopic op slot moeten gooien.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen mods hebt makker.
Ik ga nu kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een nieuwe mod zou meteen dat coëfficiëntentopic op slot moeten gooien.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen mods hebt makker.
Ik lees geen moment de analyse dat PSV gewoon al vijf jaar niet beter presteert dan Feyenoord en AZ in Europa. In plaats daarvan gaan ze random ranten over de kwaliteit van poules. Fantastisch.quote:
Ohja wauw PSV is bijna ingehaald door Feyenoord en AZ op de clubranking.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees geen moment de analyse dat PSV gewoon al vijf jaar niet beter presteert dan Feyenoord en AZ in Europa. In plaats daarvan gaan ze random ranten over de kwaliteit van poules. Fantastisch.
Zelfs Galatasaray en Celtic doen het beter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja wauw PSV is bijna ingehaald door Feyenoord en AZ op de clubranking.
Werk zelf op de Hogeschool, dus nergens voor nodig dat weekje extra vakantie makkerquote:Op vrijdag 10 december 2021 06:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gun jullie ook wel een extra week vakantie. Het is ook niet niks, voor de klas staan.
Extra vakantie zou jullie goed doen. Schijnbaar hebben jullie dat nodig.
Dit is een goed argument voor het parodietopic.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs Galatasaray en Celtic doen het beter.
Erg teleurstellend dat je niet hapt op "schijnbaar". @maxi-musquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Werk zelf op de Hogeschool, dus nergens voor nodig dat weekje extra vakantie makker
Op de basisscholen misschien wel, en niet zo zeer wegens ‘vakantie’ maar gewoon om de viruscirculatie omlaag te krijgen.
Het is triest met PSV.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs Galatasaray en Celtic doen het beter.
Geluisterd, was ook oprecht niet zo boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland ik sla deze week even over.
Wel typisch dat de altijd vervelende Frans fan is van het altijd vervelende Roda.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Geluisterd, was ook oprecht niet zo boeiend allemaal.
En Frans is een act
hoog zuurgehalte inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV topic zijn ze buitensporig boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |