Heel veel mensen doen dat altijd fout op de één of andere manier. Ben je blij dat er geen extra week kerstvakantie komt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en ik zal er in de toekomst op letten.
Ik was voor een extra week vakantie in het basisonderwijs.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen dat altijd fout op de één of andere manier. Ben je blij dat er geen extra week kerstvakantie komt?
Ik gun jullie ook wel een extra week vakantie. Het is ook niet niks, voor de klas staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was voor een extra week vakantie in het basisonderwijs.
Heb de verhalen van mijn ma gehoord op haar basisschool, het is echt janken momenteel. De juf van groep 3 daar weigert zich te vaccineren (zestiger) en gaat iedere keer doodleuk tien dagen in quarantaine als er een kind in haar klas corona krijgt. De invallers die geregeld worden zijn complete mongolen (zitten ook complotwappies tussen) omdat ze verder niet genoeg meesters/juffen hebben, dus die maken er ook een pestbende van. Directrice is compleet overspannen. Mijn ma is er dus goed klaar mee. Die heeft er trouwens ook een week uitgelegen omdat ze zelf corona kreeg (haar eerste ziektedagen in dertig jaar overigens).
ElanGodquote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan pist het Feyenoordtopic onder, wat al een warm bad was.
Welkom terug, vriend. We hebben je gemist.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:Onlogisch is eigenlijk het beste als hij helemaal niks doet.
Hij heeft me er zelfs een note voor gegeven. Onloquote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga je nou ineens gevoelig doen als iemand je NSB’er noemt![]()
Onterechtquote:Op vrijdag 10 december 2021 06:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij heeft me er zelfs een note voor gegeven. Onlo
Lekker bezig makker!quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-Vier op een rij
@:lange_lans
Dat geklaag altijd vanuit de basisscholen en kinderopvang. Ga eens op een IC kijken, dan weet je wat echt werken is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gun jullie ook wel een extra week vakantie. Het is ook niet niks, voor de klas staan.
Extra vakantie zou jullie goed doen. Schijnbaar hebben jullie dat nodig.
Je gaat maar naar de GGDquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Nog steeds ziek. Moe, met koppijn, opstaan terwijl de dag nog lang is.
Dinsdag negatieve zelftest gedaan. Maandagochtend naar huisarts.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je gaat maar naar de GGD
@:elan @:lenny_leonard
Gut gut je wordt mokertjehard aangepakt, je gaat huilen over je straf en de dienstdoende mod maakt er een puinhoop van.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Je zou het niet verwachten maar @:onlogisch heeft er trouwens een ontzettende puinhoop van gemaakt tijdens jouw afwezigheid. @:ggmm
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gut gut je wordt mokertjehard aangepakt, je gaat huilen over je straf en de dienstdoende mod maakt er een puinhoop van.
[ afbeelding ]
Ziek gemeld vanmorgen dus?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Nog steeds ziek. Moe, met koppijn, opstaan terwijl de dag nog lang is.
ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 10 december 2021 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Ook vandaag maakt @:onlogisch geen vrienden.
Wat verlang ik toch naar de dag dat hij gewoon weer zwart is, een groene haas UI heeft, en gewoon, een beetje normaal doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |