Ik kom ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kom je maar bij mij speechen, daar zal wel geen grote groep komen.
Misschien mag je met die andere Limburger meerijden, dat is familie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stevig eind rijden van uit Limburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proleet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom ook.
(als jij eerder gaat, want ik heb weer gerookt vandaag)
quote:
Normaal zou ik nu zeggen 'zwakzinnig varken' maar op zo'n dag mag het. Als het maar geen gewoonte wordt!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom ook.
(als jij eerder gaat, want ik heb weer gerookt vandaag)
Ja dan gaan mensen zonder ruggengraat mee roken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, terecht.
(maar mn broertje rookt dus je weet hoe dat gaat dan)
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien mag je met die andere Limburger meerijden, dat is familie.Zuid Limburg neem ik aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Monaco tegenwoordig dacht ik? Al is zijn pa familie, die heeft met mijn nicht. (al heeft ze haar naam veranderd en hebben we geen contact)quote:
Hehe. Ja logisch wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, terecht.
Niet eens zozeer, maar het helpt (mij) wel om je hoofd leeg te maken.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, terecht.
Ja soms is het wél fijn als mensen die er een tijdje niet zijn geweest weer terugkomen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijn dat je er weer bent GGMM.
Weltrusten
Slaap lekker maatquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijn dat je er weer bent GGMM.
Weltrusten
Het was afgelopen week een ijskoud bad op Fokquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja soms is het wél fijn als mensen die er een tijdje niet zijn geweest weer terugkomen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Je zou het niet verwachten maar @:onlogisch heeft er trouwens een ontzettende puinhoop van gemaakt tijdens jouw afwezigheid. @:ggmm
Gelukkig werden er wel allemaal walgelijke nazi-opmerkingen uit de Slowchat verwijderd!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Je zou het niet verwachten maar @:onlogisch heeft er trouwens een ontzettende puinhoop van gemaakt tijdens jouw afwezigheid. @:ggmm
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig werden er wel allemaal walgelijke nazi-opmerkingen uit de Slowchat verwijderd!
@onlogisch is eigenlijk het beste als hij helemaal niks doet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb die film ook gezien. 8/10.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:Onlogisch is eigenlijk het beste als hij helemaal niks doet.
Schijnbaar zijn vergelijkingen met Sesamstraat al notewaardig.quote:
Ik word altijd agressief als mensen 'schijnbaar' gebruiken waar ze 'blijkbaar' bedoelen. Ter info, als docent heb ik hoge verwachtingen van je. En er komen tribunalen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn vergelijkingen met Sesamstraat al notewaardig.
Je hebt gelijk en ik zal er in de toekomst op letten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word altijd agressief als mensen 'schijnbaar' gebruiken waar ze 'blijkbaar' bedoelen. Ter info, als docent heb ik hoge verwachtingen van je. En er komen tribunalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |