Je mist de punt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Leuk dat je mee post @:Straatcommando
Ik heb geen problemen met de beste man.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Straatcommando in de SC.
ZOEK DEKKING @:maxi-mus
Sorry, ik sta erom bekend het punt wel vaker te missen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je mist de punt.
Echt, koud bad dit zo.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:53 schreef Caland het volgende:
Hallo @:straatcommando.
Ik hou zelf ook erg van punten
Haha, nog even en ze begint weer over safe spaces ofzoiets. Echt, iemand met een incasseringsvermogen van een mug zou niet op Twitter moeten zitten. Elk tegenwoord vervalt in gejank 'dat ze mij dit toch aandoen' huilie huilie mimimimimimi.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de beste man.
[ twitter ]
Asha is woedend.
Ik word ook een beetje moe dat alles tegenwoordig fat-shaming is. Zeker als ze zelf zegt dat 'dik zijn leuk is' en dat ze er niets aan gaat doen. Ja hoor Asha, het is allemaal de diabetes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, nog even en ze begint weer over safe spaces ofzoiets. Echt, iemand met een incasseringsvermogen van een mug zou niet op Twitter moeten zitten. Elk tegenwoord vervalt in gejank 'dat ze mij dit toch aandoen' huilie huilie mimimimimimi.
Jankwijf.
Sanderquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de beste man.
[ twitter ]
Asha is woedend.
Pure armoede.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Goh, Kale Kees is toch een maand of 2 gestopt.
Geen zin in vette hap, dus dan maar vette pasta bestellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Oriente @:Wereldgozer @:Lenny_Leonard @:Caland @:Wappie
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin in vette hap, dus dan maar vette pasta bestellen.
Bradgegod.
Tsja, eilandgod. Al ligt het niveau in Nederland nou ook weer niet heel veel hogerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Die Engelsen slijpen de messen wel he.
Je kan het ook moeilijk ontwijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef Zipportal het volgende:
@:maxi-mus die niks met de F1 heeft is er maar druk mee.
Ik moest zondag zo lachen om die Tim of Tom.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, eilandgod. Al ligt het niveau in Nederland nou ook weer niet heel veel hoger
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk ontwijken.
Stoeptegels op Tom. @Neef_Wuppie @de_boswachterquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest zondag zo lachen om die Tim of Tom.
Piemelkaas voor kerelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stoeptegels op Tom. @:neef_wuppie @:de_boswachter
Hopelijk degraderen die Engelsen. Of gaan ze failliet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Die Engelsen slijpen de messen wel he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |