quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh is dat een D66-er? 1 grote IC voor heel Europa dus.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Zucht, Dat ik ooit op D66 heb gestemd.
Wat vind je van Oeigoeren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:13 schreef KingRoland het volgende:
De eerst volgende die 'hypothesis' schrijft mag van mij een hele erge griep krijgen.
Goed volk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat vind je van Oeigoeren?
Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga mijn nichtje ophalen en wat eten met haar.
En daarna boodschappen doen.
En daarna ben ik terug.
Splinter had mijn stemquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zin in de volgende verkiezing. Kijken wie er dan de grootste boezem heeft en dus mijn stem
Als @Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.
Zeker weten.quote:
Door iets met zijn nichtje? Doe ff normquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als @:Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.
Zoals we ook zullen zwijgen als het graf als hij #METOOed is.
Kijk jij de wereldbeker schaatsen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als @:Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.
Zoals we ook zullen zwijgen als het graf als hij #METOOed is.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel onder zijn kloon zodat hij op dit account kan doen alsof hij NOOIT schaatsen kijkt.
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @Littlerabbitquote:
Ongelofelijk klootzakkerige opmerking, dit. Jammerquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel onder zijn kloon zodat hij op dit account kan doen alsof hij NOOIT schaatsen kijkt.
Waarom volg jij Jutta Leerdam?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @:littlerabbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |