Die young, stay pretty zei een klasgenoot van me vroeger altijd. Dat was ook zijn doel in het leven.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:51 schreef Charz het volgende:
Wow sorry.. ik open mijn mentions te weinig
Jep en jij hebt je avatar nog niet in gebruik.quote:
Jaaa klopt, moet eens achter de laptop duikenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep en jij hebt je avatar nog niet in gebruik.
Hoe moet de kerstuitvoering er uit gaan zien?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Charz het volgende:
[..]
Jaaa klopt, moet eens achter de laptop duiken
quote:
je kunt altijd nog ui ontwikkelaar wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet de kerstuitvoering er uit gaan zien?
Ik heb de LP nogquote:Op donderdag 9 december 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]idd, echt kut.
Dit nummer en deze clip blijven me gewoon fascineren. Het heeft echt iets unieks!
hij hoopt op een paar open gleuvenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef Charz het volgende:
[..]
Echt he.. doettie bij alle lopende gleuven
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef Charz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:51 schreef Charz het volgende:
Wow sorry.. ik open mijn mentions te weinig
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
@:Cinderelladreamer
hier is het ook gezellig
Wat ho hoquote:
Waar? Je weet me toch wel te vinden.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:55 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik dacht al.. waarom ik jou daar niet zag.. en Haags steeds minder… weet ik veel!
Nietes. Alleen bij zeer aantrekkelijke dames.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef Charz het volgende:
[..]
waar is @Donna?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier 2 of 3 Viva-mensen gezien. Die waren ook tof!
Meer de clan van mensen die DTS zat zijn.quote:
Donna is ook leuk.quote:
Hacinquote:Op donderdag 9 december 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
@:Cinderelladreamer
hier is het ook gezellig
Pardon…quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekekr lang liggen liken als Lassie!
we kunnen terug maar dan moeten we jou missenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer de clan van mensen die DTS zat zijn.
Waar is soulquote:
Met dat kort pittige kapsel?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en die ene persoon die behoorlijk oud was, volgens eigen zeggen? Die kwam ook leuk over!
Jeugdsentiment.quote:
Toen het nummer toentertijd uit kwam sloeg het al bij mij in als eem bom!quote:
In de andere kamer.quote:
nee Donna had een leuke gekke ui van een dame met gek haarquote:
Ja nee nu hebben we het over die ene oudere dame die ook tof was.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Donna had een leuke gekke ui van een dame met gek haar
tekenfilm stijl
Die was wel heel direct.quote:
donna had toch een foto geplaatst>quote:Op donderdag 9 december 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee nu hebben we het over die ene oudere dame die ook tof was.
In mijn DM.quote:
Neuh.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
donna had toch een foto geplaatst>
dacht dat je haar ui bedoelde
Zekers, It's my life vind ik ook zo'n mooi nr van ze.quote:
Die cover toen van Gwen Steffany!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, It's my life vind ik ook zo'n mooi nr van ze.
Hoi soul!quote:
Een undercover?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die cover toen van Gwen Steffany!Moest ik eerder vanavond ineens ook weer aan denken!
Such a shame, die cover....
Hoi dud0r roept ze.quote:
Gwen Stefaniquote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die cover toen van Gwen Steffany!Moest ik eerder vanavond ineens ook weer aan denken!
Half nakend.quote:
Dat is met 9/10 covers zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou als ze me vanuit een andere kamer roept.....quote:Op donderdag 9 december 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw vrouw loopt altijd naakt door huis?
Af en toe heb je wel echt verdomd goeie hoor!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat is met 9/10 covers zo.
dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou als ze me vanuit een andere kamer roept.....
Hurt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:08 schreef ToT het volgende:
Soms wordt er wel eens een nummer geJohnny Cash't.
Schijnt tegenwoordig echt een uitdrukking te zijn: "To Johnny Cash a song", dat de cover dus beter dan het origineel is. (Hoewel het met NiN en hem wel iets anders lag; de één had het voor de ander geschreven en maakte er zelf ook een versie van.)quote:
nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig echt een uitdrukking te zijn: "To Johnny Cash a song", dat de cover dus beter dan het origineel is. (Hoewel het met NiN en hem wel iets anders lag; de één had het voor de ander geschreven en maakte er zelf ook een versie van.)
deze vrouwquote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I heard that you were talking shit
Ook met een andere invulling van het liedje hoorde ik vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig echt een uitdrukking te zijn: "To Johnny Cash a song", dat de cover dus beter dan het origineel is. (Hoewel het met NiN en hem wel iets anders lag; de één had het voor de ander geschreven en maakte er zelf ook een versie van.)
Het wordt echt tijd om een afspraak te maken, ontkennen of uitstellen heeft geen zin meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
whatttttt
ja ja
ik tag hem zelf wel
@:Solidasrock
mmmjaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd om een [ url=https://www.hansanders.nl/service/klantenservice/horen/afspraak-audicien/] afspraak[/url] te maken, ontkennen of uitstellen heeft geen zin meer.
Jawel, maar nu erg rustig, heb je daar weer een vakantie?quote:
Komt door Nick Cave.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mrs L was bijna alleenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar nu erg rustig, heb je daar weer een vakantie?
Dat niet, maar wil er niet meer posten.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar nu erg rustig, heb je daar weer een vakantie?
Mag ik raden wie de grappenmaker is?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, alleen net tijdens een grappig bedoeld slotje ff niet meer.
Ah ok, dat kan ookquote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet, maar wil er niet meer posten.
nee je weet hetquote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik raden wie de grappenmaker is?
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je weet het
dus hoef je het niet te raden
Hihahoquote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, alleen net tijdens een grappig bedoeld slotje ff niet meer.
Die schreef hij voor zijn vrouw en zijn eigen verval. Dit was één van zijn laatste nummers. Die doos doet alsof ze heeft uitgevondenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:11 schreef ToT het volgende:
Niet mijn meest favoriete Youtube music reviewer, maar deze review hakt er wel in!
Gelukkig welquote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar we zijn gewoon hier hoor![]()
![]()
Souryquote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schreef hij voor zijn vrouw en zijn eigen verval. Dit was één van zijn laatste nummers. Die doos doet alsof ze heeft uitgevonden
quote:
quote:Johnny Cash – The Mercy Seat (2000)
Alsof Nick Cave dit nummer speciaal voor hém had geschreven
Toen The Mercy Seat van Nick Cave uitkwam, was ik nog een ongeoefende VPRO-luisteraar. Ik vond het maar een bak herrie, al hoorde ik ergens de kracht van het nummer wel.
Later leerde ik het werk van Nick Cave beter kennen en meer waarderen. Toch bleef er altijd iets wringen. Cave vertelde mooie, dramatische verhalen, maar ik kon maar niet geloven dat hij er ook maar iets daadwerkelijk van had meegemaakt. En die mythologische figuren, bijbelcitaten, historische gebeurtenissen en ander pretentieus strooigoed altijd maar weer…
Pas twaalf jaar nadat ik had kennisgemaakt met The Mercy Seat sprongen me onmiddellijk de tranen in de ogen, toen ik het weer eens hoorde. Deze keer niet het bombastische origineel, maar de versie die Johnny Cash in één van zijn laatste levensjaren opnam. Juist met een sober arrangement, met de broze stem van iemand die ik direct geloofde wanneer hij zong dat de elektrische stoel dan wel de genadetroon hem wachtte. Alsof Cave dit nummer speciaal voor hém had geschreven.
Same, ik ben er echt helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet, maar wil er niet meer posten.
Het nummer is van NIN.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schreef hij voor zijn vrouw en zijn eigen verval. Dit was één van zijn laatste nummers. Die doos doet alsof ze heeft uitgevonden
Vooruit, 1 poging!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik raden wie de grappenmaker is?
Geen idee, ik kom er sporadisch en dan moet ik er leuke mensen zienquote:
wie?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er sporadisch en dan moet ik er leuke mensen zien
Ik heb wel zelf een ban aangevraagd.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, ik ben er echt helemaal klaar mee.
Als bepaalde factoren zouden veranderen kan ik het weer een kans geven aangezien we er ook echt wel leuke tijden hebben gehad, maar niet zoals het nu is.
Hier heb je gewoon een fijne, positieve sfeer!
Superbadeendje? Ben jij het?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Het origineel is van Nine Inch Nailsquote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het origineel is van Nine Inch Nails
Goed gehoor dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit boven en hoort mij hier beneden mijn nagels knippen en komt jankend naar beneden gestormd, want hij wil dan ALTIJD dat zijn nagels ook geknipt worden!
![]()
![]()
Ik wou dat ik zo'n kat hadquote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit boven en hoort mij hier beneden mijn nagels knippen en komt jankend naar beneden gestormd, want hij wil dan ALTIJD dat zijn nagels ook geknipt worden!
![]()
![]()
Vroeger? VBL, FEE, MUZ, TRUquote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar heb je al die tijd gepost Charz?
👊quote:
Kijk nu ook evenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
ik moet soms zo lachem omLLDL
wat een gekke mensen doen er soms aan mee
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel zelf een ban aangevraagd.
Ik zag laatst een filmpje op TikTok van die heks die maar ongezellig bleef doen tegen die man, wat egquote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
ik moet soms zo lachem omLLDL
wat een gekke mensen doen er soms aan mee
Sukkelquote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel zelf een ban aangevraagd.
Ja hulpverleners zijn steeds bang dat er iets met zijn gehoor is omdat hij nog niet zo veel praat, maar da's onzin!quote:
je hebt me niet eens een hand gegevenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op TikTok van die heks die maar ongezellig bleef doen tegen die man, wat eg
Oh die dacht dat de broodjes met verpakking in al in de oven moestquote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op TikTok van die heks die maar ongezellig bleef doen tegen die man, wat eg
Nou de schaar erin dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Er was ooit ook eentje die broodjes op de inductie warm wilde maken.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die dacht dat de broodjes met verpakking in al in de oven moest
Ik wil niet zeiken maar jij zegt 3 keer per week dat je van fok af gaat en voila daar is hij weerquote:Op donderdag 9 december 2021 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
Blijf nou eens van die augurken af jij
Zo afschuwelijk, die mensen hebben zich voor het leven voor schut gezet.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt me niet eens een hand gegeven![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was ooit ook eentje die broodjes op de inductie warm wilde maken.
Ja ja diequote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die dacht dat de broodjes met verpakking in al in de oven moest
Ja klopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken maar jij zegt 3 keer per week dat je van fok af gaat en voila daar is hij weer
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo afschuwelijk, die mensen hebben zich voor het leven voor schut gezet.
Lig het al opgebaard?quote:
Ja maar die was niet helemaal honderd zeggen ze.quote:
Dan ook hier ban aanvragen. Opgelost toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenlijk onzin, want de reden waarvoor post nu hier
meen je!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die was niet helemaal honderd zeggen ze.
Die Sibbe Jan heb ik ook zo om gelachen.quote:
Ow dat zou het wel verklaren.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die was niet helemaal honderd zeggen ze.
die had verwacht dat hij wel herkend zou wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Sibbe Jan heb ik ook zo om gelachen.
Oh er zijn meer die het kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het volg op fok en als ik wat zie in dat topic ga ik het kijkenquote:
Moest ook wel lachen maar schrok ook welquote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er met verbazing naar gekeken.
RIP aan de nabestaande.quote:
Boer die eigenlijk wel ok isquote:
er zitten wel echt aparte mensen tussen somsquote:Op donderdag 9 december 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh er zijn meer die het kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het volg op fok en als ik wat zie in dat topic ga ik het kijken
Ik kijk als het de moeite is de volgende dag, maar dat laat ik aan fokkers overquote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zitten wel echt aparte mensen tussen soms
hij staat hier aan
en ondertussen FOK ik
deze Hork was wel heel overduidelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk als het de moeite is de volgende dag, maar dat laat ik aan fokkers over
Ik zie fragmenten op FB,en kijk dan soms ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk als het de moeite is de volgende dag, maar dat laat ik aan fokkers over
Geen idéé eigenlijk maar dat geslijm is wel prima hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist het
je vindt me wel lief![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé eigenlijk maar dat geslijm is wel prima hoor
Stop er genoeg suiker inquote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
Whaha!Werd hier net een mannetje helemaal blij van "Angel of death" van Slayer!
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
Whaha!Werd hier net een mannetje helemaal blij van "Angel of death" van Slayer!
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik hoor dat het hier wel gezellig is
Ligt eraan, heb je bier meegenomen?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Yo chem.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Laten liggen is ook geen goed idee.quote:
niet???quote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten liggen is ook geen goed idee.
Dan gaat t nog meer stinkenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten liggen is ook geen goed idee.
Lachoufequote:Op donderdag 9 december 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je bier meegenomen?
Van jezelf of van de kat?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet???
* greysbones be right back, ff wat opruimen
mijn kat is al 5 jaar doodquote:Op donderdag 9 december 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van jezelf of van de kat?
Dan wordt het wel eens tijd dat je het opruimt.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het wel eens tijd dat je het opruimt.
Bij istellingenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Weet iemand hoe je een subforum van je forumgrid kunt verwijderen?
Ah, beetje te warm dan met een dekentje erbijquote:Op donderdag 9 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb mijn ijsbeer vest nog aan
Heeft dat beest het nu dan niet berekoud?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb mijn ijsbeer vest nog aan
ja en laptop op schootquote:Op donderdag 9 december 2021 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, beetje te warm dan met een dekentje erbij
klimaatveranderingquote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft dat beest het nu dan niet berekoud?
Lekker warme benenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en laptop op schoot
die is ook een klein kacheltje
Ik zat tussen 2 kinderen met buikgriep en de rechtzaak omtrent Josh Duggar en het hebben en ontvangen van child sexual abuse material (hij is schuldig bevonden vanmiddag) waarvan de inhoud in die zaak hetzelfde gevoel gaf als een fikse buikgriepquote:
damn Donnaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zat tussen 2 kinderen met buikgriep en de rechtzaak omtrent Josh Duggar en het hebben en ontvangen van child sexual abuse material (hij is schuldig bevonden vanmiddag) waarvan de inhoud in die zaak hetzelfde gevoel gaf als een fikse buikgriepdus ik was even afwezig.
Oh, dan weet ik t ook nietquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha, daarmee verberg je niet een forum van je forumgrid (dat zijn de blokjes op homepage)
Jawelquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha, daarmee verberg je niet een forum van je forumgrid (dat zijn de blokjes op homepage)
Ja ik vond het altijd een heel leuk programma om te zien, maar als je je eenmaal verdiept in die cult dan zuigt het je op haha. Ik moest deze zaak gewoon volgen.quote:
Ik heb bijv BTC verborgen en toch zie ik dat blokje nog steeds tussen de forumgrid staan.quote:
Kan je het daarna wel weer los laten dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik vond het altijd een heel leuk programma om te zien, maar als je je eenmaal verdiept in die cult dan zuigt het je op haha. Ik moest deze zaak gewoon volgen.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukkenFilo in the house.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb bijv BTC verborgen en toch zie ik dat blokje nog steeds tussen de forumgrid staan.
Bedoel je niet active topicjes / myAT ? Dat is hoe MrsL manier wel werkt.
Dat is bij mij automatisch gebeurd.quote:
Dat sommige sub forums er niet tussen staan?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij automatisch gebeurd.
Automagisch.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij automatisch gebeurd.
Laat maar, ik zie nu dat ik alleen myAT aangepast heb en niet de AT.quote:
Jazeker, ik zat ook niet 's nachts de live blog te refreshen hoor, maar heb wel alles zoveel mogelijk proberen te volgen. Interessant om te zien hoe het nu in die familie gaat lopen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je het daarna wel weer los laten dan?
Lang genoeg geweest, kom er maar weer uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie nu dat ik alleen myAT aangepast heb en niet de AT.
* solid gaat zich in hoekje zitten schamen
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang genoeg geweest, kom er maar weer uit.
Ah ok.. ken het verhaal volgens mij nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker, ik zat ook niet 's nachts de live blog te refreshen hoor, maar heb wel alles zoveel mogelijk proberen te volgen. Interessant om te zien hoe het nu in die familie gaat lopen.
Neeh als ik op ONZ klik dan krijg ik de melding dat er geen topics in staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sommige sub forums er niet tussen staan?
Mwa dat is omdat je een piep daar hebtquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh als ik op ONZ klik dan krijg ik de melding dat er geen topics in staan.
is ook wel heel heftigquote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik vond het altijd een heel leuk programma om te zien, maar als je je eenmaal verdiept in die cult dan zuigt het je op haha. Ik moest deze zaak gewoon volgen.
quote:
En als je mailed krijg geen antwoordquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh als ik op ONZ klik dan krijg ik de melding dat er geen topics in staan.
Was echt leuk. vond het zo spannend, de eerste keer dat ik zelf ginf en het is niet mijn hond dus pfff maar ging echt goedquote:
ik zie welke je er uit hebt gegooidquote:
Een korte?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Puppy van het hondenpension, een boxertje!
Ik heb er niet om gemailed.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je mailed krijg geen antwoord
En ik zit hier niet voor niks ook veel in SHO! Dat is wel iets wat ik echt leuk vind om te volgen. Bruiloften, baby's en daar horen helaas ook zulke dingen bij.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel heel heftig
en kan me voortellen dat je dan wilt weten hoe het áfloopt'
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie nu dat ik alleen myAT aangepast heb en niet de AT.
* solid gaat zich in hoekje zitten schamen
Ahaquote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Puppy van het hondenpension, een boxertje!
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, lange boxers zien er echt niet uit natuurlijk.
Boxershorts zijn verder gewoon prima.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik zit hier niet voor niks ook veel in SHO! Dat is wel iets wat ik echt leuk vind om te volgen. Bruiloften, baby's en daar horen helaas ook zulke dingen bij.
Maar goed, buikgriep dus in dit huis, dus ik was voornamelijk bezig met kots opvangen en wassen draaien.
Oh ik vond dat geweldig met mijn pup. Ik had een Bull Terrier en die was super geslaagd voor de cursus. Totdat we thuis kwamenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was echt leuk. vond het zo spannend, de eerste keer dat ik zelf ginf en het is niet mijn hond dus pfff maar ging echt goed
Zieke kinderen is balen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik zit hier niet voor niks ook veel in SHO! Dat is wel iets wat ik echt leuk vind om te volgen. Bruiloften, baby's en daar horen helaas ook zulke dingen bij.
Maar goed, buikgriep dus in dit huis, dus ik was voornamelijk bezig met kots opvangen en wassen draaien.
Ik wel en in Feedback worden dat soort vragen geslotenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gemailed.
Ik heb tijdens mijn 5-daagse ban omdat ik 'rot op' tegen een phoeniks zei 2x per dag gemailed (met een linkje naar een post waarin een bepaalde mod 'rot op' tegen mij zei) voor 30 dagen achterelkaar, totdat een rood iemand eindelijk eens reageerdequote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je mailed krijg geen antwoord
Hahahaha geniaal!!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik vond dat geweldig met mijn pup. Ik had een Bull Terrier en die was super geslaagd voor de cursus. Totdat we thuis kwamen
Mannetje hier had net z'n luier volgescheten, trok z'n luier uit, pakte een aankleedkussen, ging nog ff over de grond staan zeiken en ging op het kussen liggen voor een nieuwe luier, waarbij er een lading poep over het kussen uitgesmeerd werd!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen permban in ONZ hebt gekregen voor een "Ga weg"-achtige opmerking dan!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn 5-daagse ban omdat ik 'rot op' tegen een phoeniks zei 2x per dag gemailed (met een linkje naar een post waarin een bepaalde mod 'rot op' tegen mij zei) voor 30 dagen achterelkaar, totdat een rood iemand eindelijk eens reageerde
Kijk dit is wel weer leuk. Puppy cursus zou wel een aanraden zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mannetje hier had net z'n luier volgescheten, trok z'n luier uit, pakte een aankleedkussen, ging nog ff over de grond staan zeiken en ging op het kussen liggen voor een nieuwe luier, waarbij er een lading poep over het kussen uitgesmeerd werd!
Tief op mag wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen permban in ONZ hebt gekregen voor een "Ga weg"-achtige opmerking dan!
Ik ken er eendje die dat wel heeft gekregen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |