Wat weer een mooie uitdaging zeg.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb een aanbod gehad, ik ga (hopelijk/vermoedelijk) graven voor de EOD, WOII bommen etc.
Moeten het nog over paar dingen eens worden maareh, ziet er goed uit 😁😁
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier geen mod hoor 😀 onderhandelingen zijn goed verlopen 😜
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Gaaf man!!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb een aanbod gehad, ik ga (hopelijk/vermoedelijk) graven voor de EOD, WOII bommen etc.
Moeten het nog over paar dingen eens worden maareh, ziet er goed uit 😁😁
Je werd toch vanaf 1 jan ONZmodquote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier geen mod hoor 😀 onderhandelingen zijn goed verlopen 😜
Was 1 aprilquote:
Principessa.quote:
Joehoe Fruitjequote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.![]()
Hoe ging de training?
Ik wilde grotonderzoek doen en toen wilde MrsL mee, jaloers?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Net ambulance hier aan de overkant. Jong meisje 18 jaar met corona naar het ziekenhuis gebracht
Moooonnnn!!!quote:
Yeahhhh goed gedaan!!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Moooonnnn!!!
Ik heb haags ingehaald
huhquote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Net ambulance hier aan de overkant. Jong meisje 18 jaar met corona naar het ziekenhuis gebracht
ASOT is begonnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wilde grotonderzoek doen en toen wilde MrsL mee, jaloers?
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wilde grotonderzoek doen en toen wilde MrsL mee, jaloers?
Zieligquote:
Hopelijk valt het nog mee en hoeft ze de ic niet opquote:
Hopelijk niet neequote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk valt het nog mee en hoeft ze de ic niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |