Vroeger? VBL, FEE, MUZ, TRUquote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar heb je al die tijd gepost Charz?
👊quote:
Kijk nu ook evenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
ik moet soms zo lachem omLLDL
wat een gekke mensen doen er soms aan mee
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel zelf een ban aangevraagd.
Ik zag laatst een filmpje op TikTok van die heks die maar ongezellig bleef doen tegen die man, wat egquote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
ik moet soms zo lachem omLLDL
wat een gekke mensen doen er soms aan mee
die boerquote:
Sukkelquote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel zelf een ban aangevraagd.
Ja hulpverleners zijn steeds bang dat er iets met zijn gehoor is omdat hij nog niet zo veel praat, maar da's onzin!quote:
je hebt me niet eens een hand gegevenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op TikTok van die heks die maar ongezellig bleef doen tegen die man, wat eg
Oh die dacht dat de broodjes met verpakking in al in de oven moestquote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op TikTok van die heks die maar ongezellig bleef doen tegen die man, wat eg
Nou de schaar erin dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit boven en hoort mij hier beneden mijn nagels knippen en komt jankend naar beneden gestormd, want hij wil dan ALTIJD dat zijn nagels ook geknipt worden!
![]()
![]()
Er was ooit ook eentje die broodjes op de inductie warm wilde maken.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die dacht dat de broodjes met verpakking in al in de oven moest
Ik wil niet zeiken maar jij zegt 3 keer per week dat je van fok af gaat en voila daar is hij weerquote:Op donderdag 9 december 2021 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
Blijf nou eens van die augurken af jij
Zo afschuwelijk, die mensen hebben zich voor het leven voor schut gezet.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt me niet eens een hand gegeven![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was ooit ook eentje die broodjes op de inductie warm wilde maken.
Ja ja diequote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die dacht dat de broodjes met verpakking in al in de oven moest
Ja klopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken maar jij zegt 3 keer per week dat je van fok af gaat en voila daar is hij weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |