Hihahoquote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, alleen net tijdens een grappig bedoeld slotje ff niet meer.
Die schreef hij voor zijn vrouw en zijn eigen verval. Dit was één van zijn laatste nummers. Die doos doet alsof ze heeft uitgevondenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:11 schreef ToT het volgende:
Niet mijn meest favoriete Youtube music reviewer, maar deze review hakt er wel in!
Gelukkig welquote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar we zijn gewoon hier hoor![]()
![]()
Souryquote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schreef hij voor zijn vrouw en zijn eigen verval. Dit was één van zijn laatste nummers. Die doos doet alsof ze heeft uitgevonden
quote:
quote:Johnny Cash – The Mercy Seat (2000)
Alsof Nick Cave dit nummer speciaal voor hém had geschreven
Toen The Mercy Seat van Nick Cave uitkwam, was ik nog een ongeoefende VPRO-luisteraar. Ik vond het maar een bak herrie, al hoorde ik ergens de kracht van het nummer wel.
Later leerde ik het werk van Nick Cave beter kennen en meer waarderen. Toch bleef er altijd iets wringen. Cave vertelde mooie, dramatische verhalen, maar ik kon maar niet geloven dat hij er ook maar iets daadwerkelijk van had meegemaakt. En die mythologische figuren, bijbelcitaten, historische gebeurtenissen en ander pretentieus strooigoed altijd maar weer…
Pas twaalf jaar nadat ik had kennisgemaakt met The Mercy Seat sprongen me onmiddellijk de tranen in de ogen, toen ik het weer eens hoorde. Deze keer niet het bombastische origineel, maar de versie die Johnny Cash in één van zijn laatste levensjaren opnam. Juist met een sober arrangement, met de broze stem van iemand die ik direct geloofde wanneer hij zong dat de elektrische stoel dan wel de genadetroon hem wachtte. Alsof Cave dit nummer speciaal voor hém had geschreven.
Same, ik ben er echt helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet, maar wil er niet meer posten.
Het nummer is van NIN.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schreef hij voor zijn vrouw en zijn eigen verval. Dit was één van zijn laatste nummers. Die doos doet alsof ze heeft uitgevonden
Vooruit, 1 poging!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik raden wie de grappenmaker is?
Geen idee, ik kom er sporadisch en dan moet ik er leuke mensen zienquote:
wie?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er sporadisch en dan moet ik er leuke mensen zien
Ik heb wel zelf een ban aangevraagd.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, ik ben er echt helemaal klaar mee.
Als bepaalde factoren zouden veranderen kan ik het weer een kans geven aangezien we er ook echt wel leuke tijden hebben gehad, maar niet zoals het nu is.
Hier heb je gewoon een fijne, positieve sfeer!
Superbadeendje? Ben jij het?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Het origineel is van Nine Inch Nailsquote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het origineel is van Nine Inch Nails
Goed gehoor dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit boven en hoort mij hier beneden mijn nagels knippen en komt jankend naar beneden gestormd, want hij wil dan ALTIJD dat zijn nagels ook geknipt worden!
![]()
![]()
Ik wou dat ik zo'n kat hadquote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit boven en hoort mij hier beneden mijn nagels knippen en komt jankend naar beneden gestormd, want hij wil dan ALTIJD dat zijn nagels ook geknipt worden!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |