Schijnt tegenwoordig echt een uitdrukking te zijn: "To Johnny Cash a song", dat de cover dus beter dan het origineel is. (Hoewel het met NiN en hem wel iets anders lag; de één had het voor de ander geschreven en maakte er zelf ook een versie van.)quote:
nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig echt een uitdrukking te zijn: "To Johnny Cash a song", dat de cover dus beter dan het origineel is. (Hoewel het met NiN en hem wel iets anders lag; de één had het voor de ander geschreven en maakte er zelf ook een versie van.)
deze vrouwquote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I heard that you were talking shit
Ook met een andere invulling van het liedje hoorde ik vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig echt een uitdrukking te zijn: "To Johnny Cash a song", dat de cover dus beter dan het origineel is. (Hoewel het met NiN en hem wel iets anders lag; de één had het voor de ander geschreven en maakte er zelf ook een versie van.)
Het wordt echt tijd om een afspraak te maken, ontkennen of uitstellen heeft geen zin meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
whatttttt
ja ja
ik tag hem zelf wel
@:Solidasrock
mmmjaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd om een [ url=https://www.hansanders.nl/service/klantenservice/horen/afspraak-audicien/] afspraak[/url] te maken, ontkennen of uitstellen heeft geen zin meer.
Komt door Nick Cave.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mrs L was bijna alleenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar nu erg rustig, heb je daar weer een vakantie?
Dat niet, maar wil er niet meer posten.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar nu erg rustig, heb je daar weer een vakantie?
Mag ik raden wie de grappenmaker is?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, alleen net tijdens een grappig bedoeld slotje ff niet meer.
Ah ok, dat kan ookquote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet, maar wil er niet meer posten.
nee je weet hetquote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik raden wie de grappenmaker is?
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je weet het
dus hoef je het niet te raden
maar we zijn gewoon hier hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |