Och het gaat. Mannetje hier is de hele ochtend super vrolijk, en da's sowieso altijd fijn!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker, alles is fijnhoe is het met jou?
Aah das heerlijk super!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gaat. Mannetje hier is de hele ochtend super vrolijk, en da's sowieso altijd fijn!
Dan zijn we dus goed op weg!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
Nog 16 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Oh jee, Paradontax gebruiken!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:34 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Heb een zeurende tandvlees, maar verder alles goed. Lekker geslapen?
Het is : W aan elkaarquote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hallloooo
Ik wil ook terug wuiven, maar kan die smiley niet zo gauw vinden
Ben je hun agent ofzo?quote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, Paradontax gebruiken!
Ja hoor, goed geslapen tot pakweg 6.00 toen de kleine hier weer actief begon te worden.
[ afbeelding ]
Als je op de smiley onder het invoerscherm klikt, zie je een overzicht.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hallloooo
Ik wil ook terug wuiven, maar kan die smiley niet zo gauw vinden
Whehe nee ik vind het gewoon prettig spul.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ben je hun agent ofzo?
Gaat hij nog niet naar school?
Smaakt het ook lekker? Ik gebruik Oral Bquote:Op donderdag 9 december 2021 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ik vind het gewoon prettig spul.
En Mini-ToT is 3 jaar oud. Vanmiddag gaat hij naar de speelzaal.
Ik zie dit nu pas. Wat een cutiequote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, Paradontax gebruiken!
Ja hoor, goed geslapen tot pakweg 6.00 toen de kleine hier weer actief begon te worden.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is dat Paradontax wel goed te doen, vroeger had het een heel vreemde smaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:39 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Smaakt het ook lekker? Ik gebruik Oral B
Oh, gezellig voor hem
Ik moet zo naar werk, dus tot later maar weer
Whehe thanks!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:40 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Wat een cutie
En dat is super leukquote:Op donderdag 9 december 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe thanks!Ja ik spam zijn foto's hier wel vaker!
Ah gaat de goeie kant op dus..quote:Op donderdag 9 december 2021 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel weer verder wat verminderd, gelukkig.
Ah klinkt logisch jaquote:Op donderdag 9 december 2021 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnlijk geen steekpenningen aanneemt?
waarom niet?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mocht je geloof ik toch niet heel lang achter elkaar gebruiken?
als kind moest je kindertandpasta omdat de hoeveelheid fluoride in gewone tandpaste te hoog wasquote:Op donderdag 9 december 2021 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, als kind had ik altijd erg gevoelige tanden en mij was dat toen verteld.
Ja nee niet dat ik ZO jong was.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
als kind moest je kindertandpasta omdat de hoeveelheid fluoride in gewone tandpaste te hoog was
nooit last van gehadquote:Op donderdag 9 december 2021 10:50 schreef ToT het volgende:
https://www.mijnmedicijn.nl/tandpasta/sensodyne-tandpasta
Scheelt weer!quote:
maar deze verhalen gaan veelal over de rapid reliefquote:Op donderdag 9 december 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer!Maar dan begrijp ik wel dat al die jaren geleden (35 jaar geleden of zo) ik te horen heb gekregen dat je het niet te lang mocht gebruiken.
je schuurt met beide tandpasta's vaak een laagje van je tandenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Net zoals zwarte tandpasta/poeder was vorig week bij kassa
Maar denk toch sneller met dat zwarte rommelquote:Op donderdag 9 december 2021 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je schuurt met beide tandpasta's vaak een laagje van je tanden
volgens mij maakt dat niet veel verschilquote:Op donderdag 9 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar denk toch sneller met dat zwarte rommel
Ben nog niet buiten geweestquote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef greysbones het volgende:
ik vond het heir vanmorgen lekkerder
gewoon vrieskou
Ik eet pasta vanavondquote:Op donderdag 9 december 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
moet nog bedenken wat we vandaag gaan eten
ik heb vroeger toen ik net op mezelf woonde te vaak pasta gegeten.. sindsdien kan ik er niet meer blij van wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik eet pasta vanavond![]()
Spaghettini
Logisch welquote:Op donderdag 9 december 2021 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb vroeger toen ik net op mezelf woonde te vaak pasta gegeten.. sindsdien kan ik er niet meer blij van worden![]()
En hearlik!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Logisch wel![]()
Ik eet het elke week wel een keer lekker makkelijk
goedquote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedik heb straks puppy cursus zonder de eigenaresse, spannend
Hoe is het met jou?
Succes!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed
was ff wat offertes aan het tikken
zo maar ff boodschapjes doen
en zorgen dat ik het wat warmer krijg
Prima weer iddquote:Op donderdag 9 december 2021 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren was lekker helder koud. Zelfs ik moest ff wennen aan die kou
In de zon was lekker, maar toen de zon weg ging was het wel ff omschakelenquote:
Dat merk je idd wel meteenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de zon was lekker, maar toen de zon weg ging was het wel ff omschakelen
Hier al de hele dag bewolktquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat merk je idd wel meteen
De zon is hier nu ook weg..
Komt wel regen aanquote:Op donderdag 9 december 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier al de hele dag bewolkt
ik hoop hetquote:Op donderdag 9 december 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan krijg je t niet meer koud
ik ben nu een ijsbeerquote:Op donderdag 9 december 2021 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb een lekkere warme trui aan
Zelf gebreid?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb een lekkere warme trui aan
Lady greys.quote:
ben je nu al 2 dagen niet in DTS geweest?(ja nu wel)quote:
Oh wauwquote:Op donderdag 9 december 2021 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze vind ik wel mooi, ook van teddy stof
https://www.only.com/nl/n(...)ttern=15234208_Black
Gisteravond ook even.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je nu al 2 dagen niet in DTS geweest?(ja nu wel)
lekkerquote:Op donderdag 9 december 2021 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij Only winkel?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker
daar werkt mijn dochter
Fijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net nog een bruine trui gebreid
Joejoe succesquote:Op donderdag 9 december 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Tijd om andere dingen te doen joejoe
Gratis bezorging vanaf ¤ 50 Wat kost die: ¤ 49,99quote:Op donderdag 9 december 2021 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Las het ookquote:Op donderdag 9 december 2021 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gratis bezorging vanaf ¤ 50 Wat kost die: ¤ 49,99
Pakkie veters er bij kopen of zo!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gratis bezorging vanaf ¤ 50 Wat kost die: ¤ 49,99
quote:
Ach het begin is er!quote:
Het ziet er echt grappig uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het begin is er!
Hij dacht serieus dat hij zo klaar voor vertrek was en liep al naar de deur!
quote:Op donderdag 9 december 2021 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ziet er echt grappig uit.
Ik eet bij jou vanavond dusquote:Op donderdag 9 december 2021 14:46 schreef greysbones het volgende:
zo kachels aan
stoofpeertjes staan aan dus het ruikt hier heeeeerlijk
bedankt grijze botten! U mag er ook wezenquote:Op donderdag 9 december 2021 14:51 schreef greysbones het volgende:
Maar wel leuk dat je er bent @:Leonos
Altijd vriend. Elke 2 dagen het scheermes eroverheen smoothquote:
Er zijn er wel meer die dat probleem hebbenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 14:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
bedankt grijze botten! U mag er ook wezen
uh, het playstation topic?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
waar post jij altijd? Naast DTS?
hoeft ook niet!quote:Op donderdag 9 december 2021 14:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
uh, het playstation topic?
Heb geen vaste plekken
druk met werk?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Steeds minder, ben blij met een uurtje ergens
PlayStation vriendjesquote:Op donderdag 9 december 2021 14:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
uh, het playstation topic?
Heb geen vaste plekken
Ben toch geen lelijke zolderkamernerd.quote:
maar jij gamed welquote:Op donderdag 9 december 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben toch geen lelijke zolderkamernerd.
Ik ben een sexy zolderkamernerd
Dat is correct. Maar alleen op de PlayStation.quote:
jonguhhhh das toch ook gamuhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar alleen op de PlayStation.
4. Zie nog geen nut een 5 te halenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
jonguhhhh das toch ook gamuhhh
een 4 of een 5?
die dingen zijn echt ziek duurquote:Op donderdag 9 december 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
4. Zie nog geen nut een 5 te halen
500. Valt wel mee. Heb er in het begin eentje voor m'n broertje gescoord. Even op gespeeld en de controller is wel echt chill maar ik heb (nog) geen 4k tv staan en qua exclusieve games valt het allemaal wat tegen tot nu toe. Als ik toch alles nog op m'n PS4 kan spelen waarom zou ik dan upgradenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dingen zijn echt ziek duur
als je de goede wil ben je iets meer kwijtquote:Op donderdag 9 december 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
500. Valt wel mee. Heb er in het begin eentje voor m'n broertje gescoord. Even op gespeeld en de controller is wel echt chill maar ik heb (nog) geen 4k tv staan en qua exclusieve games valt het allemaal wat tegen tot nu toe. Als ik toch alles nog op m'n PS4 kan spelen waarom zou ik dan upgraden
Hoe bedoel je een goede. Er zijn er 2. Een disc en niet disc versiequote:Op donderdag 9 december 2021 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de goede wil ben je iets meer kwijt
met meer geheugenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een goede. Er zijn er 2. Een disc en niet disc versie
Heb PS5, speel Warzone, Fortnite (quote:Op donderdag 9 december 2021 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat speel jij dan WoW WoT? mariokart
70 per stuk ofzo, digitaalquote:Op donderdag 9 december 2021 15:23 schreef ToT het volgende:
Hoeveel kosten die games eigenlijk?
Ik denk dat de aanschafkosten van dat kastje zelf het grootste probleem niet zijn.
zoon speelde eerder wel Fortnitequote:Op donderdag 9 december 2021 15:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb PS5, speel Warzone, Fortnite (), Hell Let Loose, beetje voetballen, Fall Guys
Zeg dan niet van die gekke dingenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niet zo'n stomme smiley naar mij
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen stoofpeertjes voor jou meneer
Mag ik dan wel een paarquote:Op donderdag 9 december 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen stoofpeertjes voor jou meneer
quote:
ZIEDEND WOESTquote:
Ik ook van jouquote:Op donderdag 9 december 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
maar ik hou nog wel een beetje van je hoor @:Dud0r
gelukkig maarquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ZIEDEND WOEST
[..]
Ik ook van jou
Nee moet nog naar huis. Net klaar in de sportschoolquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik was al bang dat je boos op je zolderkamer was gaan gamen
💪💪💪quote:Op donderdag 9 december 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee moet nog naar huis. Net klaar in de sportschool
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Hebben jullie je een beetje vermaakt vandaag zonder mij?
Wat wil je t liefst horen?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Ik heb je wel gemist.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Je nickname komt me wel ietsjes bekend voor. Kwam je hier wel eens de afgelopen jaar?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Solidasssssssquote:Op donderdag 9 december 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je nickname komt me wel ietsjes bekend voor. Kwam je hier wel eens de afgelopen jaar?
Ik heb ook niet overdreven veel..quote:Op donderdag 9 december 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ja wij zijn er ook tevreden over!
Niet overdreven veel.
Nee wat bij sommige mensen/tuinen wel ziet hele circus aan verlichtingquote:Op donderdag 9 december 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ja wij zijn er ook tevreden over!
Niet overdreven veel.
Doen wij ookquote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wat bij sommige mensen/tuinen wel ziet hele circus aan verlichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen wij ook
Nja mensen moeten het zelf weten en ene kant lijkt het ook wel mooi zolang niet te rare kleur verlichting is etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ik heb net een halve pan boerenkool weg zitten proppenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je al gegeten hebt wel even een kort tukje
Maak me gekquote:
Zeker jaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe sterk de wind kan zijn..
Ik hou er ook niet van hoor.. tenzij het sprookjes achtig isquote:Op donderdag 9 december 2021 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja mensen moeten het zelf weten en ene kant lijkt het ook wel mooi zolang niet te rare kleur verlichting is etc
Ja hier heb je ook wijken waarbij je 5 kerstmannen bij 1 huis hebt staan/lopen/hangen/klimmen, met nog een zwik verdwaalde rendieren enzo en HEUL erg veel andere meuk waar het kindeke Jezus zwaar van over de zeik zou raken in al z'n goddelijkheid.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wat bij sommige mensen/tuinen wel ziet hele circus aan verlichting
Dan mag je lekker uitbuiken/tukkenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net een halve pan boerenkool weg zitten proppen
[..]
Maak me gek
Ja beetje over de top dan weer..quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier heb je ook wijken waarbij je 5 kerstmannen bij 1 huis hebt staan/lopen/hangen/klimmen, met nog een zwik verdwaalde rendieren enzo en HEUL erg veel andere meuk waar het kindeke Jezus zwaar van over de zeik zou raken in al z'n goddelijkheid.
Ja ik was net bij de Action voor die lampjes; het enige wat niet op batterijen liep was met van die multi-colored lights.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja mensen moeten het zelf weten en ene kant lijkt het ook wel mooi zolang niet te rare kleur verlichting is etc
Goeie vraag!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je nickname komt me wel ietsjes bekend voor. Kwam je hier wel eens de afgelopen jaar?
Waarin?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net een halve pan boerenkool weg zitten proppen
Eerst nog even wat zoets etenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan mag je lekker uitbuiken/tukken
M'n buikjequote:
laatste bezoek is lang geledenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:22 schreef ToT het volgende:
@:Charz Kom gewoon gezellig meeposten joh!
Triple chocolate chip cookiequote:
Spreek voor jezelfquote:
Heer aloa.quote:
Kan ik nog wel speels bijtenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Jij.zit nog vol van de boerenkoolstamppot?
Dit is correctquote:
om mij even hallo te zeggenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet zo goed waarom.
Beatlesquote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
All you need is love and understanding.![]()
![]()
En lucht, water, voedsel, slaap....quote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
All you need is love and understanding.![]()
![]()
Roger Gloverquote:
Dat is het verboden woord hier.quote:
Die heeft hier niks te zeggenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het verboden woord hier.
Precies, hier houden we het gewoon gezellig!quote:Op donderdag 9 december 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wij zijn gewoon gezellig hier
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, hier houden we het gewoon gezellig!
Die zit toch met Elvis, Morrison en Marley op een eiland.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul is overleden bij een auto ongeluk.
en Biggy en Tupacquote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit toch met Elvis, Morrison en Marley op een eiland.
27quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |