Och het gaat. Mannetje hier is de hele ochtend super vrolijk, en da's sowieso altijd fijn!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker, alles is fijnhoe is het met jou?
Aah das heerlijk super!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gaat. Mannetje hier is de hele ochtend super vrolijk, en da's sowieso altijd fijn!
Dan zijn we dus goed op weg!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
Nog 16 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Oh jee, Paradontax gebruiken!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:34 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Heb een zeurende tandvlees, maar verder alles goed. Lekker geslapen?
Het is : W aan elkaarquote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hallloooo
Ik wil ook terug wuiven, maar kan die smiley niet zo gauw vinden
Ben je hun agent ofzo?quote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, Paradontax gebruiken!
Ja hoor, goed geslapen tot pakweg 6.00 toen de kleine hier weer actief begon te worden.
[ afbeelding ]
Als je op de smiley onder het invoerscherm klikt, zie je een overzicht.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hallloooo
Ik wil ook terug wuiven, maar kan die smiley niet zo gauw vinden
Whehe nee ik vind het gewoon prettig spul.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ben je hun agent ofzo?
Gaat hij nog niet naar school?
Smaakt het ook lekker? Ik gebruik Oral Bquote:Op donderdag 9 december 2021 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ik vind het gewoon prettig spul.
En Mini-ToT is 3 jaar oud. Vanmiddag gaat hij naar de speelzaal.
Ik zie dit nu pas. Wat een cutiequote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, Paradontax gebruiken!
Ja hoor, goed geslapen tot pakweg 6.00 toen de kleine hier weer actief begon te worden.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is dat Paradontax wel goed te doen, vroeger had het een heel vreemde smaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:39 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Smaakt het ook lekker? Ik gebruik Oral B
Oh, gezellig voor hem
Ik moet zo naar werk, dus tot later maar weer
Whehe thanks!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:40 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Wat een cutie
En dat is super leukquote:Op donderdag 9 december 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe thanks!Ja ik spam zijn foto's hier wel vaker!
Ah gaat de goeie kant op dus..quote:Op donderdag 9 december 2021 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel weer verder wat verminderd, gelukkig.
Ah klinkt logisch jaquote:Op donderdag 9 december 2021 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnlijk geen steekpenningen aanneemt?
waarom niet?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mocht je geloof ik toch niet heel lang achter elkaar gebruiken?
als kind moest je kindertandpasta omdat de hoeveelheid fluoride in gewone tandpaste te hoog wasquote:Op donderdag 9 december 2021 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, als kind had ik altijd erg gevoelige tanden en mij was dat toen verteld.
Ja nee niet dat ik ZO jong was.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
als kind moest je kindertandpasta omdat de hoeveelheid fluoride in gewone tandpaste te hoog was
nooit last van gehadquote:Op donderdag 9 december 2021 10:50 schreef ToT het volgende:
https://www.mijnmedicijn.nl/tandpasta/sensodyne-tandpasta
Scheelt weer!quote:
maar deze verhalen gaan veelal over de rapid reliefquote:Op donderdag 9 december 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer!Maar dan begrijp ik wel dat al die jaren geleden (35 jaar geleden of zo) ik te horen heb gekregen dat je het niet te lang mocht gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |