En dat is super leukquote:Op donderdag 9 december 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe thanks!Ja ik spam zijn foto's hier wel vaker!
Is je verkoudheid al over?quote:
Ah gaat de goeie kant op dus..quote:Op donderdag 9 december 2021 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel weer verder wat verminderd, gelukkig.
Ah klinkt logisch jaquote:Op donderdag 9 december 2021 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnlijk geen steekpenningen aanneemt?
waarom niet?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mocht je geloof ik toch niet heel lang achter elkaar gebruiken?
als kind moest je kindertandpasta omdat de hoeveelheid fluoride in gewone tandpaste te hoog wasquote:Op donderdag 9 december 2021 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, als kind had ik altijd erg gevoelige tanden en mij was dat toen verteld.
Ja nee niet dat ik ZO jong was.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
als kind moest je kindertandpasta omdat de hoeveelheid fluoride in gewone tandpaste te hoog was
nooit last van gehadquote:Op donderdag 9 december 2021 10:50 schreef ToT het volgende:
https://www.mijnmedicijn.nl/tandpasta/sensodyne-tandpasta
Scheelt weer!quote:
maar deze verhalen gaan veelal over de rapid reliefquote:Op donderdag 9 december 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer!Maar dan begrijp ik wel dat al die jaren geleden (35 jaar geleden of zo) ik te horen heb gekregen dat je het niet te lang mocht gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |