Och het gaat. Mannetje hier is de hele ochtend super vrolijk, en da's sowieso altijd fijn!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker, alles is fijnhoe is het met jou?
Aah das heerlijk super!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gaat. Mannetje hier is de hele ochtend super vrolijk, en da's sowieso altijd fijn!
Dan zijn we dus goed op weg!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
Nog 16 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Oh jee, Paradontax gebruiken!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:34 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Heb een zeurende tandvlees, maar verder alles goed. Lekker geslapen?
Het is : W aan elkaarquote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hallloooo
Ik wil ook terug wuiven, maar kan die smiley niet zo gauw vinden
Ben je hun agent ofzo?quote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, Paradontax gebruiken!
Ja hoor, goed geslapen tot pakweg 6.00 toen de kleine hier weer actief begon te worden.
[ afbeelding ]
Als je op de smiley onder het invoerscherm klikt, zie je een overzicht.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hallloooo
Ik wil ook terug wuiven, maar kan die smiley niet zo gauw vinden
Whehe nee ik vind het gewoon prettig spul.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ben je hun agent ofzo?
Gaat hij nog niet naar school?
Smaakt het ook lekker? Ik gebruik Oral Bquote:Op donderdag 9 december 2021 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ik vind het gewoon prettig spul.
En Mini-ToT is 3 jaar oud. Vanmiddag gaat hij naar de speelzaal.
Ik zie dit nu pas. Wat een cutiequote:Op donderdag 9 december 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, Paradontax gebruiken!
Ja hoor, goed geslapen tot pakweg 6.00 toen de kleine hier weer actief begon te worden.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is dat Paradontax wel goed te doen, vroeger had het een heel vreemde smaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:39 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Smaakt het ook lekker? Ik gebruik Oral B
Oh, gezellig voor hem
Ik moet zo naar werk, dus tot later maar weer
Whehe thanks!quote:Op donderdag 9 december 2021 09:40 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Wat een cutie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |