Dat is correct. Maar alleen op de PlayStation.quote:
jonguhhhh das toch ook gamuhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar alleen op de PlayStation.
wat speel jij dan WoW WoT? mariokartquote:
4. Zie nog geen nut een 5 te halenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
jonguhhhh das toch ook gamuhhh
een 4 of een 5?
die dingen zijn echt ziek duurquote:Op donderdag 9 december 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
4. Zie nog geen nut een 5 te halen
500. Valt wel mee. Heb er in het begin eentje voor m'n broertje gescoord. Even op gespeeld en de controller is wel echt chill maar ik heb (nog) geen 4k tv staan en qua exclusieve games valt het allemaal wat tegen tot nu toe. Als ik toch alles nog op m'n PS4 kan spelen waarom zou ik dan upgradenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dingen zijn echt ziek duur
als je de goede wil ben je iets meer kwijtquote:Op donderdag 9 december 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
500. Valt wel mee. Heb er in het begin eentje voor m'n broertje gescoord. Even op gespeeld en de controller is wel echt chill maar ik heb (nog) geen 4k tv staan en qua exclusieve games valt het allemaal wat tegen tot nu toe. Als ik toch alles nog op m'n PS4 kan spelen waarom zou ik dan upgraden
Hoe bedoel je een goede. Er zijn er 2. Een disc en niet disc versiequote:Op donderdag 9 december 2021 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de goede wil ben je iets meer kwijt
met meer geheugenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een goede. Er zijn er 2. Een disc en niet disc versie
Heb PS5, speel Warzone, Fortnite (quote:Op donderdag 9 december 2021 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat speel jij dan WoW WoT? mariokart
70 per stuk ofzo, digitaalquote:Op donderdag 9 december 2021 15:23 schreef ToT het volgende:
Hoeveel kosten die games eigenlijk?
Ik denk dat de aanschafkosten van dat kastje zelf het grootste probleem niet zijn.
zoon speelde eerder wel Fortnitequote:Op donderdag 9 december 2021 15:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb PS5, speel Warzone, Fortnite (), Hell Let Loose, beetje voetballen, Fall Guys
quote:
Ben jij ook een huisvrouw jaquote:
Zeg dan niet van die gekke dingenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niet zo'n stomme smiley naar mij
geen stoofpeertjes voor jou meneerquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen stoofpeertjes voor jou meneer
Mag ik dan wel een paarquote:Op donderdag 9 december 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen stoofpeertjes voor jou meneer
Yes yesquote:
Tel even tot 10quote:
quote:
ZIEDEND WOESTquote:
Ik ook van jouquote:Op donderdag 9 december 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
maar ik hou nog wel een beetje van je hoor @:Dud0r
gelukkig maarquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ZIEDEND WOEST
[..]
Ik ook van jou
Nee moet nog naar huis. Net klaar in de sportschoolquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik was al bang dat je boos op je zolderkamer was gaan gamen
💪💪💪quote:Op donderdag 9 december 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee moet nog naar huis. Net klaar in de sportschool
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Hebben jullie je een beetje vermaakt vandaag zonder mij?
Wat wil je t liefst horen?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Ik heb je wel gemist.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Je nickname komt me wel ietsjes bekend voor. Kwam je hier wel eens de afgelopen jaar?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |