ik heb vroeger toen ik net op mezelf woonde te vaak pasta gegeten.. sindsdien kan ik er niet meer blij van wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik eet pasta vanavond![]()
Spaghettini
Logisch welquote:Op donderdag 9 december 2021 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb vroeger toen ik net op mezelf woonde te vaak pasta gegeten.. sindsdien kan ik er niet meer blij van worden![]()
En hearlik!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Logisch wel![]()
Ik eet het elke week wel een keer lekker makkelijk
goedquote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedik heb straks puppy cursus zonder de eigenaresse, spannend
Hoe is het met jou?
Meestal welquote:
Succes!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed
was ff wat offertes aan het tikken
zo maar ff boodschapjes doen
en zorgen dat ik het wat warmer krijg
Prima weer iddquote:Op donderdag 9 december 2021 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren was lekker helder koud. Zelfs ik moest ff wennen aan die kou
In de zon was lekker, maar toen de zon weg ging was het wel ff omschakelenquote:
Dat merk je idd wel meteenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de zon was lekker, maar toen de zon weg ging was het wel ff omschakelen
Hier al de hele dag bewolktquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat merk je idd wel meteen
De zon is hier nu ook weg..
Komt wel regen aanquote:Op donderdag 9 december 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier al de hele dag bewolkt
Nou dan krijg je t niet meer koudquote:
ik hoop hetquote:Op donderdag 9 december 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan krijg je t niet meer koud
ik ben nu een ijsbeerquote:Op donderdag 9 december 2021 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb een lekkere warme trui aan
Zelf gebreid?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb een lekkere warme trui aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |