Neequote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef maily het volgende:
Hebben jullie je een beetje vermaakt vandaag zonder mij?
Solidasssssssquote:Op donderdag 9 december 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je nickname komt me wel ietsjes bekend voor. Kwam je hier wel eens de afgelopen jaar?
Joehoequote:
Zo zie je maar hoe sterk de wind kan zijn..quote:
Ik heb ook niet overdreven veel..quote:Op donderdag 9 december 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ja wij zijn er ook tevreden over!
Niet overdreven veel.
Nee wat bij sommige mensen/tuinen wel ziet hele circus aan verlichtingquote:Op donderdag 9 december 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ja wij zijn er ook tevreden over!
Niet overdreven veel.
Doen wij ookquote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wat bij sommige mensen/tuinen wel ziet hele circus aan verlichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Als je al gegeten hebt wel even een kort tukjequote:
Nee wel dudje tijdquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen wij ook
Nja mensen moeten het zelf weten en ene kant lijkt het ook wel mooi zolang niet te rare kleur verlichting is etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Ik heb net een halve pan boerenkool weg zitten proppenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je al gegeten hebt wel even een kort tukje
Maak me gekquote:
Zeker jaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe sterk de wind kan zijn..
Ik hou er ook niet van hoor.. tenzij het sprookjes achtig isquote:Op donderdag 9 december 2021 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja mensen moeten het zelf weten en ene kant lijkt het ook wel mooi zolang niet te rare kleur verlichting is etc
Ja hier heb je ook wijken waarbij je 5 kerstmannen bij 1 huis hebt staan/lopen/hangen/klimmen, met nog een zwik verdwaalde rendieren enzo en HEUL erg veel andere meuk waar het kindeke Jezus zwaar van over de zeik zou raken in al z'n goddelijkheid.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wat bij sommige mensen/tuinen wel ziet hele circus aan verlichting
Dan mag je lekker uitbuiken/tukkenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net een halve pan boerenkool weg zitten proppen
[..]
Maak me gek
Maar waaide het daar de hele dag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |