quote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo afschuwelijk, die mensen hebben zich voor het leven voor schut gezet.
Lig het al opgebaard?quote:
Ja maar die was niet helemaal honderd zeggen ze.quote:
damnnnnnquote:
Dan ook hier ban aanvragen. Opgelost toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenlijk onzin, want de reden waarvoor post nu hier
meen je!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die was niet helemaal honderd zeggen ze.
Die Sibbe Jan heb ik ook zo om gelachen.quote:
Ow dat zou het wel verklaren.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die was niet helemaal honderd zeggen ze.
die had verwacht dat hij wel herkend zou wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Sibbe Jan heb ik ook zo om gelachen.
Oh er zijn meer die het kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het volg op fok en als ik wat zie in dat topic ga ik het kijkenquote:
Moest ook wel lachen maar schrok ook welquote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er met verbazing naar gekeken.
RIP aan de nabestaande.quote:
Boer die eigenlijk wel ok isquote:
er zitten wel echt aparte mensen tussen somsquote:Op donderdag 9 december 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh er zijn meer die het kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het volg op fok en als ik wat zie in dat topic ga ik het kijken
Ik kijk als het de moeite is de volgende dag, maar dat laat ik aan fokkers overquote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zitten wel echt aparte mensen tussen soms
hij staat hier aan
en ondertussen FOK ik
deze Hork was wel heel overduidelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk als het de moeite is de volgende dag, maar dat laat ik aan fokkers over
Ik zie fragmenten op FB,en kijk dan soms ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk als het de moeite is de volgende dag, maar dat laat ik aan fokkers over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |