Ja ik vond het altijd een heel leuk programma om te zien, maar als je je eenmaal verdiept in die cult dan zuigt het je op haha. Ik moest deze zaak gewoon volgen.quote:
Ik heb bijv BTC verborgen en toch zie ik dat blokje nog steeds tussen de forumgrid staan.quote:
Kan je het daarna wel weer los laten dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik vond het altijd een heel leuk programma om te zien, maar als je je eenmaal verdiept in die cult dan zuigt het je op haha. Ik moest deze zaak gewoon volgen.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukkenFilo in the house.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb bijv BTC verborgen en toch zie ik dat blokje nog steeds tussen de forumgrid staan.
Bedoel je niet active topicjes / myAT ? Dat is hoe MrsL manier wel werkt.
Dat is bij mij automatisch gebeurd.quote:
Dat sommige sub forums er niet tussen staan?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij automatisch gebeurd.
Automagisch.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij automatisch gebeurd.
Laat maar, ik zie nu dat ik alleen myAT aangepast heb en niet de AT.quote:
Jazeker, ik zat ook niet 's nachts de live blog te refreshen hoor, maar heb wel alles zoveel mogelijk proberen te volgen. Interessant om te zien hoe het nu in die familie gaat lopen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je het daarna wel weer los laten dan?
Lang genoeg geweest, kom er maar weer uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie nu dat ik alleen myAT aangepast heb en niet de AT.
* solid gaat zich in hoekje zitten schamen
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang genoeg geweest, kom er maar weer uit.
Ah ok.. ken het verhaal volgens mij nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker, ik zat ook niet 's nachts de live blog te refreshen hoor, maar heb wel alles zoveel mogelijk proberen te volgen. Interessant om te zien hoe het nu in die familie gaat lopen.
Neeh als ik op ONZ klik dan krijg ik de melding dat er geen topics in staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sommige sub forums er niet tussen staan?
Mwa dat is omdat je een piep daar hebtquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh als ik op ONZ klik dan krijg ik de melding dat er geen topics in staan.
is ook wel heel heftigquote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik vond het altijd een heel leuk programma om te zien, maar als je je eenmaal verdiept in die cult dan zuigt het je op haha. Ik moest deze zaak gewoon volgen.
quote:
En als je mailed krijg geen antwoordquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh als ik op ONZ klik dan krijg ik de melding dat er geen topics in staan.
Was echt leuk. vond het zo spannend, de eerste keer dat ik zelf ginf en het is niet mijn hond dus pfff maar ging echt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |