Ik wist hetquote:
Geen idéé eigenlijk maar dat geslijm is wel prima hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist het
je vindt me wel lief![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé eigenlijk maar dat geslijm is wel prima hoor
Stop er genoeg suiker inquote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
Whaha!Werd hier net een mannetje helemaal blij van "Angel of death" van Slayer!
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
Whaha!Werd hier net een mannetje helemaal blij van "Angel of death" van Slayer!
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik hoor dat het hier wel gezellig is
Ligt eraan, heb je bier meegenomen?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Yo chem.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Laten liggen is ook geen goed idee.quote:
niet???quote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten liggen is ook geen goed idee.
Dan gaat t nog meer stinkenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten liggen is ook geen goed idee.
Lachoufequote:Op donderdag 9 december 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je bier meegenomen?
Van jezelf of van de kat?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet???
* greysbones be right back, ff wat opruimen
mijn kat is al 5 jaar doodquote:Op donderdag 9 december 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van jezelf of van de kat?
Dan wordt het wel eens tijd dat je het opruimt.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het wel eens tijd dat je het opruimt.
Bij istellingenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Weet iemand hoe je een subforum van je forumgrid kunt verwijderen?
nee ik heb mijn ijsbeer vest nog aanquote:
Ah, beetje te warm dan met een dekentje erbijquote:Op donderdag 9 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb mijn ijsbeer vest nog aan
Heeft dat beest het nu dan niet berekoud?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb mijn ijsbeer vest nog aan
ja en laptop op schootquote:Op donderdag 9 december 2021 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, beetje te warm dan met een dekentje erbij
klimaatveranderingquote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft dat beest het nu dan niet berekoud?
Lekker warme benenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en laptop op schoot
die is ook een klein kacheltje
Ik zat tussen 2 kinderen met buikgriep en de rechtzaak omtrent Josh Duggar en het hebben en ontvangen van child sexual abuse material (hij is schuldig bevonden vanmiddag) waarvan de inhoud in die zaak hetzelfde gevoel gaf als een fikse buikgriepquote:
damn Donnaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zat tussen 2 kinderen met buikgriep en de rechtzaak omtrent Josh Duggar en het hebben en ontvangen van child sexual abuse material (hij is schuldig bevonden vanmiddag) waarvan de inhoud in die zaak hetzelfde gevoel gaf als een fikse buikgriepdus ik was even afwezig.
Oh, dan weet ik t ook nietquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha, daarmee verberg je niet een forum van je forumgrid (dat zijn de blokjes op homepage)
Jawelquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha, daarmee verberg je niet een forum van je forumgrid (dat zijn de blokjes op homepage)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |