Kreeg Stroll ook niet bij de eerste start.quote:
Dit kan lijkt me redelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Max 5 sec voor illegale inhaalactie
Ham 5 sec voor vertragen bij formatielap
Meester Visser hep gesproken
Sky verwacht nog straf voor Max als hij met consumptie praat.quote:Op zondag 5 december 2021 19:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky verwacht een straf voor Max Verstappen.
Nee, kreeg Stroll ook niet.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, hier een komt een straf aan voor Max.
In principe wordt er dan weer terugegaan naar een ronde ervoor en toen stond max weer voorquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Toby56 het volgende:
red flag en Max moet plek teruggeven... vermoed ik...
denk het ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omg dit duurt uren. Leek me trouwens geen geldige actie van Max
Omdat Olav het negeertquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom is iedereen blij? Dit is een 5 sec straf jongens.
Hij was eraf geramd door Bottas als hij niet rechtdoor ging, en heeft daarna de kans niet gehad om een plek terug te geven.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Preciesquote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In principe wordt er dan weer terugegaan naar een ronde ervoor en toen stond max weer voor
Stroll kreeg bij de eerste start ook geen straf.quote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef Evenstar het volgende:
Lewis straf geven voor SC.
Max straf geven voor eerste bocht.
Laat ze maar uitvechten in middenmoot.
Mag hopenquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
In de 1e ronde, dus mild regime. Toch? Toch, toch?!
LOL Bot rijd gewoon rechtdoor wat kan maxquote:
Rode vlag maakt het ongedaan.quote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef heywoodu het volgende:
Tja, hier moet Verstappen twee plekken inleveren lijkt me.
Geen straf. 1e ronde getouwtrekquote:
In welke wereld?quote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef RichardHammond het volgende:
Verstappen zat er grotendeels voorbij dus dan is de bocht voor hem
Ze zeggen altijd dat ze in Lap1 wat minder critisch zijnquote:
Ja, hij liet meer dan 10 wagenlengten vallen; laat de jury daar ook maar naar gaan kijken.quote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef Evenstar het volgende:
Lewis straf geven voor SC.
Max straf geven voor eerste bocht.
Laat ze maar uitvechten in middenmoot.
Ja, maar Lewis gaat janken en dan krijgt Max wel straf en zelf komt hij weg met 20 wagenlengtes achter Max rijden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Stroll kreeg bij de eerste start ook geen straf.
Dit wou ik zeggen. Max zat er weer naast maar werd toen van de baan gedrukt. Sowieso meen ik dat ze na de start wat makkelijker zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Werd buiten de baan geduwd door Lulu
Max ook, bij de startquote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Red_85 het volgende:
Moet wel zeggen lewis hier een puntje heeft..
Dat kunnen ze gewoon nakijken in de dataquote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eerlijk gezegd leek die start van Hamilton wel heel erg in de lampen.
En Bottas met ophouden achter de scquote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar Lewis gaat janken en dan krijgt Max wel straf en zelf komt hij weg met 20 wagenlengtes achter Max rijden.
Dit ja, en Bottas dan ook nog bij het inrijden van de pits.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, hij liet meer dan 10 wagenlengten vallen; laat de jury daar ook maar naar gaan kijken.
Was ik zonet nog blij dat dit seizoen eindelijk weer strijd oplevert... inmiddels erger ik me alweer kapot aan het wederzijdse kleutergedrag van menige volwassene in dit circus (excuses aan alle kleuters).
Niet nodig, we rekenen een ronde terug ivm rood, start blijft hetzelfdequote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is geen noted gemeld, dat is nog positief
Onzin. Dit mag gewoon niet.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen straf. 1e ronde getouwtrek
Dan hadden ze die Stroll in de eerste ronde ook moeten geven.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Mansjester het volgende:
Dit moet gewoon straf voor Max worden,klaar.
Geen twijfel mogelijk
Eigenlijk precies hetzelfdequote:Op zondag 5 december 2021 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit ja, en Bottas dan ook nog bij het inrijden van de pits.
Mooi Salomonsoordeelquote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
Rode vlag, men gaat een ronde terug.
We starten gewoon weer in dezelfde opstelling als net
Oneindig veel wat in de 2 uur pastquote:Op zondag 5 december 2021 19:25 schreef wdn het volgende:
hoeveel rode vlaggen passen in een race van 2 uur?
Tenzij je het oplost op de grid natuurlijk: gewoon die twee plekken naar achteren.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Mansjester het volgende:
Dit moet gewoon straf voor Max worden,klaar.
Geen twijfel mogelijk
Stroll mocht het welquote:
Wat is dat trucje?quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Zwoerd het volgende:
Hamilton had duidelijk voordeel met z'n formation lap truukje
dat noemde we vroeger een brake testquote:
Al zes keer geweest in het afgelopen uur denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel lekker zo’n rode vlag, dan kun je zonder wat te missen ff pissen
Dan laat ik de lul ook eventjes uit.quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel lekker zo’n rode vlag, dan kun je zonder wat te missen ff pissen
Misschien niet, maar hij kreeg geen ruimte. Daarnaast was er onderweg naar de grid ook van alles aan de hand, dus ze kunnen ook zeggen: laat maar gaanquote:Op zondag 5 december 2021 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was die inhaalactie legaal? Van max
Heel langzaam rijdenquote:
Jep. Heel duidelijk te zien in de herhaling.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef m0nkm0nk het volgende:
als max had geremd, lag hij er af door BOT
Vandaar dat hij VER er bijna vanaf duwtquote:Op zondag 5 december 2021 19:25 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - "Ik moest daar een ongeluk vermijden". zegt Hamilton over de boordradio.
En daarna stuk wassen?quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan laat ik de lul ook eventjes uit.
Ik vind het wel humorquote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, hij liet meer dan 10 wagenlengten vallen; laat de jury daar ook maar naar gaan kijken.
Was ik zonet nog blij dat dit seizoen eindelijk weer strijd oplevert... inmiddels erger ik me alweer kapot aan het wederzijdse kleutergedrag van menige volwassene in dit circus (excuses aan alle kleuters).
Laten we dat hopenquote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij kreeg geen ruimte. Daarnaast was er onderweg naar de grid ook van alles aan de hand, dus ze kunnen ook zeggen: laat maar gaan
Gast. Hamilton reed dik voor verstappen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef JochemSjakie het volgende:
ar dat hij VER er bijna vanaf duwt
Deden ze bij Stroll ookquote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij kreeg geen ruimte. Daarnaast was er onderweg naar de grid ook van alles aan de hand, dus ze kunnen ook zeggen: laat maar gaan
Had ie t niet gedaan was ie er weer af getikt door bottas.quote:
Een staf zou terecht zijnquote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef Plakaatje het volgende:
Als ze hier 5 sec straf voor geven, dan moet je iedereen straffen die buiten de baan komt, lol
Gat laten vallen zodat hij voor de start veel meer z'n banden en remmen kon opwarmen en Max' banden laten afkoelen.quote:
Inderdaad en je moet toch gewoon ruiumte laten.quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef TAV74 het volgende:
IMO actie van Max op de rand, maar gedwongen met Bottas er achter.
quote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef Landgeld het volgende:
Wie is die blonde vrouw bij Hamilton? Zijn assistent?
Nou ja, nu hij weer voor Verstappen staat/komt, lijkt mequote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef daNpy het volgende:
Drogen die traantjes van Hamilton nog vandaag?
Meer dan toegewtaan achterblijvenquote:
quote:
En fysioquote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef Landgeld het volgende:
Wie is die blonde vrouw bij Hamilton? Zijn assistent?
quote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Gast. Hamilton reed dik voor verstappen.
Moeten ze hem voor straffenquote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis al naar de stewards om te klagen over Max
Bumperkleverquote:
Jawel maar geen OV-chipkaart bij dus laten staan die handel.quote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Perez staat daar maar, niemand die hem ff op komt halen
Lewis had vooral een hele goede start.quote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef Mansjester het volgende:
Tweede keer dit weekend dat Max bezwijkt onder de druk. Eerst de crash,nu drama start.
WTFquote:Op zondag 5 december 2021 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Red Bull móet deze deal echt pakken, honderd procent.
Ja voor Mercedes jaquote:
Jepquote:
Nee Hamilton start dan van P1quote:
Nee, Ocon start vanaf P5quote:
quote:
Neequote:
Niemand heeft het erover, dus ik neem aan niks.quote:Op zondag 5 december 2021 19:30 schreef TheJanitor het volgende:
Hoeveel straf gaat Hamilton krijgen voor een gat van groter dan 10 auto's te laten vallen? Ben daar ook wel benieuwd naar.
had voordeel bij afsnijden door Verstappenquote:Op zondag 5 december 2021 19:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rare suggestie. Waar wordt Ocon nu voor gestraft?
Ja.quote:Op zondag 5 december 2021 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Red Bull móet vragen wat ze bedoelen: Hamilton op pole en dan erachter, of Hamilton, Ocon en dan Verstappen?
Het is inderdaad een kadootje.quote:Op zondag 5 december 2021 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Red Bull móet deze deal echt pakken, honderd procent.
Zoals Masi dat voorstelde wel.quote:
Racing HAM too hard.quote:Op zondag 5 december 2021 19:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rare suggestie. Waar wordt Ocon nu voor gestraft?
Waar slaat dit inderdaad opquote:Op zondag 5 december 2021 19:30 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Alles zeggend dit geknoei van de maf fia..
Idd.quote:Op zondag 5 december 2021 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Red Bull móet vragen wat ze bedoelen: Hamilton op pole en dan erachter, of Hamilton, Ocon en dan Verstappen?
Als de banden van Verstappen niet zo koud geworden waren door de illegale move van Hamilton was dit allemaal niet gebeurd. Lijkt me toch wat waard om naar te kijken.quote:Op zondag 5 december 2021 19:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niemand heeft het erover, dus ik neem aan niks.
Hij heb mazzel dat bottas hem er niet af tikt.quote:Op zondag 5 december 2021 19:31 schreef Mansjester het volgende:
Niet zo janken allemaal,in feite wordt Max nog gemazzeld door 1 plek straf ipv 5 seconden.
quote:
quote:
Tuurlijk…quote:Op zondag 5 december 2021 19:31 schreef JochemSjakie het volgende:
En mensen die nog steeds vol durven houden dat FIA niet op de hand van Mercedes zijn
Allemaal inhouden om teamgenootjes niet voorbij te gaan in het klassementquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |