Kreeg Stroll ook niet bij de eerste start.quote:
Dit kan lijkt me redelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Max 5 sec voor illegale inhaalactie
Ham 5 sec voor vertragen bij formatielap
Meester Visser hep gesproken
Sky verwacht nog straf voor Max als hij met consumptie praat.quote:Op zondag 5 december 2021 19:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky verwacht een straf voor Max Verstappen.
Nee, kreeg Stroll ook niet.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, hier een komt een straf aan voor Max.
In principe wordt er dan weer terugegaan naar een ronde ervoor en toen stond max weer voorquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Toby56 het volgende:
red flag en Max moet plek teruggeven... vermoed ik...
denk het ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omg dit duurt uren. Leek me trouwens geen geldige actie van Max
Omdat Olav het negeertquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom is iedereen blij? Dit is een 5 sec straf jongens.
Hij was eraf geramd door Bottas als hij niet rechtdoor ging, en heeft daarna de kans niet gehad om een plek terug te geven.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Preciesquote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In principe wordt er dan weer terugegaan naar een ronde ervoor en toen stond max weer voor
Stroll kreeg bij de eerste start ook geen straf.quote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef Evenstar het volgende:
Lewis straf geven voor SC.
Max straf geven voor eerste bocht.
Laat ze maar uitvechten in middenmoot.
Mag hopenquote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
In de 1e ronde, dus mild regime. Toch? Toch, toch?!
LOL Bot rijd gewoon rechtdoor wat kan maxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |