Onder de paddock?quote:Op zondag 5 december 2021 17:45 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi om te zien hoe het leeft onder het paddock
Maar zei wel wijze woorden daarnaquote:
En na de crash meteen “race is tomorrow”. Dat vond ik meesterlijkquote:Op zondag 5 december 2021 17:45 schreef heywoodu het volgende:
Alonso die zijn interview en dat van Ricciardo even onderbreekt want prioriteiten
@Nattekat TT is geslooptquote:Op zondag 5 december 2021 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
Je hebt het nummer van het topic weggehaald @:Zipportal
Die ogen van Alonsoquote:Op zondag 5 december 2021 17:45 schreef heywoodu het volgende:
Alonso die zijn interview en dat van Ricciardo even onderbreekt want prioriteiten
Doet me denken aan Niek Kimmann die schijt had aan het NOS-interview tijdens de vrouwenfinale in Tokyo
De orde is hersteldquote:
Niet mijn schuld.quote:Op zondag 5 december 2021 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
Je hebt het nummer van het topic weggehaald @:Zipportal
Extreem veel gelul in de voorbeschouwingquote:Op zondag 5 december 2021 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.
Topicreeks: [Voorbeschouwing] Formula 1 Bahrain Grand Prix 2021 #1
Wel echt matig dat niemand dat ooit gefixt heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Extreem veel gelul in de voorbeschouwing
Wat zouden ze precies moeten doen nu dan? Praten met coureurs X en Y die zeggen "Ja ik hoop op een goede race vandaag, vertrouwen in de auto en we gaan er gewoon voor!"?quote:Op zondag 5 december 2021 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel echt matig dat niemand dat ooit gefixt heeft.
Of dat hinderen aan het eind van Q1quote:Op zondag 5 december 2021 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me af waarom Bottas niet eens onderzocht is voor het raken van Kimi die in een snelle ronde zat?
Gaat over de topic titelquote:Op zondag 5 december 2021 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zouden ze precies moeten doen nu dan? Praten met coureurs X en Y die zeggen "Ja ik hoop op een goede race vandaag, vertrouwen in de auto en we gaan er gewoon voor!"?
Hopelijk volgend jaarquote:Op zondag 5 december 2021 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel echt matig dat niemand dat ooit gefixt heeft.
Dat moet je ook niet elke dag willen inderdaad.quote:
klopt. Bottas was daar nog de verstandigste, want hij zat daar wel goed gepositioneerdquote:Op zondag 5 december 2021 17:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of dat hinderen aan het eind van Q1
Eet smakelijk makkerquote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Chicken Bucket 8 stuks
1 x Chicken Wings 8 stuks
1 x Cola
GENOT
Vreetschuur. Eet smakelijkquote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Cola
GENOT
Ik had ook groente gisteren. Paprika chipsquote:Op zondag 5 december 2021 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet elke dag willen inderdaad.
Oh, daar moet je ook geen onwetende users aan laten zittenquote:
Straks hangt je buik over je piemelquote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Cola
GENOT
Hoe duur?quote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Cola
GENOT
Witte rijstquote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Cola
GENOT
Nummer 39?quote:Op zondag 5 december 2021 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Witte rijst
Ajam pangang
Gebakken banaan
Mini loempia's
Het beste gereedschap hangt onder een afdakquote:
Maar 1 cola bij zo'n bultquote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Cola
GENOT
Stukje kad ertussen genot.quote:Op zondag 5 december 2021 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Witte rijst
Ajam pangang
Gebakken banaan
Mini loempia's
Niks mis met zo'n balansdagquote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Cola
GENOT
Dan krijgen er een paar flink op hun laserquote:
Ik heb daarvoor zelfgebakken speculaas appeltaart als toetjequote:Op zondag 5 december 2021 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks nog ijsje en eventueel toetje
Je mag jezelf ook aanbieden als toetje? OnlyFans link?quote:Op zondag 5 december 2021 18:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor zelfgebakken speculaas appeltaart als toetje
Het beste gereedschap roest nietquote:Op zondag 5 december 2021 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het beste gereedschap hangt onder een afdak
Ik ook nietquote:
Echte mensen zitten op FOK!quote:
Mag wel in mijn DM. Dank u.quote:Op zondag 5 december 2021 18:06 schreef Poepz0r het volgende:
- illegale streams gaan we niet bespreken-
Gelukkig loopt er volgend jaar iemand met gezag!quote:
Corona bestaat daar blijkbaar nietquote:
Coronaquote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Corona bestaat daar blijkbaar niet
Dochter van Peter Kox toch?quote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig loopt er volgend jaar iemand met gezag!
Daar mag ik niiks tegen doenquote:Op zondag 5 december 2021 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag wel in mijn DM. Dank u.
De ene kat ligt bij mij op schoot en de andere kat ben ik even kwijtquote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Ah, steeds meer actie op de baan.. dus m'n kat wordt ook weer actief.. wil eten en straks, vlak voor de race start zal ie wel weer naar buiten willen wardoor ik de start mis.. zo voorspelbaar
Je mist de start van de race omdat hij dan naar buiten wil? Dat is toch gewoon je eigen keuze om hem niet iets later naar buiten te doen?quote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Ah, steeds meer actie op de baan.. dus m'n kat wordt ook weer actief.. wil eten en straks, vlak voor de race start zal ie wel weer naar buiten willen wardoor ik de start mis.. zo voorspelbaar
In elk geval iemand die iets van racen snapt.quote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig loopt er volgend jaar iemand met gezag!
Dan smijt je m nu naar buitenquote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Ah, steeds meer actie op de baan.. dus m'n kat wordt ook weer actief.. wil eten en straks, vlak voor de race-start, zal ie wel weer naar buiten willen wardoor ik de start mis.. zo voorspelbaar
Gridstraffen niet meegeteld dan?quote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef heywoodu het volgende:
Bottas 100 keer op rij in de top-10 gekwalificeerd?
Bottas? Honderd keer?!
Wow.
Met lage verwachtingen kan je niet tegenvallenquote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat men er nog wel op terug komt volgend jaar, en dat NENT compleet gaat tegenvallen.
Hier ook druk, niemand een mondluier genot.quote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je ze eerder laat sluiten.
Nou ja, die hebben in principe toch invloed op de startgrid, maar niet op de uitslag van de kwalificatie?quote:
Dat scheelt niks. Iedereen wil thuis zijn voor de race.quote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je ze eerder laat sluiten.
Hij doet selectief moeilijk.. weet prima hoe het kattenluik werkt als ik niet thuis ben maar als ik thuis ben dan wil ie dat ik de voordeur voor 'm openquote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je mist de start van de race omdat hij dan naar buiten wil? Dat is toch gewoon je eigen keuze om hem niet iets later naar buiten te doen?
Ik verwacht 6 uitvallersquote:Op zondag 5 december 2021 18:14 schreef Regilio_ het volgende:
Present. Ben zeer benieuwd hoeveel er hun auto heel houden op dit circuit.
Hamilton heeft nog een flinke bak mazzel af te lossen, dus wie weet.quote:Op zondag 5 december 2021 18:13 schreef Remco2021 het volgende:
Daar ben ik weer. Ik vind die baan te smal en vrij gevaarlijk om eerlijk te zijn.
Verder hopen op een mooie race en niet dat Ham of Verstappen er meteen uit liggen.
Maar als Hamilton eraf gaat dan kan Verstappen al kampioen worden en er zijn echt mensen die het al aanvoelen.........
NENT is sowieso een betaalmuur, dus ik zie niet waarom men dat zou nemen en niet de officiele f1tv.quote:Op zondag 5 december 2021 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met lage verwachtingen kan je niet tegenvallen
Men heeft geleerd van Sport1.
En wat gebeurt er als je een minuut of twee wacht zodat je de start gewoon kunt zien?quote:Op zondag 5 december 2021 18:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij doet selectief moeilijk.. weet prima hoe het kattenluik werkt als ik niet thuis ben maar als ik thuis ben dan wil ie dat ik de voordeur voor 'm open![]()
Valt nog mee dat ie niet voor m'n monitor zit, dat gebeurt ook enrom vaak.
quote:
Ik support changequote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Coronel geeft geen FUCK om mensenrechten.
Ik ook niet. Niet mijn probleem.quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Hij verneukt zijn klanten ook met zijn winkeltjes. @Poepz0r heeft daar een tv gekocht. Stukje TV counter allen.quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Wat een (De) Boer.quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Nee hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij verneukt zijn klanten ook met zijn winkeltjes. @:Poepz0r heeft daar een tv gekocht. Stukje TV counter allen.
Welke rechten bedoel je dan ? Of bedoel je walgelijke dingen?quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
We racen al jaren in China, Rusland en de VS en we hebben net Qatar gehad dus om je nu uit te laten over SA en eerder wel stil te blijven…quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
De andere 2 hadden ook niets te melden. Bij dit soort jongens spelen persoonlijke sponsorbelangen mee.quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Ik vrees voor bocht 1 en 2quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Mijn hartslag is hard op weg naar 100
Zo erg heb ik het nog niet gehad dit seizoen voor een start.
Komt nog welquote:Op zondag 5 december 2021 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen stiknerveus, ik heb nergens last van
Je kan hier niet inhalen dus als ie P2 weet te halen is het al heel wat dus daar hoef je idd niet nerveus voor te zijnquote:Op zondag 5 december 2021 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgende week eerder beginnen met inzuipen?quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Oei, nu word je uit wel heel veel landen gehackt zometeen...quote:Op zondag 5 december 2021 18:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
We racen al jaren in China, Rusland en de VS en we hebben net Qatar gehad dus om je nu uit te laten over SA en eerder wel stil te blijven…
Het wordt of een puinhoop met veel te veel sc's waardoor je amper een race hebt of iedereen doet voorzichtig waardoor het gewoon een gezapige race wordtquote:Op zondag 5 december 2021 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wel, speciaal de maandag vrij genomenquote:Op zondag 5 december 2021 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgende week eerder beginnen met inzuipen?
Valt heel erg mee moet ik zeggen.quote:Op zondag 5 december 2021 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat maakt het alleen maar erger justquote:Op zondag 5 december 2021 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgende week eerder beginnen met inzuipen?
Wow echt vet knapquote:Op zondag 5 december 2021 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet elke maandag standaard vrij hebbenquote:Op zondag 5 december 2021 18:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, speciaal de maandag vrij genomen
Vosss?quote:Op zondag 5 december 2021 18:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, speciaal de maandag vrij genomen
Dag te vroegquote:Op zondag 5 december 2021 18:19 schreef Zorro het volgende:
O help. De kleffe kerstreclames beginnen weer
Ik merk wel zenuwen nu ja. Als bocht 1 geweest is wordt dat vanzelf minder.quote:Op zondag 5 december 2021 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig kun je op dit circuit de race wel rustig kijkenquote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Dat had ik wel altijd, heb er ook best spijt vanquote:Op zondag 5 december 2021 18:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet elke maandag standaard vrij hebben![]()
quote:Op zondag 5 december 2021 18:19 schreef Zorro het volgende:
O help. De kleffe kerstreclames beginnen weer
Ja, foutquote:Op zondag 5 december 2021 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig kun je op dit circuit de race wel rustig kijken
80 meter maar, dat is veel te kortquote:Op zondag 5 december 2021 18:21 schreef MoreDakka het volgende:
Hopen op een herhaling van bocht 1 Mexico
Die lampen zo aan en uit laten knipperen zou wel tof zijn tijdens de racequote:
Dan gaat ie moeilijk doen..quote:Op zondag 5 december 2021 18:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je een minuut of twee wacht zodat je de start gewoon kunt zien?
AVGquote:Op zondag 5 december 2021 18:22 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer komt je vreten binnen? @:Poepz0r Maak eens wat foto's.
Aan het weglopen en duwen te zien zullen ze hem niet missen.quote:
Slipstream van Hamilton, Bottas slechte start, Max duikt er aan de binnenkant voorbij en P1.quote:Op zondag 5 december 2021 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
80 meter maar, dat is veel te kort
Snel even alle lampen uit als de top 2 vlak achter Mazepin zit.quote:Op zondag 5 december 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lampen zo aan en uit laten knipperen zou wel tof zijn tijdens de race
Doe de Fia F1 intro tune van de jaren '90 nog ffies. Gaat ie nog meer omhoog.quote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Waar is dat contract?quote:
Ik zie er toch echt meer die nergens last van hebbenquote:
Idem.quote:
De pest met die beesten is dat ze zo irritant miauwen als ze iets willen dus je kunt ze beter van te voren naar buiten donderen.quote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je mist de start van de race omdat hij dan naar buiten wil? Dat is toch gewoon je eigen keuze om hem niet iets later naar buiten te doen?
quote:Op zondag 5 december 2021 18:27 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens. Succes. Mijn hart kan dit al niet meer aan.
Hij was laatst ook weer op de radio. Expres een zwaardere stem opzetten. Zielige rubriek.quote:Op zondag 5 december 2021 18:26 schreef nils7 het volgende:
“Vertrouwde geluid” dank Mol om dit te melden… je laat je wel kennen zo..
Er is de afgelopen zeer veel gebeurt en zeker het NEOM project is zeer progressiefquote:Op zondag 5 december 2021 18:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een slappe teringzak die Coronel. Saudi Arabie is disruptive.
Bier en nootjes combineren met avondetenquote:
Mag nu ook van mij wel beginnen ja.quote:Op zondag 5 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Begint nu toch wel een beetje spannend te worden.
De airfryer gaat hier gewoon aanquote:Op zondag 5 december 2021 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bier en nootjes combineren met avondeten
Genoeg en still counting.quote:Op zondag 5 december 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel slaven zijn er gesneuveld om dit circuit te bouwen?
Allemaal voor de bühne, die zagen ze gewoon weer om, nadat ze klaar zijn staatsvijanden door te zagenquote:Op zondag 5 december 2021 18:27 schreef PirE het volgende:
2000 bomen, is dat een boom voor elke 5 dode slaven?
Dat kan altijd tochquote:Op zondag 5 december 2021 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pushmelding van radio1 dat je het kan volgen via hun programma 'Langs de lijn'
Airquote:
Niks selecteren danquote:Op zondag 5 december 2021 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Wat een boutapp, kapt steeds als je iets selecteert
quote:Op zondag 5 december 2021 18:29 schreef Mansjester het volgende:
Iemand gifje van middelvinger van Jack?
Ik ben ook best bezorgd.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt FOK weer uitgespeeld.
Like gezet.
Geen idee wat dat betekent maar blij met de like.quote:Op zondag 5 december 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt FOK weer uitgespeeld.
Like gezet.
#viesdikquote:Op zondag 5 december 2021 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Bestelling:
1 x Pizza 30 cm Italiano
1 x Milkshake Vanille
1 x Cola
GENOT
Echte professional.quote: