Dochter van Peter Kox toch?quote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig loopt er volgend jaar iemand met gezag!
Daar mag ik niiks tegen doenquote:Op zondag 5 december 2021 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag wel in mijn DM. Dank u.
De ene kat ligt bij mij op schoot en de andere kat ben ik even kwijtquote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Ah, steeds meer actie op de baan.. dus m'n kat wordt ook weer actief.. wil eten en straks, vlak voor de race start zal ie wel weer naar buiten willen wardoor ik de start mis.. zo voorspelbaar
Je mist de start van de race omdat hij dan naar buiten wil? Dat is toch gewoon je eigen keuze om hem niet iets later naar buiten te doen?quote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Ah, steeds meer actie op de baan.. dus m'n kat wordt ook weer actief.. wil eten en straks, vlak voor de race start zal ie wel weer naar buiten willen wardoor ik de start mis.. zo voorspelbaar
In elk geval iemand die iets van racen snapt.quote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig loopt er volgend jaar iemand met gezag!
Dan smijt je m nu naar buitenquote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Ah, steeds meer actie op de baan.. dus m'n kat wordt ook weer actief.. wil eten en straks, vlak voor de race-start, zal ie wel weer naar buiten willen wardoor ik de start mis.. zo voorspelbaar
Gridstraffen niet meegeteld dan?quote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef heywoodu het volgende:
Bottas 100 keer op rij in de top-10 gekwalificeerd?
Bottas? Honderd keer?!
Wow.
Met lage verwachtingen kan je niet tegenvallenquote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat men er nog wel op terug komt volgend jaar, en dat NENT compleet gaat tegenvallen.
Hier ook druk, niemand een mondluier genot.quote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je ze eerder laat sluiten.
Nou ja, die hebben in principe toch invloed op de startgrid, maar niet op de uitslag van de kwalificatie?quote:
Dat scheelt niks. Iedereen wil thuis zijn voor de race.quote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je ze eerder laat sluiten.
Hij doet selectief moeilijk.. weet prima hoe het kattenluik werkt als ik niet thuis ben maar als ik thuis ben dan wil ie dat ik de voordeur voor 'm openquote:Op zondag 5 december 2021 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je mist de start van de race omdat hij dan naar buiten wil? Dat is toch gewoon je eigen keuze om hem niet iets later naar buiten te doen?
Ik verwacht 6 uitvallersquote:Op zondag 5 december 2021 18:14 schreef Regilio_ het volgende:
Present. Ben zeer benieuwd hoeveel er hun auto heel houden op dit circuit.
Hamilton heeft nog een flinke bak mazzel af te lossen, dus wie weet.quote:Op zondag 5 december 2021 18:13 schreef Remco2021 het volgende:
Daar ben ik weer. Ik vind die baan te smal en vrij gevaarlijk om eerlijk te zijn.
Verder hopen op een mooie race en niet dat Ham of Verstappen er meteen uit liggen.
Maar als Hamilton eraf gaat dan kan Verstappen al kampioen worden en er zijn echt mensen die het al aanvoelen.........
NENT is sowieso een betaalmuur, dus ik zie niet waarom men dat zou nemen en niet de officiele f1tv.quote:Op zondag 5 december 2021 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met lage verwachtingen kan je niet tegenvallen
Men heeft geleerd van Sport1.
En wat gebeurt er als je een minuut of twee wacht zodat je de start gewoon kunt zien?quote:Op zondag 5 december 2021 18:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij doet selectief moeilijk.. weet prima hoe het kattenluik werkt als ik niet thuis ben maar als ik thuis ben dan wil ie dat ik de voordeur voor 'm open![]()
Valt nog mee dat ie niet voor m'n monitor zit, dat gebeurt ook enrom vaak.
Ik support changequote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Coronel geeft geen FUCK om mensenrechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |