Ik vind het wel humorquote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, hij liet meer dan 10 wagenlengten vallen; laat de jury daar ook maar naar gaan kijken.
Was ik zonet nog blij dat dit seizoen eindelijk weer strijd oplevert... inmiddels erger ik me alweer kapot aan het wederzijdse kleutergedrag van menige volwassene in dit circus (excuses aan alle kleuters).
Laten we dat hopenquote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij kreeg geen ruimte. Daarnaast was er onderweg naar de grid ook van alles aan de hand, dus ze kunnen ook zeggen: laat maar gaan
Gast. Hamilton reed dik voor verstappen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef JochemSjakie het volgende:
ar dat hij VER er bijna vanaf duwt
Deden ze bij Stroll ookquote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij kreeg geen ruimte. Daarnaast was er onderweg naar de grid ook van alles aan de hand, dus ze kunnen ook zeggen: laat maar gaan
Had ie t niet gedaan was ie er weer af getikt door bottas.quote:
Een staf zou terecht zijnquote:Op zondag 5 december 2021 19:27 schreef Plakaatje het volgende:
Als ze hier 5 sec straf voor geven, dan moet je iedereen straffen die buiten de baan komt, lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |