Mooi Salomonsoordeelquote:Op zondag 5 december 2021 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
Rode vlag, men gaat een ronde terug.
We starten gewoon weer in dezelfde opstelling als net
Oneindig veel wat in de 2 uur pastquote:Op zondag 5 december 2021 19:25 schreef wdn het volgende:
hoeveel rode vlaggen passen in een race van 2 uur?
Tenzij je het oplost op de grid natuurlijk: gewoon die twee plekken naar achteren.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Mansjester het volgende:
Dit moet gewoon straf voor Max worden,klaar.
Geen twijfel mogelijk
Stroll mocht het welquote:
Wat is dat trucje?quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef Zwoerd het volgende:
Hamilton had duidelijk voordeel met z'n formation lap truukje
dat noemde we vroeger een brake testquote:
Al zes keer geweest in het afgelopen uur denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel lekker zo’n rode vlag, dan kun je zonder wat te missen ff pissen
Dan laat ik de lul ook eventjes uit.quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel lekker zo’n rode vlag, dan kun je zonder wat te missen ff pissen
Misschien niet, maar hij kreeg geen ruimte. Daarnaast was er onderweg naar de grid ook van alles aan de hand, dus ze kunnen ook zeggen: laat maar gaanquote:Op zondag 5 december 2021 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was die inhaalactie legaal? Van max
Heel langzaam rijdenquote:
Jep. Heel duidelijk te zien in de herhaling.quote:Op zondag 5 december 2021 19:24 schreef m0nkm0nk het volgende:
als max had geremd, lag hij er af door BOT
Vandaar dat hij VER er bijna vanaf duwtquote:Op zondag 5 december 2021 19:25 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - "Ik moest daar een ongeluk vermijden". zegt Hamilton over de boordradio.
En daarna stuk wassen?quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan laat ik de lul ook eventjes uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |