abonnement Unibet Coolblue
pi_202432142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Je snapt het nog steeds niet. Het gaat om het verlagen van de druk op de zorg. De extra druk die de covid patienten geven...
Hoe kan je dit nou stellen en zeggen dat ik het niet snap :')

Als het juist gaat om het verlagen van de druk op de zorg, waarom doen we dan niks aan de kern van het probleem: De zorg(capaciteit) uitbreiden, campagnes voeren op gezondheid, obesitas bestrijden, comorbiditeit benoemen als oorzaak in plaats van corona, immuniteit na besmetting ook toestaan als toegangsbewijs, positief getestte gevaccineerden ook weren uit de samenleving, juist sporten promoten in plaats van ontmoedigen.

Het zijn geen COVID-patiënten, het zijn
LEEF!
pi_202432409
Gisteren wat rustigere dag met werken dus tussen de middag gegaan, man wat een tyfusdrukte. Zelfs de eerste weken van het jaar waarin het traditioneel veel drukker is door de dagjesmensen met goede voornemens niet zo druk gezien.

Echt een prima plan die eerdere sluitingstijd. Goed over na gedacht!
blablablabla
pi_202434193
Is hier al geklaagd over Basic Fit en haar openingstijden?

Ik krijg maar niets gereserveerd. Altijd alles VOL.

Echt een top idee dit. Normaal sport ik om 4.45, dus ik dacht no problemo om 5 uur. En dan dat de 24/7's hun openingstijden wijzigen naar 07-17 en in het weekend 09-17 :')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_202434302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:20 schreef Kerol het volgende:
Is hier al geklaagd over Basic Fit en haar openingstijden?

Ik krijg maar niets gereserveerd. Altijd alles VOL.

Echt een top idee dit. Normaal sport ik om 4.45, dus ik dacht no problemo om 5 uur. En dan dat de 24/7's hun openingstijden wijzigen naar 07-17 en in het weekend 09-17 :')
Hmmm. Ging even kijken. Maar hier is voor morgen alleen 7.00 en 7.15 vol. De rest van de hele dag is gewoon beschikbaar.

Heb je al een andere club ofzo geprobeerd?
Definitely not CIA
pi_202436079
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Hmmm. Ging even kijken. Maar hier is voor morgen alleen 7.00 en 7.15 vol. De rest van de hele dag is gewoon beschikbaar.

Heb je al een andere club ofzo geprobeerd?
Groningen Centrum. Dus vrij crowded altijd. Er zitten nog twee in de buurt maar ook die altijd vol twee dagen vantevoren om 7.00 u
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_202508627
Mijn Basic Fit is om 16:00 enorm druk maar ik kan wel altijd nog een uurtje van te voren reserveren. Dus het kan schijnbaar nog drukker, haha. Ik heb zelf gelukkig geen last van volle tijdslots dus ik klaag niet. Ik vrees echter wel dat de sportscholen nog eens een weekje of 2 openblijven en dan is het ook schlüss.
pi_202508740
Hier hoef je helemaal niet te reserveren.
pi_202510277
Hier ook geen reserveren. Wel moet je het stukje van de ingang naar de kleedkamer (dan loop je door het sportcafé) een mondkapje op, wat misschien maximaal 50 meter lopen in. Daarna als je het fitnessgedeelte in gaat kan het mondkapje uiteraard af blijven. En bij de ingang is op de bar van dat sportcafé een soort tablet gemonteerd waar de scanner constant aan staat (en niemand bij staat) waar je dan je QR scant. Maar staat er dus niemand bij de bar kan je net zo goed doorlopen.
pi_202514429
Bij mijn sportschool heb ik slechts 1 keer een QR code hoeven laten zien, alleen de eerste keer. Dan voeren ze dat in bij je abonnement en hoef je geen scan meer te doen. Af en toe doen ze een steekproef. Zo stond het in elk geval in de mail die ze aan alle leden hebben gestuurd. Sindsdien gaat het poortje gewoon open en een steekproef heb ik nog niet gehad.

Verplicht mondkapje geldt alleen voor de eerste 10 meter tot het poortje. Althans: dat staat op een bordje bij de ingang, maar dat wordt, uiteraard door praktisch iedereen genegeerd, want dit slaat natuurlijk nergens op. Medewerkers boeit het overigens ook helemaal niks.

Het "verplicht" toestellen ontsmetten, voor en na gebruik, doe ik nog wel, maar ik ben een van de weinigen. Gaat mij ook vooral om de hygiëne (zeker je als je voorganger van die zweetklauwen heeft is het wel fijn om ff een doekje erover heen te doen)

Ik vind het helemaal prima zo, ben blij dat ze nog open zijn, en ik stoor mij er verder niet aan.

Toch verbaast het mij wel dat ze best wel laks zijn geworden. Zeker met die QR code, zoiets bewust niet controleren en dit ook actief zo communiceren naar de leden getuigd best wel van lef. Maar ze zoeken het maar uit verder. Ze mogen mijn QR code zien, ben netjes gevaccineerd, maar ik ga natuurlijk niet smeken of ze hem persé telkens willen scannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door quarterpounder op 07-12-2021 18:58:57 (P) ]
pi_202570846
Ik ga altijd donderdagmiddag naar de sportschool, omdat ik dan eerder vrij ben. Eerst was het genieten van de rust rond dat tijdstip, maar nu door de maatregelen is het er gewoon druk.

Het zal me niets verbazen als later, wanneer de maatregel wordt afgeschaft, wordt toegegeven dat het geen effect had. Was ook met de avondklok zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_202573272
Ik ga nu maar twee keer per week. 1x in het weekend en een keer vroeg in de ochtend.

Houdt niet over. Maar iig niet zo knetterdruk.
Whatever...
pi_202573332
De tijdvakken kleiner maken lijkt mij juist voor extra besmettingen te zorgen. Maar dat is typisch dit kabinet, halve maatregelen. Gooi alles open of alles dicht. Dit is weer net niet.
pi_202601681
Donderdag ben ik van 15:45 tot 17:00 naar de basic fit geweest.
Echt abnormaal druk, kwam nergens aab toe bijna.
Besloten dat het of voor werk is of helemaal niet, doordeweeks.
  maandag 13 december 2021 @ 17:14:03 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202602121
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:20 schreef Kerol het volgende:
Is hier al geklaagd over Basic Fit en haar openingstijden?

Ik krijg maar niets gereserveerd. Altijd alles VOL.

Echt een top idee dit. Normaal sport ik om 4.45, dus ik dacht no problemo om 5 uur. En dan dat de 24/7's hun openingstijden wijzigen naar 07-17 en in het weekend 09-17 :')
6:00 tot 17:00 hier :7
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202679999
Sportscholen ook weer dicht? Of essentieel aangemerkt een keer...
Love is in the air!
pi_202680015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:20 schreef Kerol het volgende:
Is hier al geklaagd over Basic Fit en haar openingstijden?

Ik krijg maar niets gereserveerd. Altijd alles VOL.

Echt een top idee dit. Normaal sport ik om 4.45, dus ik dacht no problemo om 5 uur. En dan dat de 24/7's hun openingstijden wijzigen naar 07-17 en in het weekend 09-17 :')
Mijn sportschool werkt zonder reservering. Ook enorm druk nu ineens. Kansloos beleid van de overheid.
Love is in the air!
pi_202680200
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Landgeld het volgende:
Sportscholen ook weer dicht? Of essentieel aangemerkt een keer...
Dicht, gezondheid is niet essentieel voor de minister van gezondheid.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:27:44 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202680622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Dicht, gezondheid is niet essentieel voor de minister van gezondheid.
balen wel, kreeg er net weer een beetje lol in
pi_202681060
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
balen wel, kreeg er net weer een beetje lol in
Ik hoop echt dat ze verrassen, kan deze break niet gebruiken voor mijn gezondheid :N
stupidity has become as common as common sense was before
pi_202681376
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Landgeld het volgende:
Sportscholen ook weer dicht? Of essentieel aangemerkt een keer...
Nee dicht. En neem aan dat de ongevaccineerden hun abonnement allang hebben opgezegd dus zij worden er nog minder door geraakt ook. :P
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_202681452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:55 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat ze verrassen, kan deze break niet gebruiken voor mijn gezondheid :N
Dit, vooral ook mentaal... Maar zal wel weer een reden worden om het toch dicht te doen. Contactmomenten toch...

Kunnen we niet de sportscholen omvormen tot religieuze ontmoetingsplaats? Voor verering van Nikè ofzo. Aangezien kerken en moskeeën tot nu toe altijd open mochten blijven...
pi_202681466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Nee dicht. En neem aan dat de ongevaccineerden hun abonnement allang hebben opgezegd dus zij worden er nog minder door geraakt ook. :P
Bron?
pi_202681531
Thuis trainen dan maar. Ga de luxe van de sportschool missen.
pi_202684179
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Bron?
quote:
Kappers, horeca, musea, sport, theaters en onderwijs moeten dicht, het aantal contacten moet fors omlaag om de verwachte omikrongolf te dempen.
https://www.ad.nl/dossier(...)-avondklok~a8b1b364/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202684221
Kut, gaan we weer.
Whatever...
pi_202684234
Beste medekrachttrainers/fitnessers, hoe gaan jullie proberen de boel een beetje te onderhouden? Bodyweight oefeningen? Ik heb geen gewichten in huis en geen budget om voor een enorm bedrag alles wat ik nodig heb aan te schaffen. Met een paar halters van 15 kg kan ik niets.
pi_202685338
edit
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:14:47 #28
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_202685394
Baal hier zo van,ging zo lekker ;( ,nu in beste shape dat ik ooit geweest ben en gaat alles weer dicht
pi_202685485
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef Oriente het volgende:
Beste medekrachttrainers/fitnessers, hoe gaan jullie proberen de boel een beetje te onderhouden? Bodyweight oefeningen? Ik heb geen gewichten in huis en geen budget om voor een enorm bedrag alles wat ik nodig heb aan te schaffen. Met een paar halters van 15 kg kan ik niets.
Met een aantal halters en dumbbels kan je toch alle spiergroepen trainen? Zie echt veel oefeningen op bijv insta ermee :)
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 18 december 2021 @ 17:21:08 #30
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202685502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef Oriente het volgende:
Beste medekrachttrainers/fitnessers, hoe gaan jullie proberen de boel een beetje te onderhouden? Bodyweight oefeningen? Ik heb geen gewichten in huis en geen budget om voor een enorm bedrag alles wat ik nodig heb aan te schaffen. Met een paar halters van 15 kg kan ik niets.
Jij kunt toch gewoon bodyweight oefeningen doen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:57:39 #31
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_202686223
Planken, opdrukken, squatten met een homemade gewicht (bv rugzak met bakstenen).
Halters kun je ook zelf maken, bv bezemsteel , 2 emmers en een zak cement.
pi_202686249
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Jij kunt toch gewoon bodyweight oefeningen doen
Precies, gewoon niet zeuren en improviseren. We doen het voor de zorg en dus ook de gezondheid. Alleen samen krijgen we Omicron onder controle!
pi_202686311
Dicht dus :r :(
stupidity has become as common as common sense was before
pi_202686364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef Oriente het volgende:
Beste medekrachttrainers/fitnessers, hoe gaan jullie proberen de boel een beetje te onderhouden? Bodyweight oefeningen? Ik heb geen gewichten in huis en geen budget om voor een enorm bedrag alles wat ik nodig heb aan te schaffen. Met een paar halters van 15 kg kan ik niets.
Paar kettelbellen, kun je veel mee.
Of wat dumbbells.

Maak je een eigen CrossFit workout.
Bijv buiten met je kettelbel:
10 * (Clean & press, one leg deadllifts, pussups, goblet squats), rondje hardlopen.
Dit maal 3.

Insert: lunges, rows, touwtje springen etc.
Definitely not CIA
pi_202686402
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:58 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Precies, gewoon niet zeuren en improviseren. We doen het voor de zorg en dus ook de gezondheid. Alleen samen krijgen we Omicron onder controle!
Hey Hugo alles goed ?
Hallo
pi_202686978
Zorg voor wat zware dumbells. Iedereen dweept wel met ketllebells en dat is deels terecht maar Hex dumbells zijn echt zo makkelijk om goede en gerichte oefeningen mee te doen.
Snatches, squats, lunges, overhead en front, step ups, presses, push presses, jerks, cleans, deadlifts etc.
Veiliger voor de pols vaak en makkelijk te bedienen voor alle oefeningen waarbij kettlebells nog wel beperkingen hebben.

Als je die nu nog online kunt aanschaffen, doen!
Go hard or go home
pi_202698821
Ik heb 2 dumbells thuis die tot 25 kg kunnen, een mat en een pull up bar die ik nog ergens kwijt moet kunnen.

Denk dat ik met 5x in de week 5km hardhollen en bodyweight exercises erbij het voorlopig wel uit zing.
Misschien dat ik het deck of pain kaartspel waarbij elke soort kaart oefening plus aantal heeft erbij doe voor de lol:)
  zondag 19 december 2021 @ 11:19:52 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202698871
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb 2 dumbells thuis die tot 25 kg kunnen, een mat en een pull up bar die ik nog ergens kwijt moet kunnen.

Denk dat ik met 5x in de week 5km hardhollen en bodyweight exercises erbij het voorlopig wel uit zing.
Misschien dat ik het deck of pain kaartspel waarbij elke soort kaart oefening plus aantal heeft erbij doe voor de lol:)
Wat ik het grootste probleem vind is dat we niet weten wanneer deze lockdown weer eindigt, 3 weken op een andere manier trainen kan wel, al is het niet van harte maar als 3 weken 3 maanden worden is het weer een ander verhaal.
pi_202699225
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat ik het grootste probleem vind is dat we niet weten wanneer deze lockdown weer eindigt, 3 weken op een andere manier trainen kan wel, al is het niet van harte maar als 3 weken 3 maanden worden is het weer een ander verhaal.
Zeker waar. Ik focus nu ook maar op die 3 weken. Hopelijk duurt het niet langer.
Ik ben uiteindelijk van feb 2020 tot september 21 niet geweest.
Nu eindelijk een paar maanden goed bezig dus baal er echt van.
  zondag 19 december 2021 @ 11:48:18 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202699274
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Zeker waar. Ik focus nu ook maar op die 3 weken. Hopelijk duurt het niet langer.
Ik ben uiteindelijk van feb 2020 tot september 21 niet geweest.
Nu eindelijk een paar maanden goed bezig dus baal er echt van.
same here, 1e lockdown wel veel in en rond het huis getraind, 2e lockdown had ik daar geen trek in en dat was niet de juiste keuze, nu weer redelijk op niveau dus zal toch weer thuis wat moeten gaan doen om niet te veel te verliezen
pi_202699561
ik was rond deze tijd gegaan ............ ;(
stupidity has become as common as common sense was before
pi_202700334
Ik ben gisteren in de sportschool geweest. Zelden zo goed getraind, mijn billen staan nu nog in brand.

Ik vrees dat de lockdown wel langer dan drie weken zal duren. De vorige keer kon hier buiten worden getraind. Afwachten maar…
pi_202700365
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef Noek het volgende:
Zorg voor wat zware dumbells. Iedereen dweept wel met ketllebells en dat is deels terecht maar Hex dumbells zijn echt zo makkelijk om goede en gerichte oefeningen mee te doen.
Snatches, squats, lunges, overhead en front, step ups, presses, push presses, jerks, cleans, deadlifts etc.
Veiliger voor de pols vaak en makkelijk te bedienen voor alle oefeningen waarbij kettlebells nog wel beperkingen hebben.

Als je die nu nog online kunt aanschaffen, doen!
heb wat kunnen bestellen dus benieuwd wanneer het binnenkomt.

Niet al te zwaar trouwens :P
pi_202700459
Ik heb laatst suspension trainers gehaald. Daar kun je best leuke oefeningen mee doen. Als je geen geld en ruimte hebt kun je aardig ver komen met een halter bank en dumbells
Ik heb 50mm dumbells gehaald. Die kun je makkelijk van heel licht tot heel zwaar volgooien. En het fijne is dat je de schijven die je ervoor gebruikt ook kunt gebruiken mocht je ooit een olympische stang halen. Eigenlijk kun je bijna alles fatsoenlijk trainen met dumbells. Rug iets minder wat mij betreft.
pi_202700653
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:02 schreef Loena. het volgende:
Ik ben gisteren in de sportschool geweest. Zelden zo goed getraind, mijn billen staan nu nog in brand.

Ik vrees dat de lockdown wel langer dan drie weken zal duren. De vorige keer kon hier buiten worden getraind. Afwachten maar…
Het zijn 4 weken he.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_202700800
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:21 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Het zijn 4 weken he.
Haha nog langer.
  maandag 20 december 2021 @ 10:12:19 #47
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_202715838
Ik was ook eindelijk, na de vorige lockdown, weer echt veranderingen in mijn fysiek en qua kracht aan het waarnemen. Zaterdagavond direct een bankje gekocht om thuis beter met mijn dumbells te kunnen gaan trainen. Kan altijd van pas komen zo'n bankje dus denk dat het geen verkeerde aankoop zal zijn. Ik heb zo'n idee dat het niet een lockdown van een maand zal zijn daar de vorige ook allemaal veel langer duurden.
pi_202716415
Goede shops om een setje dumbbells te halen voor een leuke prijs? Of maakt dat geen reet uit? Hoor nog wel veel kwaliteitsverschillen namelijk.
Moeten zij weten
pi_202716453
Qua coretraining focus ik me nu maar even op het planken, dat kan makkelijk vanuit huis. Gelukkig kunnen we nog hardlopen *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202716552
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 10:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Goede shops om een setje dumbbells te halen voor een leuke prijs? Of maakt dat geen reet uit? Hoor nog wel veel kwaliteitsverschillen namelijk.
een kilo is een kilo :P je hebt die met cement worden gemaakt en die zijn een stuk goedkoper en die van staal.
En ook groter want cement weegt minder. Dus ja die van staal zijn "beter" want betere kwaliteit en minder groot in gebruik.

Maar doet alle 2 precies het zelfde. Want 10 kilo cement of 10 kilo staal maakt natuurlijk niks uit voor de training zelf
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 11:09:09 #51
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202716589
Vanochtend 8:00 een rij met belangstellenden die materialen kwamen ophalen bij de box. Wie het eerst komt die het eerst maalt. De bars en de plates gingen rap. Heb gelukkig zelf wel een bar. Maar nog geen zware dumbbell. Die maar ff meegenomen. Moet toch wat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 11:09:48 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202716598
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
een kilo is een kilo :P je hebt die met cement worden gemaakt en die zijn een stuk goedkoper en die van staal.
En ook groter want cement weegt minder. Dus ja die van staal zijn "beter" want betere kwaliteit en minder groot in gebruik.

Maar doet alle 2 precies het zelfde. Want 10 kilo cement of 10 kilo staal maakt natuurlijk niks uit voor de training zelf
Vind sommige dumbbells wel wat te lomp to be honest.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_202716689
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 10:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Goede shops om een setje dumbbells te halen voor een leuke prijs? Of maakt dat geen reet uit? Hoor nog wel veel kwaliteitsverschillen namelijk.
https://www.fitness-selle(...)LEAQYAiABEgL68fD_BwE

Ik heb 2 van deze stangen. Kun je zo vol gooien als je wilt. Qua grip ideaal wat mij betreft.
pi_202716704
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef Rene het volgende:

[..]
Vind sommige dumbbells wel wat te lomp to be honest.
Ja dan betaal je iets meer en haal je die van staal. En als je wat minder geld te besteden hebt maar wel wilt sporten dan zijn die van cement helemaal prima
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202727799
Mijn sportschool gaat iets invoeren van dat je in tweetallen buiten mag sporten voor 3 kwartier 3 keer per week... Ik weet niet of ik er heel blij mee ben, dit klinkt namelijk nogal uhm... als iets onwennigs en misschien wel ergerlijks.
pi_202729377
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef #ANONIEM het volgende:
Mijn sportschool gaat iets invoeren van dat je in tweetallen buiten mag sporten voor 3 kwartier 3 keer per week... Ik weet niet of ik er heel blij mee ben, dit klinkt namelijk nogal uhm... als iets onwennigs en misschien wel ergerlijks.
Kun je wel je leggings aantrekken 😀
Hallo
pi_202729444
Zo'n mail heb ik ook ja.
Buiten trainen met begeleiding kan, 1 op 1 of 2 op 1. Mag je wel voor betalen natuurlijk.
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 21 december 2021 @ 10:16:58 #58
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_202732451
Hier maar een multistation gekocht voor op zolder.

1x per week de personal trainer die nog wel zijn ding doet en dan de andere 4 keer wat beter thuis trainen dan alleen dumbbells en een bankje. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_202734620
Mijn sportschool die geen sportschool is blijkt toch een sportschool te zijn en moet dus ook dicht.
Ik kreeg het deze week niet ingepland dus had al afgezegd #vooruitziende blik
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202735290
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn sportschool die geen sportschool is blijkt toch een sportschool te zijn en moet dus ook dicht.
Waarom zou je sportschool geen sportschool zijn? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202747521
Er is iets van hoop :o

quote:
Een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat het kabinet uitzoekt of sport en bewegen aangemerkt kan worden als een essentiële sector. Het is voor de gezondheid belangrijk dat mensen blijven bewegen, en bovendien speelt sport een belangrijke rol in het welzijn van mensen, de samenleving en economie, vindt het parlement. Een motie van CDA-Kamerlid Joba van den Berg hierover werd in meerderheid aangenomen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ierde-prik~a6c07a4a/
stupidity has become as common as common sense was before
pi_202747619
quote:
En heel gauw. Godverdomme kut man.
pi_202749570
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waarom zou je sportschool geen sportschool zijn? :+
Dat heb ik me al, al sportende, afgevraagd sinds hij vorig jaar wel vrijstelling kreeg omdat het geen sportschool was :P
Iets met maximaal twee personen, op vaste afspraak en therapeutisch… was de verklaring.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 januari 2022 @ 20:05:56 #64
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203013764
Tuurlijk sporten alleen weer open voor de jongeren. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203014575
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef PzKpfw het volgende:
Tuurlijk sporten alleen weer open voor de jongeren. :')
Buiten he, binnen blijft alles dicht.

Duidelijk dat deze ********** blijven vinden dat sporten slecht voor je is.
Maar straks wel janken dat men meer moet gaan sporten.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 3 januari 2022 @ 20:38:00 #66
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203014671
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef PzKpfw het volgende:
Tuurlijk sporten alleen weer open voor de jongeren. :')
Schiet mij maar lek :')

Word hier zo ziek van
pi_203022979
Het is voor onze gezondheid :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_203023957
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 08:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is voor onze gezondheid :')
Nee hoor. Jouw individuele gezondheid interesseert niemand wat. :* Het is voor het overeind houden van het zorgstelsel.

Wel jammer ja, was beter uitgekomen. Dan maar af en toe overdag boulderen op de buitenwand en verder 's avonds hardlopen en yoga.

Ik kan gelukkig de boel wel op niveau houden op deze manier :Y ben al lang blij dat ik straks niet alles opnieuw mag gaan doen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_203024019
Blijft toch een vreemde gewaarwording hoe sommige mensen hier blijkbaar alleen 'gezond' kunnen zijn als ze wekelijk kunnen inchecken bij hun basic fit.
pi_203024150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:41 schreef Intint het volgende:
Blijft toch een vreemde gewaarwording hoe sommige mensen hier blijkbaar alleen 'gezond' kunnen zijn als ze wekelijk kunnen inchecken bij hun basic fit.
Voor veel mensen helpt dat qua routine en om het vol te houden.
Plus voel zich er beter door. Wat is daar zo raar aan?
pi_203024177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:41 schreef Intint het volgende:
Blijft toch een vreemde gewaarwording hoe sommige mensen hier blijkbaar alleen 'gezond' kunnen zijn als ze wekelijk kunnen inchecken bij hun basic fit.
Ja niet iedereen heeft een homegym? Je kan buiten hardlopen, fietsen etc. En je kan wat bodyweight oefeningen doen en voor een redelijk bedrag heb je wat halters maar in de sportschool kun je toch gewoon veel meer?

Als je enkel cardio doet dan hoef je niet per se naar de sportschool maar genoeg mensen die krachttraining doen en dan is "inchecken bij de basic fit" toch wel handig.
pi_203024205
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Voor veel mensen helpt dat qua routine en om het vol te houden.
Plus voel zich er beter door. Wat is daar zo raar aan?
Voor een beginnend sporter of zeer oud persoon snap ik dat wat extra begeleiding fijn kan zijn.
Voor een jonger persoon die prima hoort te weten hoe hij zich gezond moet houden met wat cardio en lichaamsgewicht krachtoefeningen vind ik het een beetje ongepast slachtoffergedrag om te gaan huilen dat de regering je gezondheid in de weg staat omdat je een paar weken push-ups moet doen in plaats van kunnen beschikken over een bench press.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:02:54 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203024347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef Intint het volgende:

[..]
Voor een beginnend sporter of zeer oud persoon snap ik dat wat extra begeleiding fijn kan zijn.
Voor een jonger persoon die prima hoort te weten hoe hij zich gezond moet houden met wat cardio en lichaamsgewicht krachtoefeningen vind ik het een beetje ongepast slachtoffergedrag om te gaan huilen dat de regering je gezondheid in de weg staat omdat je een paar weken push-ups moet doen in plaats van kunnen beschikken over een bench press.
man hou toch op met je geleuter, jij bent geweldig dat weten we inmiddels wel
pi_203024418
Als je gezondheid dermate belangrijk is voor je dan heb je in ieder geval tijd genoeg gehad om alternatieven te vinden mochten de sportscholen weer dichtgaan.
pi_203024513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef Questular het volgende:
Als je gezondheid dermate belangrijk is voor je dan heb je in ieder geval tijd genoeg gehad om alternatieven te vinden mochten de sportscholen weer dichtgaan.
Een goed alternatief is veel coïtus.
pi_203024517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef Intint het volgende:

[..]
Voor een beginnend sporter of zeer oud persoon snap ik dat wat extra begeleiding fijn kan zijn.
Voor een jonger persoon die prima hoort te weten hoe hij zich gezond moet houden met wat cardio en lichaamsgewicht krachtoefeningen vind ik het een beetje ongepast slachtoffergedrag om te gaan huilen dat de regering je gezondheid in de weg staat omdat je een paar weken push-ups moet doen in plaats van kunnen beschikken over een bench press.
Het bereikt niet hetzelfde resultaat dan met wat je in de sportschool kan doen.
Voor mij helpt het ook echt om met deze hele situatie om te gaan.

Wat pushups doen, hardhollen en een appel eten is meer een beter iets dan niets situatie maar echt blij word ik er niet van.
pi_203024554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef Questular het volgende:
Als je gezondheid dermate belangrijk is voor je dan heb je in ieder geval tijd genoeg gehad om alternatieven te vinden mochten de sportscholen weer dichtgaan.
Dat maakt het toch niet hetzelfde?
Het is echt in de trant van oh het internet en tv ligt eruit? Nou dan zet je de radio aan of lees een boek. Heb je ook een alternatief
pi_203024708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dat maakt het toch niet hetzelfde?
Het is echt in de trant van oh het internet en tv ligt eruit? Nou dan zet je de radio aan of lees een boek. Heb je ook een alternatief
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is. Maar als aan je gezondheid werken belangrijk is voor je dan kan dat zonder aan gewichten te hangen.

Is het even leuk? Nope. Maar je kunt genoeg doen om lichamelijk gezond te blijven.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:31:28 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203024867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dat maakt het toch niet hetzelfde?
Het is echt in de trant van oh het internet en tv ligt eruit? Nou dan zet je de radio aan of lees een boek. Heb je ook een alternatief
dit ja, zo van je kan thuis ook de sterren van de hemel koken, als de sportscholen niet in een behoefte voorzagen waren ze er niet, net zoals eigenlijk alle door lockdown gesloten zaken in wat voor vorm dan ook
pi_203025073
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is. Maar als aan je gezondheid werken belangrijk is voor je dan kan dat zonder aan gewichten te hangen.

Is het even leuk? Nope. Maar je kunt genoeg doen om lichamelijk gezond te blijven.
Dat is ook zo maar dat maakt dat denigrerende gedoe van mensen naar diegene die naar de sportschool willen niet minder onzinnig.
Zo kan je alles downplayen toch?

Niet naar een club kunnen? Thuis kan je ook muziek opzetten.

Niet uit eten kunnen? Je kan ook een pizza bestellen.

Niet naar het stadion kunnen? Je kan ook met een ratel op de bank zitten?

Niet naar de waterpolo? Gooi maar een tennisbal tegen de muur als je onder de douche staat.

Ja in essentie heb je geen sportschool nodig om gezond te blijven.
Je hoeft ook niet naar buiten voor frisse lucht.
Maar een hoop mensen zijn er wel erg gebaat bij.
pi_203026442
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Het bereikt niet hetzelfde resultaat dan met wat je in de sportschool kan doen.
Voor mij helpt het ook echt om met deze hele situatie om te gaan.

Wat pushups doen, hardhollen en een appel eten is meer een beter iets dan niets situatie maar echt blij word ik er niet van.
Het gaat hier ook niet om hetzelfde resultaat krijgen. We hadden het over gezondheid. Bankdrukken is niet beter voor je gezondheid dan opdrukken.
pi_203026467
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
man hou toch op met je geleuter, jij bent geweldig dat weten we inmiddels wel
Veel emotie, weinig inhoud.
pi_203026629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:56 schreef Intint het volgende:

[..]
Het gaat hier ook niet om hetzelfde resultaat krijgen. We hadden het over gezondheid. Bankdrukken is niet beter voor je gezondheid dan opdrukken.
Ja maar het is niet vergelijkbaar. Ook de mentale gezondheid moet niet onderschat worden imo.
Dat jij er geen behoefte aan hebt is prima, hoop mensen wel.
pi_203026855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ja maar het is niet vergelijkbaar. Ook de mentale gezondheid moet niet onderschat worden imo.
Dat jij er geen behoefte aan hebt is prima, hoop mensen wel.
Geloof me, ik heb er ook behoefte aan. Ik kruip alleen niet in mijn egocentrische slachtofferrol door te gaan huilen dat de overheid mijn gezondheid in het geding brengt.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2022 @ 12:17:11 #85
364681 over_hedge
pi_203026875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:15 schreef Intint het volgende:

[..]
Geloof me, ik heb er ook behoefte aan. Ik kruip alleen niet in mijn egocentrische slachtofferrol door te gaan huilen dat de overheid mijn gezondheid in het geding brengt.
Nee. het enige wat jij doet is huilen over andere :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203026902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee. het enige wat jij doet is huilen over andere :')
Jij noemt dat huilen. Ik noem dat iets observeren en dat gewoon rustig uitleggen, vrij van emotie. Moet je ook eens doen.
pi_203026912
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Nee hoor. Jouw individuele gezondheid interesseert niemand wat. :* Het is voor het overeind houden van het zorgstelsel.

Wel jammer ja, was beter uitgekomen. Dan maar af en toe overdag boulderen op de buitenwand en verder 's avonds hardlopen en yoga.

Ik kan gelukkig de boel wel op niveau houden op deze manier :Y ben al lang blij dat ik straks niet alles opnieuw mag gaan doen.
:')

Ik ga hier maar geen Corona maatregelen discussie beginnen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:20:52 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203026928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:57 schreef Intint het volgende:

[..]
Veel emotie, weinig inhoud.
veel arrogantie
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2022 @ 12:21:04 #89
364681 over_hedge
pi_203026931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:18 schreef Intint het volgende:

[..]
Jij noemt dat huilen. Ik noem dat iets observeren en dat gewoon rustig uitleggen, vrij van emotie. Moet je ook eens doen.
Ja want jij kent me zo goed. Dat je weet of ik dat wel of niet doe _O_ Want zeggen dat jij een beetje aan het huilen bent over andere is wel heel emotioneel ja ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203084362
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203084509
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

,Sport houdt het personeel fit en het geeft ze een uitlaatklep.’’

Goh, dat is natuurlijk niet voor de rest van het land. Kuipers staat dus meteen 4-0 achter bij aantreden.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203084695
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pagina niet gevonden. Als het waar is dan kan dit echt niet. Wellicht nog een andere bron?
pi_203084711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
pagina niet gevonden. Als het waar is dan kan dit echt niet. Wellicht nog een andere bron?
Jazeker, met exact dezelfde tekst:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nhuis-open~a3c8d8ca/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203084735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jazeker, met exact dezelfde tekst:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nhuis-open~a3c8d8ca/
top thanks. Weg vrij voor open sportscholen dan lijkt me. Anders hoeft ie niet eens te beginnen wat mij betreft
pi_203084776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do as we say not as we do.
pi_203084975
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
pagina niet gevonden. Als het waar is dan kan dit echt niet. Wellicht nog een andere bron?
Ah, dan zal dit de uitzondering zijn waarover mijn-sportschool-die-geen-sportschool-is vandaag mailde. Ze verwachten deze week weer open te mogen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:15:03 #98
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203085004
Nog niet eens begonnen en zijn geloofwaardigheid al kwijt _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203085381
Ik vind het vooral zo mooi dat ze hun personeel fit willen houden :') Misschien is het handig om álle Nederlanders (waarvan een boel sowieso werkzaam in essentiele beroepen zonder bedrijfsfitnessclub) fit te houden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203085411
Winkelen is ook een sport!!
pi_203085474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:40 schreef mthecatlover het volgende:
Winkelen is ook een sport!!
Ik heb mijn sportschool noodgedwongen maar ingeruild voor dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telt dat ook?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203085547
Werken is ook een sport!!
pi_203086123
Kuipers baantjeszieke man
Hallo
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:43:11 #104
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203087646
DIt
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zo n lariekoek. De maatregelen zijn gericht tegen openstelling voor publiek. Bedrijven of andere organisaties die binnen het eigen bedrijf een sportruimte hebben mogen deze open hebben. De wetgeving is gericht op publieke plaatsen en niet op besloten plaatsen. Dus ja. sportruimtes in ziekenhuizen en ook bijvoorbeeld brandweerkazernes mogen gewoon open blijven. Hetzelfde geldt voor bedrijfskantines, daar hoor je de horeca ook niet over klagen.

Is dit allemaal eerlijk? Tja, daar kan je over discussiëren. Maar er is geen sprake van een uitzondering. Besloten ruimtes vallen (grotendeels) buiten de reikwijdte van de corona wetgeving. De regels zijn bedoeld om minder verplaatsingen en contacten te genereren en werk en bedrijf moeten zoveel als mogelijk normaal doorgang vinden. Daar is dit dus een gevolg van.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 10:16:52 #105
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203090704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:43 schreef Gerard-Joling het volgende:
DIt
[..]
Dit is zo n lariekoek. De maatregelen zijn gericht tegen openstelling voor publiek. Bedrijven of andere organisaties die binnen het eigen bedrijf een sportruimte hebben mogen deze open hebben. De wetgeving is gericht op publieke plaatsen en niet op besloten plaatsen. Dus ja. sportruimtes in ziekenhuizen en ook bijvoorbeeld brandweerkazernes mogen gewoon open blijven. Hetzelfde geldt voor bedrijfskantines, daar hoor je de horeca ook niet over klagen.

Is dit allemaal eerlijk? Tja, daar kan je over discussiëren. Maar er is geen sprake van een uitzondering. Besloten ruimtes vallen (grotendeels) buiten de reikwijdte van de corona wetgeving. De regels zijn bedoeld om minder verplaatsingen en contacten te genereren en werk en bedrijf moeten zoveel als mogelijk normaal doorgang vinden. Daar is dit dus een gevolg van.
Geen uitzondering?

Uit het artikel:
Een woordvoerder van het Erasmus MC bevestigt dat de fitnessruimte open is. Dat is volgens hem niet in strijd met de coronaregels, want er geldt ‘een uitzondering voor niet publiek toegankelijke gyms’.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 10:25:18 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203090835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, wij hebben een interne sportschool op kantoor en die is ook gewoon open (als je naar kantoor zou gaan, that is.)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:59:59 #107
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203091821
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Geen uitzondering?

Uit het artikel:
Een woordvoerder van het Erasmus MC bevestigt dat de fitnessruimte open is. Dat is volgens hem niet in strijd met de coronaregels, want er geldt ‘een uitzondering voor niet publiek toegankelijke gyms’.
Ja die opmerking is niet juist. De regels zijn gericht op publiek toegankelijke locaties. Dat betekent dus dat alle besloten locaties in gebruik mogen blijven. Dus van een specifieke uitzondering is geen sprake. De regels zijn simpelweg niet gericht op besloten sportruimtes binnen bedrijven en overige instellingen.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 12:04:55 #108
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203091864
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:59 schreef Gerard-Joling het volgende:

[..]
Ja die opmerking is niet juist. De regels zijn gericht op publiek toegankelijke locaties. Dat betekent dus dat alle besloten locaties in gebruik mogen blijven. Dus van een specifieke uitzondering is geen sprake. De regels zijn simpelweg niet gericht op besloten sportruimtes binnen bedrijven en overige instellingen.
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal

Regels voor sporten
- Alle sportscholen zijn dicht.

Dit suggereert dat alle sportscholen, dus ook de besloten varianten gesloten moeten zijn.

https://www.rijksoverheid(...)tgaan-en-sport/sport
Hier nogmaals bevestigd. Binnensportlocaties zijn gesloten.

Dus waarom de sportscholen bij ziekenhuizen nog open zijn is mij een raadsel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:14:03 #109
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203091944
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal

Regels voor sporten
- Alle sportscholen zijn dicht.

Dit suggereert dat alle sportscholen, dus ook de besloten varianten gesloten moeten zijn.

https://www.rijksoverheid(...)tgaan-en-sport/sport
Hier nogmaals bevestigd. Binnensportlocaties zijn gesloten.

Dus waarom de sportscholen bij ziekenhuizen nog open zijn is mij een raadsel.
Die zijn open om de reden zoals ik eerder hier heb uitgelegd.

Maar geloof mij, vaar niet teveel op de informatie die op Rijksoverheid staat en zeker niet op de infosheets. Deze informatie is vaak niet helemaal volledig en gaat vaak niet in op voor wie bepaalde uitzonderingen gelden of voor wie de regels niet gelden. Dit ziekenhuis doet niks wat tegen de huidige coronaregels ingaat. Dat het voor buitenstaanders vreemd overkomt kan ik overigens wel goed begrijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gerard-Joling op 08-01-2022 12:20:37 ]
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_203092651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:14 schreef Gerard-Joling het volgende:

[..]
Die zijn open om de reden zoals ik eerder hier heb uitgelegd.

Maar geloof mij, vaar niet teveel op de informatie die op Rijksoverheid staat en zeker niet op de infosheets. Deze informatie is vaak niet helemaal volledig en gaat vaak niet in op voor wie bepaalde uitzonderingen gelden of voor wie de regels niet gelden. Dit ziekenhuis doet niks wat tegen de huidige coronaregels ingaat. Dat het voor buitenstaanders vreemd overkomt kan ik overigens wel goed begrijpen.
Dat iets mag wil niet zeggen dat je het moet doen. En zeker als Kuipers moet je drie keer nadenken of je iets moet doen. Want alhoewel het mag zorgt het voor rare beeldvorming bij het publiek en onbegrip. Zeker als je dan nog woorden gaat gebruiken als “wij willen graag dat onze mensen fit blijven”…want ja..dat wil de rest van Nederland ook die niet mag sporten.

Je krijgt dan ook een tweedeling. Heb jij de luxe dat jouw werkgever een sportruimte heeft dan heb je dus wel de ontspanning en afleiding van sporten. Heb je het niet, dan ben je dus de lul (vaak de mensen met de minder betaalde banen).

Het is hetzelfde als met de winkels op Schiphol. Mag het…ja, is het uit te leggen naar publiek…nee.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 20:47:42 #111
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203099337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:05 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat iets mag wil niet zeggen dat je het moet doen. En zeker als Kuipers moet je drie keer nadenken of je iets moet doen. Want alhoewel het mag zorgt het voor rare beeldvorming bij het publiek en onbegrip. Zeker als je dan nog woorden gaat gebruiken als “wij willen graag dat onze mensen fit blijven”…want ja..dat wil de rest van Nederland ook die niet mag sporten.

Je krijgt dan ook een tweedeling. Heb jij de luxe dat jouw werkgever een sportruimte heeft dan heb je dus wel de ontspanning en afleiding van sporten. Heb je het niet, dan ben je dus de lul (vaak de mensen met de minder betaalde banen).

Het is hetzelfde als met de winkels op Schiphol. Mag het…ja, is het uit te leggen naar publiek…nee.
Helemaal mee eens :) En zo zijn er nog wel meer kromme voorbeelden te noemen...
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_203128198
Eerste signaal dat de sport weer open gaat is er. Nu afwachten hoe serieus het is.

https://www.linkedin.com/(...)an%20het%20slot&sid=(iS&update=urn%3Ali%3Afs_updateV2%3A(urn%3Ali%3Aactivity%3A6886263735682424832%2CBLENDED_SEARCH_FEED%2CEMPTY%2CDEFAULT%2Cfalse)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203128538
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Eerste signaal dat de sport weer open gaat is er. Nu afwachten hoe serieus het is.

https://www.linkedin.com/(...)an%20het%20slot&sid=(iS&update=urn%3Ali%3Afs_updateV2%3A(urn%3Ali%3Aactivity%3A6886263735682424832%2CBLENDED_SEARCH_FEED%2CEMPTY%2CDEFAULT%2Cfalse)
Zou mooi zijn. Maar ik heb een beetje moeite om dit verhaal te geloven eerlijk gezegd. Uitgelekte notitie?
Oh, tijdlijn klopt ook niet. De eerste ministerraad is pas na 16:00 vandaag begonnen. Dat is 3 uur geleden.
Dit bericht van LinkedIn is van 6 uur geleden. :?

En Ernst Kuipers die dit zegt:

quote:
Ik heb veel waardering voor mijn collega’s uit het OMT, maar over sport en bewegen hebben ze tot nu toe de plank behoorlijk misgeslagen.
Ik begrijp dat overigens wel een beetje: het zijn hardwerkende mensen die af en toe voor de ontspanning een wandeling maken, een glaasje wijn drinken of kijken naar een praatprogramma op tv.
Die hebben er niet zoveel last van dat trainen en wedstrijden nu nagenoeg op slot zitten.
:D _O-

Nou ja, ik heb me wel vaker verbaasd de afgelopen twee jaar. Doe maar lekker open die gyms.
Sportscholen, opent U. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203129374
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:58 schreef Salina het volgende:

[..]
Zou mooi zijn. Maar ik heb een beetje moeite om dit verhaal te geloven eerlijk gezegd. Uitgelekte notitie?
Oh, tijdlijn klopt ook niet. De eerste ministerraad is pas na 16:00 vandaag begonnen. Dat is 3 uur geleden.
Dit bericht van LinkedIn is van 6 uur geleden. :?

En Ernst Kuipers die dit zegt:
[..]
:D _O-

Nou ja, ik heb me wel vaker verbaasd de afgelopen twee jaar. Doe maar lekker open die gyms.
Sportscholen, opent U. *O*
Voor wat het stukje waar is hoor.
Op andere sites lees ik er niets van. Daar staat alleen maar dat we allemaal de ****** kunnen krijgen.,
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 10 januari 2022 @ 19:57:10 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203129577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:05 schreef alopio het volgende:
Je krijgt dan ook een tweedeling. Heb jij de luxe dat jouw werkgever een sportruimte heeft dan heb je dus wel de ontspanning en afleiding van sporten. Heb je het niet, dan ben je dus de lul (vaak de mensen met de minder betaalde banen).
Ja, zo werkt de wereld. Er zijn genoeg mensen die de luxe en het geld hebben dat ze thuis een gym met aardig wat apparatuur kunnen bouwen. Moet je dat dan ook verbieden? Exact hetzelfde principe namelijk, achter de voordeur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203129591
Gymrat kuipers gaat de boel weer open gooien voor ons!
  dinsdag 11 januari 2022 @ 15:22:33 #117
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203140219
Heeft er iemand nog hoop voor de presco vrijdag?
  dinsdag 11 januari 2022 @ 16:04:50 #118
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203140872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:22 schreef jigggy het volgende:
Heeft er iemand nog hoop voor de presco vrijdag?
Misschien maar wat toestellen in de kerk of moskee neerzetten? Die zijn nog wel open, zonder maatregelen.

Volgens is Nederland ook het enige land ter wereld dat sporten nu verboden heeft? :') _O-
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:07:34 #119
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203144485
Ik ben inmiddels maar begonnen met om de paar dagen een 10+km wandeling te maken.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:42:45 #120
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203145184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:22 schreef jigggy het volgende:
Heeft er iemand nog hoop voor de presco vrijdag?
Nee
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_203145388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:22 schreef jigggy het volgende:
Heeft er iemand nog hoop voor de presco vrijdag?
Ja hoor *O* Kuipers vindt toch dat het belangrijk dat mensen fit blijven? *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 januari 2022 @ 21:01:59 #122
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203145506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja hoor *O* Kuipers vindt toch dat het belangrijk dat mensen fit blijven? *)
  dinsdag 11 januari 2022 @ 22:19:15 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203147073
Als ze tenminste die tijden eens verruimen... kun je op z'n minst nog buiten sporten bij je sportschool. Als je nu full-time werkt wordt je dubbel genaaid.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 11 januari 2022 @ 22:23:42 #124
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203147161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
Als ze tenminste die tijden eens verruimen... kun je op z'n minst nog buiten sporten bij je sportschool. Als je nu full-time werkt wordt je dubbel genaaid.
Exact
pi_203149161
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Misschien maar wat toestellen in de kerk of moskee neerzetten? Die zijn nog wel open, zonder maatregelen.

Volgens is Nederland ook het enige land ter wereld dat sporten nu verboden heeft? :') _O-
Sporten is niet verboden.
pi_203149852
Ik kan gewoon sporten, ik wist helemaal niet dat het verboden was....
pi_203158989
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef Questular het volgende:
Ik kan gewoon sporten, ik wist helemaal niet dat het verboden was....
Lekker aan het hardhollen?
pi_203167843
Advies van het OMT is wel om te versoepelen in de sportsector. Staat alleen nog niet bij wat dat inhoud...
pi_203167997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:17 schreef Pinuts het volgende:
Advies van het OMT is wel om te versoepelen in de sportsector. Staat alleen nog niet bij wat dat inhoud...
Zal wel iets van buitensport zijn. Al hoop ik op meer.
Definitely not CIA
pi_203168281
Ja. Da's leuk, maar ik ben afgehaakt met buitensporten.

Sowieso vrij blessuregevoelig en ik heb de eerste alweer binnen die ik goed kan terugvoeren op te koude spieren.

In de zomer was het leuk en het zal wel per sport verschillen maar wandklimmen in de wind met drie graden is niet goed voor BL's krakkemikkige gestel :')

Vooralsnog houden we het bij een half uurtje yoga en minstens 5km wandelen per dag. Dat gaat aardig maar de spiermassa neemt wel flink af inmiddels ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_203169198
Volgens de NOS is er wel gesproken over het open gooien van de sport *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 13:51:20 #132
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203169299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Volgens de NOS is er wel gesproken over het open gooien van de sport *O*
Ook binnensport, zonder debiele voorwaarden?

En gesproken =/= besloten.
pi_203169325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Volgens de NOS is er wel gesproken over het open gooien van de sport *O*
Zaalvoetbal *O*
pi_203169351
We mogen weer!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*

Heerlijk! De rest kon me allemaal gestolen worden, sporten was voor mij persoonlijk het aller aller belangrijkst.
Snel weer aan het werk zodat ik in de zomer een lichaam heb om te zoenen! En niet in de laatste plaats, mijn mentale gezondheid zal er van opknappen!

Mooi!
´
pi_203169470
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Ook binnensport, zonder debiele voorwaarden?

En gesproken =/= besloten.
Zonder debiele voorwaarden. Althans, ik lees niks over QR codes of andere onzin-voorwaarden.
Behalve geen publiek. Maar die heb je ook niet nodig in de meeste gevallen.


-Aan sport zitten geen beperkingen meer.
-Sport wordt binnen en buiten weer mogelijk, zowel voor de jeugd als voor -volwassenen. Er mag nog steeds geen publiek aanwezig zijn.
[Televaag]
´
pi_203169493
Ik kan me zo voorstellen dat dat weldegelijk op voorwaarde van QR code gaat. Maar daar is natuurlijk niet zoveel mis mee.

En de beperking van het aantal mensen binnen bij de sportschool vond ik wel prettig eigenlijk, dat mag van mij gerust nog wel even blijven
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:05:02 #137
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203169570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat dat weldegelijk op voorwaarde van QR code gaat. Maar daar is natuurlijk niet zoveel mis mee.
Waarom is daar niets mis mee? Ok gevaccineerd kun je het virus overdragen en ziek worden. Omicron!!!1!
pi_203169626
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:05 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Waarom is daar niets mis mee? Ok gevaccineerd kun je het virus overdragen en ziek worden. Omicron!!!1!
Als je ff mee komt naar het centrale corona topic wil ik het je best nog een keer uitleggen hoor. Al betwijfel ik of het kwartje nog gaat vallen als je nu nog steeds het nut van vaccinatie niet begrijpt :')

In ieder geval vind ik het los van corona ook wel lekker als het wat rustiger is in de sportschool.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:10:08 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203169656
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zonder debiele voorwaarden. Althans, ik lees niks over QR codes of andere onzin-voorwaarden.
Behalve geen publiek. Maar die heb je ook niet nodig in de meeste gevallen.


-Aan sport zitten geen beperkingen meer.
-Sport wordt binnen en buiten weer mogelijk, zowel voor de jeugd als voor -volwassenen. Er mag nog steeds geen publiek aanwezig zijn.
[Televaag]
mooi hoor *O* al zullen die beperkingen meer met de tijden te maken hebben

quote:
Voor winkels gelden de openingstijden tussen 5 uur 's morgens en 5 uur 's middags. Aan sport zitten geen beperkingen meer.
pi_203169789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat dat weldegelijk op voorwaarde van QR code gaat. Maar daar is natuurlijk niet zoveel mis mee.

En de beperking van het aantal mensen binnen bij de sportschool vond ik wel prettig eigenlijk, dat mag van mij gerust nog wel even blijven
-Er is van alles mis met een verplichte QR code. Ook GEZONDE mensen die niet geprikt zijn hebben het recht om gezond te blijven en geen dikzak te worden. Of zwaar depressief.
Daar betalen ze ook genoeg voor, of dacht je dat een sportabonnement gratis is?

-Als je geen zin hebt in mensen ga je maar in een tijd dat het rustig is, in de dal-uren ofzo.
´
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:20:23 #141
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203169828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Als je ff mee komt naar het centrale corona topic wil ik het je best nog een keer uitleggen hoor. Al betwijfel ik of het kwartje nog gaat vallen als je nu nog steeds het nut van vaccinatie niet begrijpt :')

In ieder geval vind ik het los van corona ook wel lekker als het wat rustiger is in de sportschool.
Leg het rustig uit dan. Is omicron echt zo gevaarlijk dat ongevaccineerden moeten worden geweerd?
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:23:08 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203169884
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
-Er is van alles mis met een verplichte QR code. Ook GEZONDE mensen die niet geprikt zijn hebben het recht om gezond te blijven en geen dikzak te worden. Of zwaar depressief.
Daar betalen ze ook genoeg voor, of dacht je dat een sportabonnement gratis is?

-Als je geen zin hebt in mensen ga je maar in een tijd dat het rustig is, in de dal-uren ofzo.
we kunnen van alles vinden maar het gaat er even om wat de regels worden, het was voor de lockdown 3G dus dat zal wel terug komen
pi_203169914
Happy!!
Definitely not CIA
pi_203169944
Pfff dan heb ik straks geen goede reden meer om niet te gaan ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203170329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:27 schreef over_hedge het volgende:
Pfff dan heb ik straks geen goede reden meer om niet te gaan ;(
Zoek dan gewoon een leukere sport. :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_203170784
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zonder debiele voorwaarden. Althans, ik lees niks over QR codes of andere onzin-voorwaarden.
Behalve geen publiek. Maar die heb je ook niet nodig in de meeste gevallen.


-Aan sport zitten geen beperkingen meer.
-Sport wordt binnen en buiten weer mogelijk, zowel voor de jeugd als voor -volwassenen. Er mag nog steeds geen publiek aanwezig zijn.
[Televaag]
Goed nieuws, al lees ik dat er geen tijdsbeperkingen meer aan zitten. Ik verwacht dat in de sportscholen nog wel een maximum aantal tegelijk mogen.
pi_203173064
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef Shaar12 het volgende:

[..]
Goed nieuws, al lees ik dat er geen tijdsbeperkingen meer aan zitten. Ik verwacht dat in de sportscholen nog wel een maximum aantal tegelijk mogen.
Zou het alleen maar mooi vinden dat maximum. Kan je in ieder geval rustig sporten ;)
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 13 januari 2022 @ 18:22:14 #148
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_203173336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Zou het alleen maar mooi vinden dat maximum. Kan je in ieder geval rustig sporten ;)
Hopelijk wat rustiger bij de Benches dan :P
pi_203173471
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef Tlaloc het volgende:




*)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 januari 2022 @ 18:49:29 #150
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_203173726
Omg zou het heus.. dan niet te hopen tot 18 uur max ofzo dan kan ik alsnog niet op gaan bouwen.
Fingers crossed dus, het idee is al heel fijn dat de sportscholen weer open mogen *O* O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 13 januari 2022 @ 20:25:05 #151
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203175335
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:49 schreef MissHobje het volgende:
het idee is al heel fijn dat de sportscholen weer open mogen *O* O+
De omgekeerde wereld. Het idee dat de sportscholen dicht moesten was compleet bezopen.
pi_203181413
Zondag maar weer eens in de sportschool trainen *O*
pi_203182131
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Zou het alleen maar mooi vinden dat maximum. Kan je in ieder geval rustig sporten ;)
Ja ik ook. Ik kan gelukkig overdag altijd wel een gaatje vinden tussen het werk door, dus wat mij betreft doen ze er voorlopig weer even een limiet op.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 18:23:39 #154
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203189219
Basic fit leden kunnen nu reserveren voor dit weekend!!
  vrijdag 14 januari 2022 @ 18:29:47 #155
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_203189312
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Leg het rustig uit dan. Is omicron echt zo gevaarlijk dat ongevaccineerden moeten worden geweerd?
X keer minder kans op ziekenhuisopname door Omicron maal X keer meer besmettingen = nog steeds druk op de zorg
pi_203190089
Veel plezier allen!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203190111
'sporten elk moment van de dag' *O*
pi_203190158
QR bij sportscholen. :') :(

Flikkers!

Ik word sekswerker. Bewegen zonder QR en verdien er nog geld mee ipv geld door de plee. ^O^
´
pi_203190299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef Kim-Holland het volgende:
QR bij sportscholen. :') :(

Flikkers!

Ik word sekswerker. Bewegen zonder QR en verdien er nog geld mee ipv geld door de plee. ^O^
Haal gewoon die prik.
pi_203190693
QR was er toch al heel lang voor sportscholen? :')

Misschien niet in de tussentijd toen we even naar buiten moesten uitwijken, maar daarvoor al eventjes wel ^O^
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203190741
JAAAAAA


niet dat ik meteen kan gaan want CORRED, maar ja
  vrijdag 14 januari 2022 @ 19:25:09 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203190815
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:21 schreef Stepperoller het volgende:
QR was er toch al heel lang voor sportscholen? :')

Misschien niet in de tussentijd toen we even naar buiten moesten uitwijken, maar daarvoor al eventjes wel ^O^
Klopt, was al heel lang zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203190990
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef Oriente het volgende:
JAAAAAA

niet dat ik meteen kan gaan want CORRED, maar ja
lol, ga gewoon joh
  vrijdag 14 januari 2022 @ 19:39:48 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_203191184
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:25 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
De omgekeerde wereld. Het idee dat de sportscholen dicht moesten was compleet bezopen.
het mag weer open *O* O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_203192181
Hebben die schandvlekken nog tijden genoemd? Of gewoon echt open?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203198155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben die schandvlekken nog tijden genoemd? Of gewoon echt open?
Volgens mij gewoon hartstikke open, zoals normaal. Ik ga het zo zien want om half 9 sta ik voor de deur *O* En maandag ook gewoon weer mijn groepslesjes geven, eindelijk *O*
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 09:40:33 #167
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203198869
En Jahoor eerste workout zit er weer op, kon op 1 oefening na gewoon mijn oude gewicht pakken dus ben redelijk door de lockdown heengekomen blijkt

Was even vergeten hoe lekker een zware workout ookalweer is


Zo blij *O*
pi_203198992
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:40 schreef jigggy het volgende:
En Jahoor eerste workout zit er weer op, kon op 1 oefening na gewoon mijn oude gewicht pakken dus ben redelijk door de lockdown heengekomen blijkt

Was even vergeten hoe lekker een zware workout ookalweer is


Zo blij *O*
Weer lekker 20kg gesquat?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 10:04:31 #169
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203199099
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:54 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Weer lekker 20kg gesquat?
:')

Zure user ben je ook, maar nee ,80 bench ipv 90
pi_203201193
Ik ga morgen een test doen zodat ik maandag een uurtje mag sporten in een sportschool zo groot als een gemiddelde Appie en nog geen 10 man in de dal-uren. :')
´
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:26:36 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203201263
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga morgen een test doen zodat ik maandag een uurtje mag sporten in een sportschool zo groot als een gemiddelde Appie en nog geen 10 man in de dal-uren. :')
Moet jij weten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203201299
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:40 schreef jigggy het volgende:
En Jahoor eerste workout zit er weer op, kon op 1 oefening na gewoon mijn oude gewicht pakken dus ben redelijk door de lockdown heengekomen blijkt

Was even vergeten hoe lekker een zware workout ookalweer is

Zo blij *O*
Als je je morgen nog kan bewegen ging het pas echt goed :P
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203201448
Net terug. Was drukker dan ik had verwacht.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 15 januari 2022 @ 12:37:53 #174
206731 Mortaxx
Doomer
pi_203201525
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Net terug. Was drukker dan ik had verwacht.
Heel raar zeg!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203201628
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Heel raar zeg!
Zeker! Meestal kloppen mijn verwachtingen wel.
pi_203203985
Dat was lekker zeg *O*

Prima zo met QR code en onbeperkte openingstijden. Hooguit gewoon 2G van maken, verder niks meer aan doen ^O^
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_203204602
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga morgen een test doen zodat ik maandag een uurtje mag sporten in een sportschool zo groot als een gemiddelde Appie en nog geen 10 man in de dal-uren. :')
Kun je beter een prikje halen.
pi_203204960
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:08 schreef Intint het volgende:

[..]
Kun je beter een prikje halen.
Echt, kap daar eens mee. :')
Als ik een prikje of 2- 3-4-5-6 wou had ik hem echt wel gehaald.
´
pi_203205697
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Echt, kap daar eens mee. :')
Als ik een prikje of 2- 3-4-5-6 wou had ik hem echt wel gehaald.
Dan heeft je geklaag (hier) ook weinig zin. Niet dat je niet mag klagen, maar ja het lost zo weinig op. En het is niet alsof dit niet al maanden zo is.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:24:21 #180
46794 Berkery
Fat bastard
pi_203206246
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Net terug. Was drukker dan ik had verwacht.
De goede voornemens brigade heeft ook nog niet kunnen sporten, met een paar weken is het weer rustig ^O^
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 januari 2022 @ 22:46:33 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203212404
Morgenochtend RPM
Wel weer zin in. Dat uurtje fietsen is toch wel fijn :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203232923
Tering druk, nergens mondkapjes op. Het was lekker trainen ^O^
  maandag 17 januari 2022 @ 10:48:53 #183
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203233283
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef BlackLining het volgende:
Dat was lekker zeg *O*

Prima zo met QR code en onbeperkte openingstijden. Hooguit gewoon 2G van maken, verder niks meer aan doen ^O^
weg met die QR-code
pi_203236039
Wat een heerlijke start van de week. Heerlijk gesport! *O*
´
  maandag 17 januari 2022 @ 16:34:52 #185
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203238985
Ik had hier al een topic over geopend maar omdat er in dit topic iets meer leven in de brouwerij is had ik even een vraagje

Ik ben afgelopen jaar een stuk intensiever gaan sporten ,alleen heb ik er zelf niet super veel verstand van dus vroeg ik me af of jullie tips of aanmerkingen hebben op mijn voeding en trainingsschema


Ik ben 1,85 lang en weeg 79 kilo en probeer in spiermassa aan te komen

Voeding per dag:
3100 kcal

380 g koolhydraten
190 g eiwit
84 g vet


En mijn trainingsschema is
Maandag upperbody
Dinsdag Lower body
Woensdag Jiu-jitsu
Donderdag rust
Vrijdag Upperbody
Zaterdag Lowerbody
Zondag rust


Mijn upperbody workout bestaat uit

Db press 4 x 8-12 reps
Incline db press 3x8-12 reps
Db shoulder press 3x 8-12 reps
Side lateraal Ramses/ db Curls 4x8-12 reps
Tricep pushdown 4x8-12 reps
Lat pulldown x8-12 reps
Rows 3 x 8-12 reps
Barbell curl 4x12 reps

Lower body uit
Barbell Squat
Leg press
Leg extension
Seated leg curl
Seated calf raise
En 10 min ABS oefeningen

Al de oefeningen van lowerbody op de abs na doe ik 3x8-12 reps


Jiujitsu doe ik als hobby en werkt voornamelijk goed voor mijn conditie merk ik


Timmer ik met dit schema goed aan de weg of heeft iemand die er meer verstand van heeft als ik aanmerkingen of tips voor mij?

Alvast bedankt *O*
pi_203239180
Ik vind het niet heel veel oefeningen per spiergroep.
Ik split mijn trainingen in Push/Pull (benen afzonderlijk).

Schouders/Borst/Triceps 2x per week.
Rug biceps 2x per week.
Benen 1x per week.

Schouders/Borst 4/5 oefeningen en dan nog 2 voor triceps.

1 dag begin ik met schouders 1 dag met borst. Ik doe dan eerst alle schouder oefeningen en ga dan pas aan de borst/triceps beginnen. En voor de borst eerst borst en dan de rest.
Ik breng aardig wat variatie toe in de oefeningen die ik doe per spiergroep. Dus ik heb een vast aantal oefeningen die ik per spiegroep wil doen met een aantal standaard compound oefeningen aangevuld met een variatie van aanvullende oefeningen.

Rug 5/6 oefeningen en dan nog 2 voor biceps.

Triceps en biceps doe ik op het einde van de training. Tijdens je zware compound oefeningen belast je deze al voor een deel, en door triceps en biceps tussendoor te doen haal je kracht weg uit je belangrijke lifts.

Ik train nu een jaar of 12 denk ik en kom altijd terug naar mijn split schema.
1,86mtr 102kg op het moment.

Vintage genetics is een aanrader op youtube wat betreft variatie in je oefeningen krijgen.
  maandag 17 januari 2022 @ 17:24:35 #187
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203239702
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef Questular het volgende:

Ik vind het niet heel veel oefeningen per spiergroep.
Ik split mijn trainingen in Push/Pull (benen afzonderlijk).

Schouders/Borst/Triceps 2x per week.
Rug biceps 2x per week.
Benen 1x per week.

Schouders/Borst 4/5 oefeningen en dan nog 2 voor triceps.

1 dag begin ik met schouders 1 dag met borst. Ik doe dan eerst alle schouder oefeningen en ga dan pas aan de borst/triceps beginnen. En voor de borst eerst borst en dan de rest.
Ik breng aardig wat variatie toe in de oefeningen die ik doe per spiergroep. Dus ik heb een vast aantal oefeningen die ik per spiegroep wil doen met een aantal standaard compound oefeningen aangevuld met een variatie van aanvullende oefeningen.

Rug 5/6 oefeningen en dan nog 2 voor biceps.

Triceps en biceps doe ik op het einde van de training. Tijdens je zware compound oefeningen belast je deze al voor een deel, en door triceps en biceps tussendoor te doen haal je kracht weg uit je belangrijke lifts.

Ik train nu een jaar of 12 denk ik en kom altijd terug naar mijn split schema.
1,86mtr 102kg op het moment.

Vintage genetics is een aanrader op youtube wat betreft variatie in je oefeningen krijgen.
Enorm bedankt voor je reactie , zou jij mij toevallig een voorbeeldje qua oefeningen die jij op pull en pushday doet kunnen dmmen? :@

En is mijn schema qua voeding een beetje oké?
pi_203281419
Meer mensen issues met de Basic fit app?
Moeten zij weten
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:48:15 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203298427
erg stil vanmorgen in mijn sportschool, ik vrees dat ze dit niet gaan volhouden
pi_203302207
Hoop dat het zo rustig is weer.
Gisteren vond ik het maar druk :X
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203346378
kan iemand mij vertellen hoe de Basic fit de QR code test?
moet ik mijn ID meenemen?
ik zal met sneltesten gaan werken.
pi_203346469
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:49 schreef fespo het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe de Basic fit de QR code test?
moet ik mijn ID meenemen?
ik zal met sneltesten gaan werken.
Gewoon bij het poortje waar je ook je pas scant.
  maandag 24 januari 2022 @ 16:01:36 #193
46794 Berkery
Fat bastard
pi_203346570
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:49 schreef fespo het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe de Basic fit de QR code test?
moet ik mijn ID meenemen?
ik zal met sneltesten gaan werken.
Het stelt niet zoveel voor, als zie ik veel mensen die een minuut of 5 lopen te klooien voor ze binnen zijn. Je moet eerst je QR code scannen op dezelfde scanner als het pasje, en daarna het pasje zelf. Ze roepen wel dat ze je ID controleren maar dat is me nog niet overkomen, ik denk dat ze dat voor de vorm roepen.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  dinsdag 25 januari 2022 @ 19:31:21 #194
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_203363130
met het oog op de persconferentie
blijft de basic fit open tot 2200 of 2230 :?
pi_203760150
Mijn top frustraties van de sportschool :

• De drukte

• De Oude opa's die de douches letterlijk cockblocken en extreem langzaam omkleden of nog erger zo ver mogelijk van de douches vandaan al naakt gaan en dan ongegeneerd in hun blootje langzaam naar de douches lopen.

• De stem van de vrouw van de groepslessen

• Mensen die overdreven kreunen bij hun oefeningen
(Zoals een guy vandaag die daarna ook nog zei dat hij het "rustig aan deed vanwege blessures..... -.-)
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 23:26:57 #196
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203761614
Ooohhh die kreuners ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 21 februari 2022 @ 10:43:23 #197
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_203763715
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:26 schreef Rene het volgende:
Ooohhh die kreuners ;(
is dat niet inherent aan en sportschool tho??
(niet dat ik ze hoor want ik heb een koptelefoon op me kop :P )
pi_203763810
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:26 schreef Rene het volgende:
Ooohhh die kreuners ;(
Yeap, wat bezielt die treurige gasten toch?

Anyway een klacht die ik heb zijn stinkende mensen. Moet zeggen dat verreweg de meeste klachten/ergernissen over kerels gaan. Vrouwen heb ik eigenlijk nooit last van. :)
pi_203763831
Ben overigens ook overgestapt naar Personal training + boksen met een vriendin, kost wat maar is het zeker waard. :Y

Geen paupervolk en training helemaal afgestemd.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 18:23:28 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203769753
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]
is dat niet inherent aan en sportschool tho??
(niet dat ik ze hoor want ik heb een koptelefoon op me kop :P )
Ja en nee. Ik zit in een small group crossfit groep. Er is altijd eentje die bij het minste of geringste oerwoudgeluiden produceert. Als enige.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:16:15 #201
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_203777141
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:23 schreef Rene het volgende:

[..]
Ja en nee. Ik zit in een small group crossfit groep. Er is altijd eentje die bij het minste of geringste oerwoudgeluiden produceert. Als enige.
ah ok, ben zelf geen crossfitter
zit gewoon in your average BasicFit en ben niet anders dan dat gekreun gewend :P
pi_203779058
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:23 schreef Rene het volgende:
Ja en nee. Ik zit in een small group crossfit groep. Er is altijd eentje die bij het minste of geringste oerwoudgeluiden produceert. Als enige.
Zou het helpen denk je?

Anyway zou wat zijn als meisjes dat ook zouden doen. |:)
pi_203779780
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zou het helpen denk je?

Anyway zou wat zijn als meisjes dat ook zouden doen. |:)
Zoals bij tennis in de mode was?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203779898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Zoals bij tennis in de mode was?
Ik zie ze het niet zo snel doen. Die zijn over het algemeen wat minder mongolisch in de sportschool.

Wat dan wel weer zo is dat ze er in strakke leggings/topjes rondlopen. Als man moet je toch opletten dat je niet (te lang) kijkt. Andere kant de dames die afgetraind zijn, zullen dat ergens ook wel gewend zijn. Maar het lijkt mij enorm irritant.
pi_203780120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik zie ze het niet zo snel doen. Die zijn over het algemeen wat minder mongolisch in de sportschool.

Wat dan wel weer zo is dat ze er in strakke leggings/topjes rondlopen. Als man moet je toch opletten dat je niet (te lang) kijkt. Andere kant de dames die afgetraind zijn, zullen dat ergens ook wel gewend zijn. Maar het lijkt mij enorm irritant.
Ik laatst wel, een oudere `dame' die als een beest tekeer ging en daarbij behorende geluiden produceerde. Ik vond het angstaanjagend :X
pi_203780146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:53 schreef hebikweer het volgende:

[..]
Ik laatst wel, een oudere `dame' die als een beest tekeer ging en daarbij behorende geluiden produceerde. Ik vond het angstaanjagend :X
Tja, dat is nou eenmaal waar je voor betaald als je bij een keten als shit for free zit denk ik dan..
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 13:42:37 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203780931
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zou het helpen denk je?

Anyway zou wat zijn als meisjes dat ook zouden doen. |:)
Ben van mening dat het een vorm van gevoelsreflectie is. zoiets als 'ik doe moeite HUPPPP' :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_203780989
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:42 schreef Rene het volgende:

[..]
Ben van mening dat het een vorm van gevoelsreflectie is. zoiets als 'ik doe moeite HUPPPP' :+
Google zegt:

Spelers die kreunen kunnen tot 5 procent harder serveren en slaan zonder dat dit hun extra energie kost. ... Omdat de spelers de spieren in hun 'core' meer aanspannen kunnen ze met evenveel energie meer kracht leveren
Bron

Die theorie kan in de sportschool natuurlijk ook opgaan, dat je meer kracht kan zetten.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203781011
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:39 schreef Duiveltja het volgende:
zie ze het niet zo snel doen. Die zijn over het algemeen wat minder mongolisch in de sportschool.

Wat dan wel weer zo is dat ze er in strakke leggings/topjes rondlopen. Als man moet je toch opletten dat je niet (te lang) kijkt. Andere kant de dames die afgetraind zijn, zullen dat ergens ook wel gewend zijn. Maar het lijkt mij enorm irritant.
Die lopen er bij die van mij ook veel rond ja. De indeling van de sportschool is niet altijd even handig, dus soms ontkom ik er niet aan om die kant op te kijken. Naar het plafond en de vloer kijken is ook weer zoiets.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203782093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja, dat is nou eenmaal waar je voor betaald als je bij een keten als shit for free zit denk ik dan..
Dat is juist het grappige, ik train bij een kleinere zelfstandige sportschool.
pi_203798166
Is het geen idee om bij LIF of SPT een centraal topic te maken voor krachttraining/sportschool? Ik heb wel eens gezocht maar kon eigenlijk niks vinden. Of heb ik niet goed gekeken?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 februari 2022 @ 19:21:11 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203818856
quote:
Weer vrije inloop fitness :-)
Pak je tas in en kom gewoon wanneer het jou uitkomt voor de vrije fitness, want vanaf vrijdag 25 februari is het niet meer nodig je tijdslot te reserveren. Fijn.
Jeuj. Al was het nooit een probleem. Het zat nooit vol.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef archito het volgende:
Is het geen idee om bij LIF of SPT een centraal topic te maken voor krachttraining/sportschool? Ik heb wel eens gezocht maar kon eigenlijk niks vinden. Of heb ik niet goed gekeken?
Beetje weggezakt SPT / [Fitness] (#38) Lekker skwatten!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203822229
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef archito het volgende:
Is het geen idee om bij LIF of SPT een centraal topic te maken voor krachttraining/sportschool? Ik heb wel eens gezocht maar kon eigenlijk niks vinden. Of heb ik niet goed gekeken?
Die in SPT die hierboven genoemd is.

En er is er ook een in LIF:

LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #10
Die in Lifestyle is denk ik meer gericht op niet-professionele fitness, voeding, gezondheid e.d.

Edit:
Die in Sport is dus ook gericht op het algehele plaatje, voeding, beginners.

Er was ook een speciaal Bodybuildingtopic in SPT, ben daar mee in de war.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 februari 2022 @ 21:33:06 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203822421
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Salina het volgende:
Bodybuildingtopic
Treehut362 in SPT / [Bodybuilding] #531

Die is er ook idd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 25 februari 2022 @ 17:53:51 #215
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_203834498
quote:
oh wow _O-
well nu weet ik waar ik naartoe moet als COR dicht gaat :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')