abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203024177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:41 schreef Intint het volgende:
Blijft toch een vreemde gewaarwording hoe sommige mensen hier blijkbaar alleen 'gezond' kunnen zijn als ze wekelijk kunnen inchecken bij hun basic fit.
Ja niet iedereen heeft een homegym? Je kan buiten hardlopen, fietsen etc. En je kan wat bodyweight oefeningen doen en voor een redelijk bedrag heb je wat halters maar in de sportschool kun je toch gewoon veel meer?

Als je enkel cardio doet dan hoef je niet per se naar de sportschool maar genoeg mensen die krachttraining doen en dan is "inchecken bij de basic fit" toch wel handig.
pi_203024205
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Voor veel mensen helpt dat qua routine en om het vol te houden.
Plus voel zich er beter door. Wat is daar zo raar aan?
Voor een beginnend sporter of zeer oud persoon snap ik dat wat extra begeleiding fijn kan zijn.
Voor een jonger persoon die prima hoort te weten hoe hij zich gezond moet houden met wat cardio en lichaamsgewicht krachtoefeningen vind ik het een beetje ongepast slachtoffergedrag om te gaan huilen dat de regering je gezondheid in de weg staat omdat je een paar weken push-ups moet doen in plaats van kunnen beschikken over een bench press.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:02:54 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203024347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef Intint het volgende:

[..]
Voor een beginnend sporter of zeer oud persoon snap ik dat wat extra begeleiding fijn kan zijn.
Voor een jonger persoon die prima hoort te weten hoe hij zich gezond moet houden met wat cardio en lichaamsgewicht krachtoefeningen vind ik het een beetje ongepast slachtoffergedrag om te gaan huilen dat de regering je gezondheid in de weg staat omdat je een paar weken push-ups moet doen in plaats van kunnen beschikken over een bench press.
man hou toch op met je geleuter, jij bent geweldig dat weten we inmiddels wel
pi_203024418
Als je gezondheid dermate belangrijk is voor je dan heb je in ieder geval tijd genoeg gehad om alternatieven te vinden mochten de sportscholen weer dichtgaan.
pi_203024513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef Questular het volgende:
Als je gezondheid dermate belangrijk is voor je dan heb je in ieder geval tijd genoeg gehad om alternatieven te vinden mochten de sportscholen weer dichtgaan.
Een goed alternatief is veel coïtus.
pi_203024517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef Intint het volgende:

[..]
Het bereikt niet hetzelfde resultaat dan met wat je in de sportschool kan doen.
Voor mij helpt het ook echt om met deze hele situatie om te gaan.

Wat pushups doen, hardhollen en een appel eten is meer een beter iets dan niets situatie maar echt blij word ik er niet van.
pi_203024554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef Questular het volgende:
Dat maakt het toch niet hetzelfde?
Het is echt in de trant van oh het internet en tv ligt eruit? Nou dan zet je de radio aan of lees een boek. Heb je ook een alternatief
pi_203024708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Het is echt in de trant van oh het internet en tv ligt eruit? Nou dan zet je de radio aan of lees een boek. Heb je ook een alternatief
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is. Maar als aan je gezondheid werken belangrijk is voor je dan kan dat zonder aan gewichten te hangen.

Is het even leuk? Nope. Maar je kunt genoeg doen om lichamelijk gezond te blijven.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:31:28 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203024867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
dit ja, zo van je kan thuis ook de sterren van de hemel koken, als de sportscholen niet in een behoefte voorzagen waren ze er niet, net zoals eigenlijk alle door lockdown gesloten zaken in wat voor vorm dan ook
pi_203025073
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is. Maar als aan je gezondheid werken belangrijk is voor je dan kan dat zonder aan gewichten te hangen.

Is het even leuk? Nope. Maar je kunt genoeg doen om lichamelijk gezond te blijven.
Dat is ook zo maar dat maakt dat denigrerende gedoe van mensen naar diegene die naar de sportschool willen niet minder onzinnig.
Zo kan je alles downplayen toch?

Niet naar een club kunnen? Thuis kan je ook muziek opzetten.

Niet uit eten kunnen? Je kan ook een pizza bestellen.

Niet naar het stadion kunnen? Je kan ook met een ratel op de bank zitten?

Niet naar de waterpolo? Gooi maar een tennisbal tegen de muur als je onder de douche staat.

Ja in essentie heb je geen sportschool nodig om gezond te blijven.
Je hoeft ook niet naar buiten voor frisse lucht.
Maar een hoop mensen zijn er wel erg gebaat bij.
pi_203026442
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Het bereikt niet hetzelfde resultaat dan met wat je in de sportschool kan doen.
Voor mij helpt het ook echt om met deze hele situatie om te gaan.

Wat pushups doen, hardhollen en een appel eten is meer een beter iets dan niets situatie maar echt blij word ik er niet van.
Het gaat hier ook niet om hetzelfde resultaat krijgen. We hadden het over gezondheid. Bankdrukken is niet beter voor je gezondheid dan opdrukken.
pi_203026467
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
man hou toch op met je geleuter, jij bent geweldig dat weten we inmiddels wel
Veel emotie, weinig inhoud.
pi_203026629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:56 schreef Intint het volgende:

[..]
Het gaat hier ook niet om hetzelfde resultaat krijgen. We hadden het over gezondheid. Bankdrukken is niet beter voor je gezondheid dan opdrukken.
Ja maar het is niet vergelijkbaar. Ook de mentale gezondheid moet niet onderschat worden imo.
Dat jij er geen behoefte aan hebt is prima, hoop mensen wel.
pi_203026855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ja maar het is niet vergelijkbaar. Ook de mentale gezondheid moet niet onderschat worden imo.
Dat jij er geen behoefte aan hebt is prima, hoop mensen wel.
Geloof me, ik heb er ook behoefte aan. Ik kruip alleen niet in mijn egocentrische slachtofferrol door te gaan huilen dat de overheid mijn gezondheid in het geding brengt.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2022 @ 12:17:11 #85
364681 over_hedge
pi_203026875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:15 schreef Intint het volgende:

[..]
Geloof me, ik heb er ook behoefte aan. Ik kruip alleen niet in mijn egocentrische slachtofferrol door te gaan huilen dat de overheid mijn gezondheid in het geding brengt.
Nee. het enige wat jij doet is huilen over andere :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203026902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee. het enige wat jij doet is huilen over andere :')
Jij noemt dat huilen. Ik noem dat iets observeren en dat gewoon rustig uitleggen, vrij van emotie. Moet je ook eens doen.
pi_203026912
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Nee hoor. Jouw individuele gezondheid interesseert niemand wat. :* Het is voor het overeind houden van het zorgstelsel.

Wel jammer ja, was beter uitgekomen. Dan maar af en toe overdag boulderen op de buitenwand en verder 's avonds hardlopen en yoga.

Ik kan gelukkig de boel wel op niveau houden op deze manier :Y ben al lang blij dat ik straks niet alles opnieuw mag gaan doen.
:')

Ik ga hier maar geen Corona maatregelen discussie beginnen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:20:52 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203026928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:57 schreef Intint het volgende:

[..]
Veel emotie, weinig inhoud.
veel arrogantie
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2022 @ 12:21:04 #89
364681 over_hedge
pi_203026931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:18 schreef Intint het volgende:

[..]
Jij noemt dat huilen. Ik noem dat iets observeren en dat gewoon rustig uitleggen, vrij van emotie. Moet je ook eens doen.
Ja want jij kent me zo goed. Dat je weet of ik dat wel of niet doe _O_ Want zeggen dat jij een beetje aan het huilen bent over andere is wel heel emotioneel ja ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203084362
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203084509
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is in heel Nederland 1 sportschool open en toevallig is dat de sportschool van het ziekenhuis waarvan Ernst Kuipers de directeur is _O_ _O-

,Sport houdt het personeel fit en het geeft ze een uitlaatklep.’’

Goh, dat is natuurlijk niet voor de rest van het land. Kuipers staat dus meteen 4-0 achter bij aantreden.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203084695
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pagina niet gevonden. Als het waar is dan kan dit echt niet. Wellicht nog een andere bron?
pi_203084711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
pagina niet gevonden. Als het waar is dan kan dit echt niet. Wellicht nog een andere bron?
Jazeker, met exact dezelfde tekst:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nhuis-open~a3c8d8ca/
pi_203084735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jazeker, met exact dezelfde tekst:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nhuis-open~a3c8d8ca/
top thanks. Weg vrij voor open sportscholen dan lijkt me. Anders hoeft ie niet eens te beginnen wat mij betreft
pi_203084776
quote:

SPOILER
Do as we say not as we do.
pi_203084975
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Ah, dan zal dit de uitzondering zijn waarover mijn-sportschool-die-geen-sportschool-is vandaag mailde. Ze verwachten deze week weer open te mogen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:15:03 #98
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203085004
Nog niet eens begonnen en zijn geloofwaardigheid al kwijt _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203085381
Ik vind het vooral zo mooi dat ze hun personeel fit willen houden :') Misschien is het handig om álle Nederlanders (waarvan een boel sowieso werkzaam in essentiele beroepen zonder bedrijfsfitnessclub) fit te houden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203085411
Winkelen is ook een sport!!
pi_203085474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:40 schreef mthecatlover het volgende:
Winkelen is ook een sport!!
Ik heb mijn sportschool noodgedwongen maar ingeruild voor dit:
SPOILER
Telt dat ook?
pi_203085547
Werken is ook een sport!!
pi_203086123
Kuipers baantjeszieke man
Hallo
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:43:11 #104
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203087646
DIt
quote:

SPOILER
Dit is zo n lariekoek. De maatregelen zijn gericht tegen openstelling voor publiek. Bedrijven of andere organisaties die binnen het eigen bedrijf een sportruimte hebben mogen deze open hebben. De wetgeving is gericht op publieke plaatsen en niet op besloten plaatsen. Dus ja. sportruimtes in ziekenhuizen en ook bijvoorbeeld brandweerkazernes mogen gewoon open blijven. Hetzelfde geldt voor bedrijfskantines, daar hoor je de horeca ook niet over klagen.

Is dit allemaal eerlijk? Tja, daar kan je over discussiëren. Maar er is geen sprake van een uitzondering. Besloten ruimtes vallen (grotendeels) buiten de reikwijdte van de corona wetgeving. De regels zijn bedoeld om minder verplaatsingen en contacten te genereren en werk en bedrijf moeten zoveel als mogelijk normaal doorgang vinden. Daar is dit dus een gevolg van.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 10:16:52 #105
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203090704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:43 schreef Gerard-Joling het volgende:
DIt
[..]
Dit is zo n lariekoek. De maatregelen zijn gericht tegen openstelling voor publiek. Bedrijven of andere organisaties die binnen het eigen bedrijf een sportruimte hebben mogen deze open hebben. De wetgeving is gericht op publieke plaatsen en niet op besloten plaatsen. Dus ja. sportruimtes in ziekenhuizen en ook bijvoorbeeld brandweerkazernes mogen gewoon open blijven. Hetzelfde geldt voor bedrijfskantines, daar hoor je de horeca ook niet over klagen.

Is dit allemaal eerlijk? Tja, daar kan je over discussiëren. Maar er is geen sprake van een uitzondering. Besloten ruimtes vallen (grotendeels) buiten de reikwijdte van de corona wetgeving. De regels zijn bedoeld om minder verplaatsingen en contacten te genereren en werk en bedrijf moeten zoveel als mogelijk normaal doorgang vinden. Daar is dit dus een gevolg van.
Geen uitzondering?

Uit het artikel:
Een woordvoerder van het Erasmus MC bevestigt dat de fitnessruimte open is. Dat is volgens hem niet in strijd met de coronaregels, want er geldt ‘een uitzondering voor niet publiek toegankelijke gyms’.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 10:25:18 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203090835
quote:

SPOILER
Nope, wij hebben een interne sportschool op kantoor en die is ook gewoon open (als je naar kantoor zou gaan, that is.)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:59:59 #107
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203091821
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Geen uitzondering?

Uit het artikel:
Een woordvoerder van het Erasmus MC bevestigt dat de fitnessruimte open is. Dat is volgens hem niet in strijd met de coronaregels, want er geldt ‘een uitzondering voor niet publiek toegankelijke gyms’.
Ja die opmerking is niet juist. De regels zijn gericht op publiek toegankelijke locaties. Dat betekent dus dat alle besloten locaties in gebruik mogen blijven. Dus van een specifieke uitzondering is geen sprake. De regels zijn simpelweg niet gericht op besloten sportruimtes binnen bedrijven en overige instellingen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 12:04:55 #108
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203091864
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:59 schreef Gerard-Joling het volgende:

[..]
Ja die opmerking is niet juist. De regels zijn gericht op publiek toegankelijke locaties. Dat betekent dus dat alle besloten locaties in gebruik mogen blijven. Dus van een specifieke uitzondering is geen sprake. De regels zijn simpelweg niet gericht op besloten sportruimtes binnen bedrijven en overige instellingen.
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal

Regels voor sporten
- Alle sportscholen zijn dicht.

Dit suggereert dat alle sportscholen, dus ook de besloten varianten gesloten moeten zijn.

https://www.rijksoverheid(...)tgaan-en-sport/sport
Hier nogmaals bevestigd. Binnensportlocaties zijn gesloten.

Dus waarom de sportscholen bij ziekenhuizen nog open zijn is mij een raadsel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:14:03 #109
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203091944
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal

Regels voor sporten
- Alle sportscholen zijn dicht.

Dit suggereert dat alle sportscholen, dus ook de besloten varianten gesloten moeten zijn.

https://www.rijksoverheid(...)tgaan-en-sport/sport
Hier nogmaals bevestigd. Binnensportlocaties zijn gesloten.

Dus waarom de sportscholen bij ziekenhuizen nog open zijn is mij een raadsel.
Die zijn open om de reden zoals ik eerder hier heb uitgelegd.

Maar geloof mij, vaar niet teveel op de informatie die op Rijksoverheid staat en zeker niet op de infosheets. Deze informatie is vaak niet helemaal volledig en gaat vaak niet in op voor wie bepaalde uitzonderingen gelden of voor wie de regels niet gelden. Dit ziekenhuis doet niks wat tegen de huidige coronaregels ingaat. Dat het voor buitenstaanders vreemd overkomt kan ik overigens wel goed begrijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gerard-Joling op 08-01-2022 12:20:37 ]
pi_203092651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:14 schreef Gerard-Joling het volgende:

[..]
Die zijn open om de reden zoals ik eerder hier heb uitgelegd.

Maar geloof mij, vaar niet teveel op de informatie die op Rijksoverheid staat en zeker niet op de infosheets. Deze informatie is vaak niet helemaal volledig en gaat vaak niet in op voor wie bepaalde uitzonderingen gelden of voor wie de regels niet gelden. Dit ziekenhuis doet niks wat tegen de huidige coronaregels ingaat. Dat het voor buitenstaanders vreemd overkomt kan ik overigens wel goed begrijpen.
Dat iets mag wil niet zeggen dat je het moet doen. En zeker als Kuipers moet je drie keer nadenken of je iets moet doen. Want alhoewel het mag zorgt het voor rare beeldvorming bij het publiek en onbegrip. Zeker als je dan nog woorden gaat gebruiken als “wij willen graag dat onze mensen fit blijven”…want ja..dat wil de rest van Nederland ook die niet mag sporten.

Je krijgt dan ook een tweedeling. Heb jij de luxe dat jouw werkgever een sportruimte heeft dan heb je dus wel de ontspanning en afleiding van sporten. Heb je het niet, dan ben je dus de lul (vaak de mensen met de minder betaalde banen).

Het is hetzelfde als met de winkels op Schiphol. Mag het…ja, is het uit te leggen naar publiek…nee.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 20:47:42 #111
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_203099337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:05 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat iets mag wil niet zeggen dat je het moet doen. En zeker als Kuipers moet je drie keer nadenken of je iets moet doen. Want alhoewel het mag zorgt het voor rare beeldvorming bij het publiek en onbegrip. Zeker als je dan nog woorden gaat gebruiken als “wij willen graag dat onze mensen fit blijven”…want ja..dat wil de rest van Nederland ook die niet mag sporten.

Je krijgt dan ook een tweedeling. Heb jij de luxe dat jouw werkgever een sportruimte heeft dan heb je dus wel de ontspanning en afleiding van sporten. Heb je het niet, dan ben je dus de lul (vaak de mensen met de minder betaalde banen).

Het is hetzelfde als met de winkels op Schiphol. Mag het…ja, is het uit te leggen naar publiek…nee.
Helemaal mee eens :) En zo zijn er nog wel meer kromme voorbeelden te noemen...
pi_203128198
Eerste signaal dat de sport weer open gaat is er. Nu afwachten hoe serieus het is.

https://www.linkedin.com/(...)an%20het%20slot&sid=(iS&update=urn%3Ali%3Afs_updateV2%3A(urn%3Ali%3Aactivity%3A6886263735682424832%2CBLENDED_SEARCH_FEED%2CEMPTY%2CDEFAULT%2Cfalse)
pi_203128538
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Eerste signaal dat de sport weer open gaat is er. Nu afwachten hoe serieus het is.

https://www.linkedin.com/(...)an%20het%20slot&sid=(iS&update=urn%3Ali%3Afs_updateV2%3A(urn%3Ali%3Aactivity%3A6886263735682424832%2CBLENDED_SEARCH_FEED%2CEMPTY%2CDEFAULT%2Cfalse)
Zou mooi zijn. Maar ik heb een beetje moeite om dit verhaal te geloven eerlijk gezegd. Uitgelekte notitie?
Oh, tijdlijn klopt ook niet. De eerste ministerraad is pas na 16:00 vandaag begonnen. Dat is 3 uur geleden.
Dit bericht van LinkedIn is van 6 uur geleden. :?

En Ernst Kuipers die dit zegt:

quote:
Ik heb veel waardering voor mijn collega’s uit het OMT, maar over sport en bewegen hebben ze tot nu toe de plank behoorlijk misgeslagen.
Ik begrijp dat overigens wel een beetje: het zijn hardwerkende mensen die af en toe voor de ontspanning een wandeling maken, een glaasje wijn drinken of kijken naar een praatprogramma op tv.
Die hebben er niet zoveel last van dat trainen en wedstrijden nu nagenoeg op slot zitten.
:D _O-

Nou ja, ik heb me wel vaker verbaasd de afgelopen twee jaar. Doe maar lekker open die gyms.
Sportscholen, opent U. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203129374
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:58 schreef Salina het volgende:

[..]
Zou mooi zijn. Maar ik heb een beetje moeite om dit verhaal te geloven eerlijk gezegd. Uitgelekte notitie?
Oh, tijdlijn klopt ook niet. De eerste ministerraad is pas na 16:00 vandaag begonnen. Dat is 3 uur geleden.
Dit bericht van LinkedIn is van 6 uur geleden. :?

En Ernst Kuipers die dit zegt:
[..]
:D _O-

Nou ja, ik heb me wel vaker verbaasd de afgelopen twee jaar. Doe maar lekker open die gyms.
Sportscholen, opent U. *O*
Voor wat het stukje waar is hoor.
Op andere sites lees ik er niets van. Daar staat alleen maar dat we allemaal de ****** kunnen krijgen.,
  maandag 10 januari 2022 @ 19:57:10 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203129577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:05 schreef alopio het volgende:
Ja, zo werkt de wereld. Er zijn genoeg mensen die de luxe en het geld hebben dat ze thuis een gym met aardig wat apparatuur kunnen bouwen. Moet je dat dan ook verbieden? Exact hetzelfde principe namelijk, achter de voordeur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203129591
Gymrat kuipers gaat de boel weer open gooien voor ons!
  dinsdag 11 januari 2022 @ 15:22:33 #117
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203140219
Heeft er iemand nog hoop voor de presco vrijdag?
  dinsdag 11 januari 2022 @ 16:04:50 #118
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203140872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:22 schreef jigggy het volgende:
Misschien maar wat toestellen in de kerk of moskee neerzetten? Die zijn nog wel open, zonder maatregelen.

Volgens is Nederland ook het enige land ter wereld dat sporten nu verboden heeft? :') _O-
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:07:34 #119
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203144485
Ik ben inmiddels maar begonnen met om de paar dagen een 10+km wandeling te maken.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 20:42:45 #120
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203145184
quote:
Nee
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_203145388
quote:
Ja hoor *O* Kuipers vindt toch dat het belangrijk dat mensen fit blijven? *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 januari 2022 @ 21:01:59 #122
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203145506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja hoor *O* Kuipers vindt toch dat het belangrijk dat mensen fit blijven? *)
  dinsdag 11 januari 2022 @ 22:19:15 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203147073
Als ze tenminste die tijden eens verruimen... kun je op z'n minst nog buiten sporten bij je sportschool. Als je nu full-time werkt wordt je dubbel genaaid.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 11 januari 2022 @ 22:23:42 #124
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203147161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
Als ze tenminste die tijden eens verruimen... kun je op z'n minst nog buiten sporten bij je sportschool. Als je nu full-time werkt wordt je dubbel genaaid.
Exact
pi_203149161
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:04 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Misschien maar wat toestellen in de kerk of moskee neerzetten? Die zijn nog wel open, zonder maatregelen.

Volgens is Nederland ook het enige land ter wereld dat sporten nu verboden heeft? :') _O-
Sporten is niet verboden.
pi_203149852
Ik kan gewoon sporten, ik wist helemaal niet dat het verboden was....
pi_203158989
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef Questular het volgende:
Ik kan gewoon sporten, ik wist helemaal niet dat het verboden was....
Lekker aan het hardhollen?
pi_203167843
Advies van het OMT is wel om te versoepelen in de sportsector. Staat alleen nog niet bij wat dat inhoud...
pi_203167997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:17 schreef Pinuts het volgende:
Advies van het OMT is wel om te versoepelen in de sportsector. Staat alleen nog niet bij wat dat inhoud...
Zal wel iets van buitensport zijn. Al hoop ik op meer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203168281
Ja. Da's leuk, maar ik ben afgehaakt met buitensporten.

Sowieso vrij blessuregevoelig en ik heb de eerste alweer binnen die ik goed kan terugvoeren op te koude spieren.

In de zomer was het leuk en het zal wel per sport verschillen maar wandklimmen in de wind met drie graden is niet goed voor BL's krakkemikkige gestel :')

Vooralsnog houden we het bij een half uurtje yoga en minstens 5km wandelen per dag. Dat gaat aardig maar de spiermassa neemt wel flink af inmiddels ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_203169198
Volgens de NOS is er wel gesproken over het open gooien van de sport *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 13 januari 2022 @ 13:51:20 #132
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203169299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Ook binnensport, zonder debiele voorwaarden?

En gesproken =/= besloten.
pi_203169325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Zaalvoetbal *O*
pi_203169351
We mogen weer!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*

Heerlijk! De rest kon me allemaal gestolen worden, sporten was voor mij persoonlijk het aller aller belangrijkst.
Snel weer aan het werk zodat ik in de zomer een lichaam heb om te zoenen! En niet in de laatste plaats, mijn mentale gezondheid zal er van opknappen!

Mooi!
pi_203169470
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Ook binnensport, zonder debiele voorwaarden?

En gesproken =/= besloten.
Zonder debiele voorwaarden. Althans, ik lees niks over QR codes of andere onzin-voorwaarden.
Behalve geen publiek. Maar die heb je ook niet nodig in de meeste gevallen.

-Aan sport zitten geen beperkingen meer.
-Sport wordt binnen en buiten weer mogelijk, zowel voor de jeugd als voor -volwassenen. Er mag nog steeds geen publiek aanwezig zijn.
[Televaag]
pi_203169493
Ik kan me zo voorstellen dat dat weldegelijk op voorwaarde van QR code gaat. Maar daar is natuurlijk niet zoveel mis mee.

En de beperking van het aantal mensen binnen bij de sportschool vond ik wel prettig eigenlijk, dat mag van mij gerust nog wel even blijven
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:05:02 #137
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203169570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat dat weldegelijk op voorwaarde van QR code gaat. Maar daar is natuurlijk niet zoveel mis mee.
Waarom is daar niets mis mee? Ok gevaccineerd kun je het virus overdragen en ziek worden. Omicron!!!1!
pi_203169626
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:05 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Waarom is daar niets mis mee? Ok gevaccineerd kun je het virus overdragen en ziek worden. Omicron!!!1!
Als je ff mee komt naar het centrale corona topic wil ik het je best nog een keer uitleggen hoor. Al betwijfel ik of het kwartje nog gaat vallen als je nu nog steeds het nut van vaccinatie niet begrijpt :')

In ieder geval vind ik het los van corona ook wel lekker als het wat rustiger is in de sportschool.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:10:08 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203169656
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zonder debiele voorwaarden. Althans, ik lees niks over QR codes of andere onzin-voorwaarden.
Behalve geen publiek. Maar die heb je ook niet nodig in de meeste gevallen.

-Aan sport zitten geen beperkingen meer.
-Sport wordt binnen en buiten weer mogelijk, zowel voor de jeugd als voor -volwassenen. Er mag nog steeds geen publiek aanwezig zijn.
[Televaag]
mooi hoor *O* al zullen die beperkingen meer met de tijden te maken hebben

quote:
Voor winkels gelden de openingstijden tussen 5 uur 's morgens en 5 uur 's middags. Aan sport zitten geen beperkingen meer.
pi_203169789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef BlackLining het volgende:

En de beperking van het aantal mensen binnen bij de sportschool vond ik wel prettig eigenlijk, dat mag van mij gerust nog wel even blijven
-Er is van alles mis met een verplichte QR code. Ook GEZONDE mensen die niet geprikt zijn hebben het recht om gezond te blijven en geen dikzak te worden. Of zwaar depressief.
Daar betalen ze ook genoeg voor, of dacht je dat een sportabonnement gratis is?

-Als je geen zin hebt in mensen ga je maar in een tijd dat het rustig is, in de dal-uren ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')