De omgekeerde wereld. Het idee dat de sportscholen dicht moesten was compleet bezopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:49 schreef MissHobje het volgende:
het idee is al heel fijn dat de sportscholen weer open mogen![]()
Ja ik ook. Ik kan gelukkig overdag altijd wel een gaatje vinden tussen het werk door, dus wat mij betreft doen ze er voorlopig weer even een limiet op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het alleen maar mooi vinden dat maximum. Kan je in ieder geval rustig sporten
X keer minder kans op ziekenhuisopname door Omicron maal X keer meer besmettingen = nog steeds druk op de zorgquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Leg het rustig uit dan. Is omicron echt zo gevaarlijk dat ongevaccineerden moeten worden geweerd?
Haal gewoon die prik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef Kim-Holland het volgende:
QR bij sportscholen.![]()
![]()
Flikkers!
Ik word sekswerker. Bewegen zonder QR en verdien er nog geld mee ipv geld door de plee.![]()
Klopt, was al heel lang zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:21 schreef Stepperoller het volgende:
QR was er toch al heel lang voor sportscholen?
Misschien niet in de tussentijd toen we even naar buiten moesten uitwijken, maar daarvoor al eventjes wel![]()
lol, ga gewoon johquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef Oriente het volgende:
JAAAAAA
niet dat ik meteen kan gaan want CORRED, maar ja
het mag weer openquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld. Het idee dat de sportscholen dicht moesten was compleet bezopen.
Volgens mij gewoon hartstikke open, zoals normaal. Ik ga het zo zien want om half 9 sta ik voor de deurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben die schandvlekken nog tijden genoemd? Of gewoon echt open?
Weer lekker 20kg gesquat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:40 schreef jigggy het volgende:
En Jahoor eerste workout zit er weer op, kon op 1 oefening na gewoon mijn oude gewicht pakken dus ben redelijk door de lockdown heengekomen blijkt
Was even vergeten hoe lekker een zware workout ookalweer is
Zo blij
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga morgen een test doen zodat ik maandag een uurtje mag sporten in een sportschool zo groot als een gemiddelde Appie en nog geen 10 man in de dal-uren.
Als je je morgen nog kan bewegen ging het pas echt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:40 schreef jigggy het volgende:
En Jahoor eerste workout zit er weer op, kon op 1 oefening na gewoon mijn oude gewicht pakken dus ben redelijk door de lockdown heengekomen blijkt
Was even vergeten hoe lekker een zware workout ookalweer is
Zo blij
Heel raar zeg!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Net terug. Was drukker dan ik had verwacht.
Kun je beter een prikje halen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga morgen een test doen zodat ik maandag een uurtje mag sporten in een sportschool zo groot als een gemiddelde Appie en nog geen 10 man in de dal-uren.
Echt, kap daar eens mee.quote:
Dan heeft je geklaag (hier) ook weinig zin. Niet dat je niet mag klagen, maar ja het lost zo weinig op. En het is niet alsof dit niet al maanden zo is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Echt, kap daar eens mee.![]()
Als ik een prikje of 2- 3-4-5-6 wou had ik hem echt wel gehaald.
De goede voornemens brigade heeft ook nog niet kunnen sporten, met een paar weken is het weer rustigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Net terug. Was drukker dan ik had verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |