De omgekeerde wereld. Het idee dat de sportscholen dicht moesten was compleet bezopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:49 schreef MissHobje het volgende:
het idee is al heel fijn dat de sportscholen weer open mogen![]()
Ja ik ook. Ik kan gelukkig overdag altijd wel een gaatje vinden tussen het werk door, dus wat mij betreft doen ze er voorlopig weer even een limiet op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het alleen maar mooi vinden dat maximum. Kan je in ieder geval rustig sporten
X keer minder kans op ziekenhuisopname door Omicron maal X keer meer besmettingen = nog steeds druk op de zorgquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Leg het rustig uit dan. Is omicron echt zo gevaarlijk dat ongevaccineerden moeten worden geweerd?
Haal gewoon die prik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef Kim-Holland het volgende:
QR bij sportscholen.![]()
![]()
Flikkers!
Ik word sekswerker. Bewegen zonder QR en verdien er nog geld mee ipv geld door de plee.![]()
Klopt, was al heel lang zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:21 schreef Stepperoller het volgende:
QR was er toch al heel lang voor sportscholen?
Misschien niet in de tussentijd toen we even naar buiten moesten uitwijken, maar daarvoor al eventjes wel![]()
lol, ga gewoon johquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:22 schreef Oriente het volgende:
JAAAAAA
niet dat ik meteen kan gaan want CORRED, maar ja
het mag weer openquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld. Het idee dat de sportscholen dicht moesten was compleet bezopen.
Volgens mij gewoon hartstikke open, zoals normaal. Ik ga het zo zien want om half 9 sta ik voor de deurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben die schandvlekken nog tijden genoemd? Of gewoon echt open?
Weer lekker 20kg gesquat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:40 schreef jigggy het volgende:
En Jahoor eerste workout zit er weer op, kon op 1 oefening na gewoon mijn oude gewicht pakken dus ben redelijk door de lockdown heengekomen blijkt
Was even vergeten hoe lekker een zware workout ookalweer is
Zo blij
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga morgen een test doen zodat ik maandag een uurtje mag sporten in een sportschool zo groot als een gemiddelde Appie en nog geen 10 man in de dal-uren.
Als je je morgen nog kan bewegen ging het pas echt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:40 schreef jigggy het volgende:
En Jahoor eerste workout zit er weer op, kon op 1 oefening na gewoon mijn oude gewicht pakken dus ben redelijk door de lockdown heengekomen blijkt
Was even vergeten hoe lekker een zware workout ookalweer is
Zo blij
Heel raar zeg!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Net terug. Was drukker dan ik had verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |