quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:05 schreef Meke het volgende:
Waarom laat hij me doortypen als het te lang is?
Nou dat zeker wel, maar ik vind het een valse weergave van de werkelijkheid als ik het topic een naam geef en geen waarschuwing krijg dat het te lang isquote:
en het kapt altijd af op een suffe plek, ook vaak zat gehad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat zeker wel, maar ik vind het een valse weergave van de werkelijkheid als ik het topic een naam geef en geen waarschuwing krijg dat het te lang is
GEEN IDEE MEKquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:05 schreef Meke het volgende:
Waarom laat hij me doortypen als het te lang is?
oh dat is inderdaad zwaar kut jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb weer heel slecht geslapen. Ik heb al weken een zere lies en heup en ik kan er ‘s nachts niet goed op liggen en ik word telkens wakker als ik me omdraai.
Het begint wel heel vervelend te worden nu
Het komt vast goed! Fijn dat de kitten wel bij jou wil zijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Arizona
Kitten heeft heel veel energie.
Silke kruipt beetje bij beetje uit haar schulp en houdt nu de slaapkamer deur in de gaten.
Ze hebben elkaar even gezien tijdens een poging kamer swap (kitten in de woonkamer, Silke in de slaapkamer). Toen begon Silke eerst te blazen met de hoge rug en daarna de kitten.
Het is echt dat Silke haar tempo moet aangeven.
De kitten wil heel graag bij mij in de buurt zijn.
Wel lastig met werken als de kitten over toetsenbord looptquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het komt vast goed! Fijn dat de kitten wel bij jou wil zijn
Fijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:14 schreef molloot200 het volgende:
En ik ben nu als allereerste in het lokaal (meer dan 20 minuten te vroeg), omdat de bussen die ik moest hebben plotseling perfect op elkaar aansloten.
Die bussen waren overigens ook hutje-mutje vol dus het slaat allemaal helemaal nergens op met die "regels" lol.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
Mijn dochter zit momenteel te vernikkelen op school, want er moet geventileerd worden. Ramen staan vol open. Maar de jassen mogrn niet mee in de klas![]()
Ze komt nu telkens doodmoe uit school.
Mja ik word oudquote:
ik heb een versleten rugwervel, dat speelt ook op op onverwachte momenten, had er zo rond 2012 mega veel last van en daarna jaren niet. Laatste paar maanden toch ook wel wat meer last vanquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja ik word oudIk weet niet wat het is. Ik gok een slijmbeursontsteking en/of artrose. Ik ben wel bekend met bil-en heupklachte maar dit duurt wel wel lang en is heel venijnig.
Dat lijkt me ook heel vervelend!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een versleten rugwervel, dat speelt ook op op onverwachte momenten, had er zo rond 2012 mega veel last van en daarna jaren niet. Laatste paar maanden toch ook wel wat meer last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |