quote:
En morgen lees je weer dat het allemaal de schuld van Hugo isquote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Olga het volgende:
Het tuig kan weer trots op zich zelf zijn
Je zit hier heel de dag te wachten op beelden van mensen die elkaar geweld aan doen. Wat doe je hier anders de hele tijd als je dit niet leuk vindt?quote:
Burn loot murder genotquote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje gratis winkelen @:de_boswachter @:Wereldgozer
yups.quote:Op zondag 21 november 2021 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
En morgen lees je weer dat het allemaal de schuld van Hugo is
quote:Op zondag 21 november 2021 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Via whatsapp filmpjes voorbij zien komen dat ergens agenten weer moesten rennen, 4 stuks.
Die werden in het nauw gedreven en er zijn weer schoten gelost
Ik ook. En zo jammer dat het hier ook nog meepostquote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef Olga het volgende:
[..]
yups.
Ik begin een steeds grotere hekel aan dit tuig te krijgen.
Tinus zal jaloers zijn...quote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Starhopper het volgende:
ff scrollen naar het einde! Daar krijgt Albert tikkies![]()
https://www.facebook.com/053enschede/videos/440841570959831
Heej, daar hebben we onze heilige ook weer!quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die reacties op die livestreams__!!!!!!
"Albert ligt op de IC hoor ik net"___!!!!!!
Slechte opvoeding genot.quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef puzziepie het volgende:
Jongetjes van 13 /14 jaar![]()
TUIG is het
quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bedoel je de politieagenten die een ongevaarlijk persoon die het nieuws in beeld brengt met geweld naar de grond werken?quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef Olga het volgende:
[..]
yups.
Ik begin een steeds grotere hekel aan dit tuig te krijgen.
Qua taalgebruik klinkt dit eerder als Den Haagquote:
Ga lekker naar het wappieforum aubquote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Bedoel je de politieagenten die een ongevaarlijk persoon die het nieuws in beeld brengt met geweld naar de grond werken?
Ah shit nee ik heb voor zonyquote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef dvdfreak het volgende:
heeft iemand een powerbank voor samsuung
Wees eens stil Nikonlover. Je act is vermoeiend.quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga lekker naar het wappieforum aub
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga lekker naar het wappieforum aub
quote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Bedoel je de politieagenten die een ongevaarlijk persoon die het nieuws in beeld brengt met geweld naar de grond werken?
quote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op zondag 21 november 2021 21:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee maar dat die geslagen werd en op de grond lag
Dat is op zijn minst net zo kwalijk als winkels plunderen. Maar op dit forum mensen er heel de dag op te wachten. Confronterend.quote:
Er hangen vast wel camera's in die winkel. Die kids worden nog wel opgepakt. En misschien zijn er ouders waar een belletje bij gaat rinkelen als zoon- of dochterlief ineens met een nieuwe zonnebril thuiskomt.quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Automatisch het volgende:
dit gaat nog wel een staartje krijgen
Die gaat straks zielig veilig vanuit zijn auto livestreamenquote:
collecte voor een fruitmandje ?quote:
Als je het wil filmen ga je er niet tussen staan kneus.. Altijd die "onschuldig" kaart...quote:Op zondag 21 november 2021 21:46 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst net zo kwalijk als winkels plunderen. Maar op dit forum mensen er heel de dag op te wachten. Confronterend.
kan hij Marco straks lekker gezelschap houdenquote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat kan ik niet meer terug zien, zodra ik naar het einde wil word ik eraf gegooidquote:Op zondag 21 november 2021 21:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee maar dat die geslagen werd en op de grond lag
Misschien wel door een politiekogel!!!!!111quote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje gratis winkelen @:de_boswachter @:Wereldgozer
quote:Op zondag 21 november 2021 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer terug zien, zodra ik naar het einde wil word ik eraf gegooid
quote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Starhopper het volgende:
beter voor een helm, gasmasker en kogelvrijvestquote:
Hahahahahahahaha heel mooi. Recht op zijn rotkop. Hopelijk paar tanden er uit.quote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Starhopper het volgende:
Heb hem ff geclipt voor de zekerheid. Wat een genotquote:
Ik heb dat niet maar ik las dat er heel veel oproepen zijn gedaan via telegramquote:
Deze oproep niet. Deze was op Telekremquote:Op zondag 21 november 2021 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet maar ik las dat er heel veel oproepen zijn gedaan via telegram
Stukje subarachnoïdale bloedingquote:Op zondag 21 november 2021 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha heel mooi. Recht op zijn rotkop. Hopelijk paar tanden er uit.
Lekker zelf betalenquote:Op zondag 21 november 2021 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
beter voor een helm, gasmasker en kogelvrijvest
Ken ik ook nietquote:Op zondag 21 november 2021 21:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze oproep niet. Deze was op Telekrem
Had je schep mee broerquote:Op zondag 21 november 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb je moeder nog gecremed net
quote:
quote:
is het ook. Samen met de rest van het kabinet. Het is 1 grote puinhoop, alle GGZ patienten lopen er nu ook gewoon bij, sociale cohesie en controle is weg, brood en spelen is er niet mee bij, politie draait op laatste poten, zorg is niets meer van over, onderwijs is tijdverdrijf geworden, politici liegen, schenden grondwetten en en lachen terwijl mensen zelfmoord plegen wegens hun wanbeleid. Ja, uiteindelijk krijg je dan een domme geweldadige bevolking en zijn rellen niet uitgesloten meerquote:Op zondag 21 november 2021 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
En morgen lees je weer dat het allemaal de schuld van Hugo is
Wat een strijderquote:Op zondag 21 november 2021 21:54 schreef Ed1234 het volgende:
De FEBO is dicht en Albert is neergeslagen, maar Karin gaat gestaag door
Dan kan ie samen met MArco op de IC liggenquote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef mazaru het volgende:
Albert heeft zijn kaak gebroken er is veel bloed zegt zo'n wappie in de chat
Wat een hoop onzin in een paar regels zeg...quote:Op zondag 21 november 2021 21:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
is het ook. Samen met de rest van het kabinet. Het is 1 grote puinhoop, alle GGZ patienten lopen er nu ook gewoon bij, sociale cohesie en controle is weg, brood en spelen is er niet mee bij, politie draait op laatste poten, zorg is niets meer van over, onderwijs is tijdverdrijf geworden, politici liegen, schenden grondwetten en en lachen terwijl mensen zelfmoord plegen wegens hun wanbeleid. Ja, uiteindelijk krijg je dan een domme geweldadige bevolking en zijn rellen niet uitgesloten meer
Ik "hoorde" dat zijn kop van z'n romp is geslagen en dat ze hem nu in het ziekenhuis er weer op willen zetten, maar Kwalbert weigert een corona test...quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef mazaru het volgende:
ach hij zoekt het zelf expres op. Geen medelijden.quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef mazaru het volgende:
Nee joh, dat wil Albert vast niet. Hij weet toch niet wat er in de medicijnen zit die hij daar zou krijgen?quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kan ie samen met MArco op de IC liggen
quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik "hoorde" dat zijn kop van z'n romp is geslagen en dat ze hem nu in het ziekenhuis er weer op willen zetten, maar Kwalbert weigert een corona test...
Over vijf minuten lezen we dat hij dood is en zijn lijk over de straat is gesleeptquote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik "hoorde" dat zijn kop van z'n romp is geslagen en dat ze hem nu in het ziekenhuis er weer op willen zetten, maar Kwalbert weigert een corona test...
Ah en nu vertrouwd hij wel op de medici zeker? Of repareert zo’n wappie ook z’n gebit? Vuil hypocriet volk. Kapot slaan niet waard.quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ja, als hij gewoon was gaan lopen was er niets aan de hand geweest. Eigen domme schuldquote:Op zondag 21 november 2021 21:57 schreef Sfancta het volgende:
ALbert werd keer of 3 gesommeerd op te rotten, deed hij niet. Dan maar met aan kapotte kaak op straat, jammer dat het al die gekken meer gaat voeden omdat het zo'n "bekende" is.
Gevierendeeld tussen 4 ME paarten...quote:Op zondag 21 november 2021 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over vijf minuten lezen we dat hij dood is en zijn lijk over de straat is gesleept
quote:Is albert opgepakt ?
Verleidelijk om hier verschrikkelijk bijdehand op te gaan reagerenquote:Laura Davey Jazlynn
Ja dat die geslagen werd zag ik, sloeg nergens op
quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef spoilert het volgende:
[..]
Gevierendeeld tussen 4 ME paarten...
Ja dat snap ik ook niet zo goed eigenlijk.quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik raar vind is dat het leger nog niet ingezet is. Die gasten doen de hele dag geen klote op die kazerne. Hier hadden ze mooi kunnen ingrijpen.
Zoals die sukkel hier gisteren.quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat was Baudet toch die dat zei?quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals die sukkel hier gisteren.
"Liever dood dan een prik."
Zo moeilijk om te zwijgen bij al die onzin die voorbij komt in die chatquote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Verleidelijk om hier verschrikkelijk bijdehand op te gaan reageren
Ja klopt. Zou een leuke oefening zijn voor ze.quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik raar vind is dat het leger nog niet ingezet is. Die gasten doen de hele dag geen klote op die kazerne. Hier hadden ze mooi kunnen ingrijpen.
Jupquote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo moeilijk om te zwijgen bij al die onzin die voorbij komt in die chat
Ik heb alleen Groningen nog , is dat die karin?quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef StephanL het volgende:
Iemand nog livestreams? Die van Karin Zwijgrecht kijk ik nu.
Hij is door de maanden heen natuurlijk gewend geraakt aan zonder consequenties lopen zuigen en zieken tegen de politie.quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, als hij gewoon was gaan lopen was er niets aan de hand geweest. Eigen domme schuld
Zou kunnen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was Baudet toch die dat zei?
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Groningen nog , is dat die karin?
Dan heeft die gast het nog gepikt ook van Baudetquote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was Baudet toch die dat zei?
Dan is dat een naprater van Baudet geweestquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar gisteren ook een user hier in dit topic.
Die was ik na 10 seconden al zat toen ze begon te miepen dat dit alles zou verdwijnen als het demissionaire kabinet per direct zou opstappenquote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef puzziepie het volgende:
Alleen Groningen is nog live ..
En ik dat geneuzel van die trien ook niet meer aanhoren
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Groningen nog , is dat die karin?
Dit is weer zo’n deëscaleren situatie.quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja klopt. Zou een leuke oefening zijn voor ze.
Ze treden nog steeds niet hard genoeg opquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef K21 het volgende:
[..]
Hij is door de maanden heen natuurlijk gewend geraakt aan zonder consequenties lopen zuigen en zieken tegen de politie.
Tot nu toe.
Wat is sowieso het nut van al dat rellen? Slaat helemaal nergens op. En dat de politie niet harder ingrijpt vind ik ook onbegrijpelijkquote:Op zondag 21 november 2021 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd hoor maar wat is het nut van het slopen van winkels tegen de corona maatregelen, ga dan naar het Binnenhof of naar de woningen van Rutte en De Jong en ga daar herrie schoppen maar nu worden er mensen lastig gevallen die er ook niks aan kunnen doen, complete waanzin gewoon
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 22:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan heeft die gast het nog gepikt ook van Baudet
Je hoort in haar stem ook hoe ze ervan geniet.quote:Op zondag 21 november 2021 22:06 schreef StephanL het volgende:
Iedereen komt even naar Karin, ze is nu bekend
Ik hoor meer de snuif van een positief persoon.quote:Op zondag 21 november 2021 22:07 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Je hoort in haar stem ook hoe ze ervan geniet.
Dus hij heeft geen gebroken kaak en hij ligt dus niet op de ICquote:Op zondag 21 november 2021 22:03 schreef mazaru het volgende:
mensen even over Albert Zantbergen op dit moment weten we nog niet echt veel ... naar verluid en horen zeggen is hij naar borne gebracht cellen complex , als er meer bekent is zullen we jullie op de hoogte brengen ... groetjes het beheer Dennis, ester, en willem .
En die liters bloed zullen dan ook wel niet waar zijnquote:Op zondag 21 november 2021 22:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus hij heeft geen gebroken kaak en hij ligt dus niet op de IC
Helemaal mee eens, en van mij mag de politie hier helemaa los op gaanquote:Op zondag 21 november 2021 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is sowieso het nut van al dat rellen? Slaat helemaal nergens op. En dat de politie niet harder ingrijpt vind ik ook onbegrijpelijk
quote:
Hij is dus ook niet gevierendeeld??quote:Op zondag 21 november 2021 22:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En het hoofd is niet van de romp gescheiden ook zekerquote:Op zondag 21 november 2021 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die liters bloed zullen dan ook wel niet waar zijn
quote:Op zondag 21 november 2021 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die liters bloed zullen dan ook wel niet waar zijn
Wacht maar als hij weer vrij isquote:Op zondag 21 november 2021 22:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel jammerquote:Op zondag 21 november 2021 22:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelfs geen gebroeders de Witt behandelingquote:Op zondag 21 november 2021 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En het hoofd is niet van de romp gescheiden ook zeker
quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs geen gebroeders de Witt behandeling
#freehuigplugquote:Op zondag 21 november 2021 22:10 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een vreselijke trollen in de livechat van Karin.
Volgens de fans van Karin is het heel normaal dat winkels geplunderd worden als de jeugd zich verveelt.quote:Op zondag 21 november 2021 22:10 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een vreselijke trollen in de livechat van Karin.
Mijn verstandelijk gehandicapte zusje heeft een lager iq en die vind het stomme mensenquote:Op zondag 21 november 2021 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je het deze mensen met pak en beet een IQ tussen de 70 en 90 kwalijk nemen? Nah.
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/4882549841776971quote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Link naar de stream die jullie kijken svp.
Dank je wel!quote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/4882549841776971
Karin op de scooterquote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Link naar de stream die jullie kijken svp.
35quote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef Sfancta het volgende:
Houd oud schatten jullie Karin Zwijgrecht?
Jaar of 60?quote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef Sfancta het volgende:
45quote:Op zondag 21 november 2021 22:14 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 22:15 schreef Olga het volgende:
Is dat die Karin niet die op zoek is naar een date?
quote:Op zondag 21 november 2021 22:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou mannen pak jullie kans zou ik zeggen
Ziet ze er een beetje raakbaar uit?quote:Op zondag 21 november 2021 22:15 schreef Olga het volgende:
Is dat die Karin niet die op zoek is naar een date?
Dan is ze dus verstandelijk nog best goed bij.quote:Op zondag 21 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn verstandelijk gehandicapte zusje heeft een lager iq en die vind het stomme mensen
Ten opzichte van dat tuig wel blijkbaarquote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan is ze dus verstandelijk nog best goed bij.
Ze klinkt als 60quote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit gezien, dus geen idee.
Hartstikke (denk ik)quote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ziet ze er een beetje raakbaar uit?
Ik leg de lat nooit heel hoog hoor.
Don't stick your dick in crazyquote:Op zondag 21 november 2021 22:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ziet ze er een beetje raakbaar uit?
Ik leg de lat nooit heel hoog hoor.
Ja good point. Dat heb ik helaas al eens gedaan.quote:Op zondag 21 november 2021 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy
!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 november 2021 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy
ik heb liever Olgaquote:Op zondag 21 november 2021 22:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou mannen pak jullie kans zou ik zeggen
Wat zal dat kleinkind zich voor haar schamen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:18 schreef spoilert het volgende:
Karin wordt binnenkort voor de 2e keer oma, dat vertelde ze vanmiddag.
Vertel! Sappig verhaal nu het hier toch beetje dood is?quote:Op zondag 21 november 2021 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja good point. Dat heb ik helaas al eens gedaan.
Dat kind kruipt terug de baarmoeder inquote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zal dat kleinkind zich voor haar schamen.
Ik weet het, was jaren geleden al vlieft, maar ja...quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef Olga het volgende:
[..]
Helaas, je kan niet alles hebben
He Frutsel
Was gewoon aan het provoceren.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Die Albert zal reuze irritant zijn, ik ken hem voor de rest niet, maar als ik het filmpje bekijk kan ik niet zeggen dat hij terecht klappen krijgt.
Albert heeft gespuugd op een Powned verslaggever.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Die Albert zal reuze irritant zijn, ik ken hem voor de rest niet, maar als ik het filmpje bekijk kan ik niet zeggen dat hij terecht klappen krijgt.
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 21 november 2021 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet het, was jaren geleden al vlieft, maar ja...
Ik zie een patroon, waarschijnlijk haat Albert gewoon zichzelf en is die heel onzeker, de arme jongenquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert heeft gespuugd op een Powned verslaggever.
Albert haat politie
Albert haat echte journalisten
Albert haat NOS, RTL, SBS
Albert heeft aan best wel veel dingen een hekel.
98% van Nederland haat Albertquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert haat politie
Albert is een vieze ratquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert haat politie
Mhah. Bij de avondklokrellen redde de Politie het ookquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
Ik weet dat het ramptoerist-achtig klinkt maar als dit nog een paar dagen doorgaat zal de politie breken en mag de inzet van de strijdkrachten wel eens overwogen worden. Dit soort tuig snapt alleen de taal van de knuppel en intimidatie. Daar is de politie eerlijk gezegd nu ook wel mee bezig maar de vraag is wie als eerste uitgeblust is.
Is geen leuk verhaal. Heeft me jaren terug een tijd gestalkt en overspoeld met apps en emails.quote:Op zondag 21 november 2021 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vertel! Sappig verhaal nu het hier toch beetje dood is?
Albert liep bewust de ME in de weg.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Als het elke dag zoals vrijdag was misschien. Volgens mij valt het nu wel mee.quote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
Ik weet dat het ramptoerist-achtig klinkt maar als dit nog een paar dagen doorgaat zal de politie breken en mag de inzet van de strijdkrachten wel eens overwogen worden. Dit soort tuig snapt alleen de taal van de knuppel en intimidatie. Daar is de politie eerlijk gezegd nu ook wel mee bezig maar de vraag is wie als eerste uitgeblust is.
Hij is gewoon aan het treiteren en provoceren, bovendien had hij al weg moeten zijn uit de binnenstad na de oproep van de politie. Geen medelijden met deze randfiguren.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Hoe dom ben je danquote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Ze willen RIPAlbert trending maken op twitter
Deze man zoekt overal waar hij komt "demonstreren" zelf de politie op om vervolgens z'n camera recht in hun gezicht te duwen en een beetje zuigerige opmerkingen te maken.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Op de een of andere manier hebben veel wappies datquote:Op zondag 21 november 2021 22:26 schreef Ronald het volgende:
[..]
Heeft de ME de helft van haar gebit kort en klein geslagen?
Wtf. Wel nog eens opgezocht wat ze nu doet?quote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is geen leuk verhaal. Heeft me jaren terug een tijd gestalkt en overspoeld met apps en emails.
Stan T uit Vlorp?quote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wtf. Wel nog eens opgezocht wat ze nu doet?
Een vriend van me heeft dat ook meegemaakt. Dat wijf was knettergek.
Een tweet moet tussen twitter tags. Niet tussen youtube tagsquote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef mazaru het volgende:
[youtube]https://twitter.com/Sikkom050/status/1462516282436292615[/youtube]
quote:Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een tweet moet tussen twitter tags. Niet tussen youtube tags
Nou, waarschijnlijk zijn het jochies die nog nooit iets anders dan een een trainingsbroek en gympen gedragen hebben. Dat houden ze zelf wel.quote:
Geen geld geen Zwitsers. 9000 Lege stoelen kunnen ze krijgen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
TR gezetquote:Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Wel die booster nemen he , klootzakje
Laatst nog op Facebook. Lijkt allemaal goed te gaan nu.quote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wtf. Wel nog eens opgezocht wat ze nu doet?
Een vriend van me heeft dat ook meegemaakt. Dat wijf was knettergek.
Het is vooral een ontzettende domme onwetende roep.quote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
Het leger heeft toch wapens?quote:Op zondag 21 november 2021 22:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is vooral een ontzettende domme onwetende roep.
Het leger is niet getraind hiervoor dus de politie kan dit gewoon blijven oplossen.
quote:
Link?quote:Op zondag 21 november 2021 22:34 schreef mazaru het volgende:
Bij het Cambuur stadion gaat het ook los
Rest in Prison?quote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Ze willen RIPAlbert trending maken op twitter
Thnxquote:Op zondag 21 november 2021 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/RedDevil24NL/videos/770226301044163/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |